תפריט סגור

הובלה ואחסנה תל אביב

לעיתים עולה צורך בפינוי דירה אך ללא כתובת יעד לפריקת החפצים ותכולה של הדירה. זה עשוי להיות במקרים של שיפוצים נרחבים שאתם עורכים בבית, ואין את האפשרות לעבוד כאשר הבית מלא ברהיטים ובמוצרי חשמל וכו'. זה יכול להיות גם במקרה ואתם מתגוררים בשכירות, ותמה לה תקופת השכירות ולא ממש מתחשק לכם להאריך את החוזה. עד שתמצאו מקום חילופי, אתם מחפשים מקום שיארח את החפצים שלכם. לעיתים מדובר בנסיעה ארוכה לחו"ל ואתם מעוניינים להשכיר את הדירה שלכם ללא החפצים ונדרשים למצוא עבורם מקום. בכל מקרה שכזה חשוב לבדוק היטב בטרם בוחרים בחברה שתבצע את המלאכה המורכבת של העברת התכולה ואחסונה במקום אותו הם מייעדים לשם כך.

הובלה ואחסנה תל אביב
שירותי הובלה ואחסנה בתל אביב

מה חשוב לבדוק בטרם בוחרים חברת הובלה ואחסנה תל אביב?

חפשו חברה עם המלצות – חשוב מאוד להתרשם מהמלצות של לקוחות שנהנו מהשירות של הובלה ושל אחסון. זוהי בדרך כלל האינדיקציה הטובה ביותר שתספר לכם על היעילות והאחריות כמו גם האדיבות של החברה.

חברה שמתמחה בחלק של העברת דירות – העברת דירה דורשת ניסיון ומיומנות. במקרה של הובלה ואחסון אתם אמורים לקבל שירות כפול של שינוע החפצים שלכם ופריקתם במקום אחר. לכן חשוב ביותר לבדוק אם החברה יודעת לבצע את המלאכה באופן היעיל האחראי והבטוח ביותר.

ביקור של נציג מטעם החברה – מאוד חשוב שנציג מטעם החברה יבוא ויראה את כל התכולה שיש לכם בבית, ורק לאחר שיתרשם מהכול ייתן הצעת מחיר לביצוע ההעברה ולאחסון של התכולה.

עולה מן הדברים שכאשר אתם מחפשים חברת הובלה ואחסנה דירות תל אביב, עליכם לבדוק היטב מה מציעים החברות השונות, תמורת איזה מחיר, ואם העבודה נעשית תוך אחריות מלאה, עם ביטוח על החפצים שלכם.

שירותים נוספים לרשותכם: אריזת דירה, הובלות משרדים, הובלות קטנות

דילוג לתוכן