תפריט סגור

הובלות בבית שמש

מעבר של דירה או בית עסק זה אף פעם לא דבר פשוט. החיים שלנו עמוסים ממילא. משפט זה נכון תמיד אבל בכל התחלה חדשה הוא הופך לרלוונטי פי כמה. בדיוק בשביל זה הקמנו למענכם את פורטל MoversTlv פורטל שיעזור לכם למצוא דרך האינטרנט בחינם, עשרים וארבע שעות ביממה חברת הובלות בבית שמש. כזו שתהיה מקצועית ותיתן לכם שירות מעולה. מתוך מאגר של עד כ- 4 חברות הובלה בבית שמש בפרט ומרחב ירושלים בכלל.

להובלות בבית שמש על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בבית שמש

מחירון הובלות בבית שמש

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה כולל שירות של הובלות בבית שמש?

השירות מתפרס על פני כל השלבים השונים המרכיבים כולם ביחד את תהליך ההובלה. הובלות בבית שמש יכולות לספק לכם את השירותים הבאים:

  1. אריזת הדירה: אריזה של הדירה כוללת בחירה בקרטונים נכונים ומתאימים למעבר, הכנסה של החפצים והפריטים השונים בדירה באופן כזה שלא ייפגעו לאורך המעבר. תהליך האריזה של הדירה גם מתייחס לרהיטים גדולים אותם יש לפרק או להעביר בדרכים שונות שכן לא ניתן להכניס אותם לאריזות מסודרות כמו שהם.
  2. העברה של הפריטים: אנחנו יודעים שזה נשמע כמעט מובן מאליו אבל כמו בכל תחום גם שוק ההובלות כולל אנשי מקצוע מעולים וכאלו בעלי מיומנות נמוכה. מיומנות גבוהה בתחום מתייחסת כמובן לרמת האמינות של הכלים בהם המובילים בבית שמש נעזרים לצורך ההובלה ורמת ההכשרה של המשתמשים בו. כמו כן, העברה של החפצים היא גם היכרות עם השטח ועם המקומות המותאמים לפריקה ברחבי העיר.
  3. הכנסת החפצים והריהוט לבית הלקוח: גם כאן מדובר על תורה שלמה המתחילה בהעברה עדינה של כל קופסא וארגז למקום הנכון בבית הדירות או המשרד החדש ומגיעה עד לשימוש מקצועי בכלים כבדים כמו במקרה של הובלות מנוף בבית שמש המשמשים להובלה של רהיטים גדולים או כלי נגינה עדינים אותם יש להעביר בזהירות מרבית.

מה הדרך הטובה והמקצועית ביותר לבחירת מוביל בבית שמש?

אנחנו ב- MoversTLV מאמינים כי בחירה נכונה בהובלות בבית שמש מהווה כ- 70% מתהליך המעבר מעבר דירה הוא תהליך הדורש הרבה כוחות פיזיים ונפשיים. יד תומכת, אוזן קשבת וחיוך כל אלו יכולים לעזור לכם לעבור את התהליך בשלום. מה גם שכמובן מקצועיות, עבודה מהירה ומיומנת ויעילות קריטיות להתמקמות מהירה וקלה במעון החדש.

שאלנו את אנשי המקצוע שלנו מה הטיפים שלהם לבחירה מוצלחת בהובלות בבית שמש וחזרנו עם התשובות.

  • חשיבה מוקדמת שלכם שתעזור לכם להבין: מה אתם מחפשים בעצם? למביט מבחוץ עולם ההובלות נראה לא מורכב במיוחד. בסך הכול מעבירים פריט מסוים מנקודה א לנקודה ב. אלא שכמו תמיד בחיים בפועל, הדברים מתבצעים בפועל לא בדיוק כפי שהייתם חושבים. הסיבה לכך היא שקיים פער עצום בין הובלה של דירת מגורים להובלה של בית עסק בו מאוחסן ציוד רגיש ויקר. קיים פער בין הובלה קטנה בבית שמש של מקרר או כלי נגינה לעומת הובלה גדולה. בירור מוקדם שלכם המאפיין את החפצים אותם תרצו להעביר בעזרת חברת הובלות תאפשר לכם לבחור באופן ממוקד יותר.
  • שיחה מקדימה והשוואת מחירים לפי קטגוריות. לאלו שלא מגיעים מהתחום לעיתים קשה להבין במה מדובר. כאמור, תהליך ההובלה כולל בתוכו שירותים שונים המתומחרים אחרת על ידי כל מוביל בבית שמש. לכן לא מספיק להבין מה המחיר הכולל למעבר אלא יש להציץ באותיות הקטנות ולהבין לעומק על מה אתם משלמים. יכול להיות שתגלו כי שירות מסוים בחברה שונה משתלם לכם יותר או שיש שירות עליו אתם מוכנים לוותר כדי לקבל שירות טוב ומדויק יותר עבורכם בחברה אחרת.
  • התייעצות באנשי מקצוע. לא תמיד ניתן לדעת הכול מראש. מובילים בבית שמש נמצאים שם כדי לדעת מה לעשות בכל סיטואציה. בין אם אתם סטודנטים הרוצים להעביר פריט אחד ובין אם אתם חברה העוברת למקום חדש טוב לבדוק מול אנשי מקצוע מנוסים מה הדרך הטובה ביותר להעברה של פריט כזה או אחר. על הדרך תוכלו לקבל תמונה על אופי השירות בחברה ורמת הידע של המועסקים בה.

אם אתם צריכים לעבור דירה או בית עסק אל תדחו את הנעת התהליך למחר. התחילו את תהליך המעבר כבר היום כדי שתוכלו ליהנות מראש שקט. אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם בפורטל ולקבל עוד היום מגוון הצעות למוביל מומלץ בבית שמש.

להובלות בבית שמש על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בית שמש

דילוג לתוכן