תפריט סגור

הובלות בחולון

בצמוד לגדילתה של חולון בשנים האחרונות, גדל גם ענף הובלות בחולון בהתאמה. בין אם אתם מחפשים חברת הובלה בחולון עבור המשרדים החדשים שלכם או לדירת מגורים, הרי שההיצע הרב של חברות ההובלה הקיימות בשוק עלול להיות מבלבל. אצלנו בMoversTLV מאמינים כי אין סתירה בין קבלת שירות מקצועי למחיר טוב ומשתלם. הפורטל של MoversTLV מאפשר לכם לבחור בין ארבע חברות הובלה מומלצות ומקצועיות במחירים שווים לכל כיס עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בחולון

מחירון הובלות בחולון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איך הבחירה בחברת הובלות בחולון משנה את כל התמונה

מעבר של משרד או דירה זה תהליך מורכב הכולל פרטים רבים ושונים משלב האריזה של המיקום הישן ועד לפירוק וההרכבה של הרהיטים והחפצים ביישוב בו בחרתם. הרבה פעמים שלבי המעבר השונים יכולים לעורר הרבה מתחים ולחצים הקשורים לקשיים כלכליים או להסתגלות טבעית ומובנת למקום חדש. בחירה מושכלת בחברת הובלות בחולון שתהיה טובה יכולה לשפר את איכות חייכם בזמן המעבר בעשרות מונים. חברה מקצועית ומיומנת חוסכת לכם זמן, מאמץ ובעיקר הרבה כאב ראש מיותר. חברות שונות מציעות שירותים שונים כמו למשל שירותי אריזת דירה או שירותי אחסון תכולת דירה ויכולים לסייע ולחסוך זמן יקר. אנחנו בMoversTLV יודעים את זה ומתוך כך בוחרים להמליץ לכם רק על בעלי מקצוע איתם גם אנחנו היינו שמחים לעבוד. כאן, במאמר הזה ריכזנו עבורכם את כל המידע הידוע לנו בכדי שהתהליך יעבור עליכם בראש שקט וכדי שתקבלו את שירות ההובלות במרכז הכי טוב שאפשר.

להובלות בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

ארבע נקודות שיהפכו את המעבר שלכם לפשוט וקל

  1. תכנון מוקדם: הובלה בחולון של דירה או הובלת משרד דורש תכנון וראייה לטווח רחוק. ככל שתתכננו את הדברים מוקדם יותר תוכלו לבצע את הפעולות בדרך היעילה ביותר והפשוטה ביותר. אל תותרו על ביקור של נציג שירות מטעם החברה שיחשוב ביחד אתכם מה הדרך הטובה ביותר עבורכם למעבר קל ונוח.
    טיפ של אלופים: אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, שווה לחשוב על מעבר בחודשי החורף. בחודשי החורף הביקוש בענף יורד והרבה פעמים משתלם יותר במחיר.
  2. בררו מה השירות אותו אתם צריכים והעלו את ההסכמות על הכתב: למובילים בחולון שונים יש שירותים שונים. להרבה מחברות ההובלה הגדולות בשוק יש בנוסף לשירותי ההובלה הרגילים שלהם גם שירותי אריזה, אחסון, הובלות קטנות, הובלות לסטודנטים ועוד. מגיע לכם לקבל שירות טוב ומקצועי. ככל שתהיו מדויקים עם עצמכם ועם בעלי המקצוע ותדעו להגיד מה אתם צריכים, כך גדל הסיכוי שיהיו פחות אי הבנות כאלו ואחרות בזמן התהליך. אל תוותרו על כתיבת חוזה המפרט את מלוא השירות לו אתם זכאים מטעם חברת ההובלות בחולון.
  3. בררו האם חברת הובלות בחולון בה בחרתם מכירה את האזור אליו אתם עוברים. זה נשמע פשוט אבל סמכו עלינו, הכרת האזור בשוק ההובלות בחולון היא לא דבר מובן מאליו. לא בכל נקודה בעיר חולון ניתן להשאיר רכב כבד ולהתחיל בפריקה של ציוד. בירור מוקדם של נקודת הפריקה ומסלול הנסיעה יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש.
    טיפ של אלופים: אם אתם רוצים לחסוך בזמן השתדלו לקבוע את מועד המעבר לשעות הבוקר. כך תוכלו להיות הלקוחות הראשונים של היום מה שמבטיח עמידה בזמנים.
  4. אריזה חכמה: אריזה נכונה חוסכת לכם כאב לב מיותר. תכננו מראש היכן אתם עתידים לשים כל דבר. הרבה פעמים חברת ההובלה יכולה לסייע. מהבאת קרטונים בכמות מספיקה ועד לשלב האריזה ממש.
    טיפ של אלופים: הכינו ארגז אחד עם הבגדים הנחוצים לכם לימים הראשונים במקום החדש. אל תשכחו מברשות ומשחת שיניים.

ועכשיו, כל מה שנשאר לנו זה לאחל לכם מעבר מוצלח ויישוב טוב. אנו מזמינים אתכם למלא את פרטיכם בפורטל של MoversTLV עוד היום וליהנות מהידע הרב של אנשי המקצוע שלנו שיחזרו אליכם תוך כעשר דקות בלבד עם הצעה משתלמת להובלות בחולון.

להובלות בחולון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חולון:

דילוג לתוכן