תפריט סגור

הובלות בראש העין

שירותי הובלות בראש העין לא חייבים להיות עסק יקר או מסובך. אנחנו יודעים כמה קשה למצוא דירה חדשה היום בארץ, במיוחד אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל. מרגע שמצאתם את הדירה המושלמת עבורכם, כמובן אתם רוצים לחתום ולהיכנס אליה כמה שיותר מהר, לפני שתאבדו את ההזדמנות.

אם תהליך חיפוש הדירה התיש אתכם והגעתם לשלב ההובלות באפיסת כוחות, הפורטל של MoversTLV יפתור את הבעיה עבורכם. הקמנו אותו כדי לסייע לכם למצוא שירותי הובלות בראש העין בקלות ובזול. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין את הפרטים שלכם, ואנחנו כבר נמצא לכם רשימה של עד ארבע חברות הובלה מצוינות, זמינות ובמחיר מעולה. הפורטל זמין עבורכם 24 שעות ביממה, והשימוש בו חינם.

להובלות בראש העין על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בראש העין

מחירון הובלות בראש העין

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות בראש העין – דעו למה לצפות

אם אתם מחפשים מוביל בראש העין, כדאי שתבינו מהו בעצם תפקידה של חברת הובלות ולמה אתם יכולים לצפות. אתם מדמיינים אולי פועל או שניים עם רכב גדול שפשוט נוסעים מנקודה אחת לשנייה, אבל האמת היא כמובן מורכבת יותר. חברת הובלות בראש העין מגיעה עם מספר תפקידים שאולי לא חשבתם עליהם.

  1. אריזה: לפני שאתם מתרעמים – נכון, האריזה היא גם העבודה שלכם והשקעתם בה לא מעט שעות. מיינתם מסמכים, חיטטתם בבוידעם מלא אבק, והתלבטתם איזה מהבגדים שלכם כבר לא נחוצים. אבל חברת הובלה מומלצת תציע גם שירותי אריזה מקצועיים ומהירים שיחסכו לכם הרבה זמן ומאמץ. בנוסף, כשמדובר בהעברה של רהיטים, עדיף להשאיר בידי המובילים שלכם את האחריות לקשור, לעטוף בקרטונים וריפוד, או לאטום בניילון נצמד. אריזה נכונה מקלה על השינוע וגם מונעת נזקים במשך ההובלה.
  2. פירוק והרכבה: רבים מהרהיטים הגדולים ביותר שלנו לא יכולים לעבור בדלת במצבם הרגיל, או שקשה להעמיס אותם לרכב, אפילו כשמדובר במשאית הובלה. חברת הובלות מקצועית תדע לאמוד האם נחוץ פירוק של רהיטים כמו שולחנות, ארונות וכורסאות לפני העמסתם למשאית. הם יגיעו עם הציוד המקצועי הנדרש להסיר ברגים, מסמרים או סיכות נגרים, והם גם יידעו להרכיב את הרהיטים בחזרה בביתם החדש.
  3. נסיעה ליעד: ליבו של תהליך ההובלה הוא – ההובלה בפועל. חשוב להיות מתואמים מראש עם חברת ההובלה בראש העין אותה שכרתם כדי להבהיר כמה ארגזי ציוד ורהיטים ברצונכם להוביל, מה מרחק הנסיעה וכמה קלה הגישה לדירת המוצא והיעד (מדרגות, מעלית וכו'). כך יוכלו המובילים להתארגן בהתאם מבחינת מחיר, מספר העובדים, גודל הרכב והציוד הדרוש לארוז את החפצים שלכם ולאבטח אותם במהלך הנסיעה.

שימו לב! לא מומלץ לנסות לבצע את ההובלה בכוחות עצמכם, גם אם אתם מתמידים כבר שנים במכון הכושר ואם לוויתם משאית מתאימה מחברים. האריזה, הפירוק וההרכבה, נשיאת הארגזים והעמסתם על הרכב – כל אלה הן משימות שדורשות ניסיון וידע מקצועי כדי לבצע בצורה יעילה ובטוחה. הובלה בלתי מקצועית עלולה לגרום לנזק לרכוש שלכם ואפילו לפציעה שלכם עצמכם.

איך לבחור מוביל בראש העין

אחרי שהבנו עד כמה חשוב להשקיע במציאה של חברת הובלה שאפשר לסמוך עליה, מגיעה השאלה: איך נדע שהחברה שאליה פנינו היא החברה המתאימה ביותר עבורנו?

  • צעד ראשון: אספו מידע. כדי שנוכל להתאים לכם את השירות הרלוונטי לגביכם, כדאי לדעת מראש מה בדיוק העבודה שברצונכם לבצע. הכינו רשימה של כל החפצים שאתם מעוניינים להעביר, האם נכללים בהם מכשירי חשמל גדולים שצריך להוביל, כמו מקרר או רהיטים שדורשים פירוק. פרטו מהו חלון הזמן שבו תהיו מעוניינים לבצע את ההעברה ומה התקציב שעומד לרשותכם.
  • צעד שני: חפשו המלצות. לא משנה אם אתם מסתמכים על ניסיון של חברים, או המלצות שמצאתם בפייסבוק או באתרי המלצות של אנשי מקצוע. האנשים שיתנו לכם את התמונה המלאה ביותר לגבי מוביל מומלץ בראש העין הם הלקוחות הקודמים שלו.
  • צעד שלישי: עשו סקר מחירים יסודי. זה לא מוגזם לברר הצעות מחיר במספר חברות הובלה לפני שתבחרו עם איזו חברה תרצו לעבוד.

אצלנו ב-MoversTLV תוכלו להיות בטוחים שאתם עובדים רק עם מיטב החברות עבור הובלות בראש העין. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל את כל המידע שאתם צריכים על עולם ההובלה ועל השירות המתאים אישית עבורכם.

להובלות בראש העין על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ראש העין

דילוג לתוכן