תפריט סגור

הובלות בביתר עילית

הדירה החדשה שלכם מוכנה! ניקיתם אותה צחצחתם הדברתם ואף הברקתם בפוליש. זה הזמן ליטול את החפצים שלכם ולעבור. נשמע פשוט? חשוב שתדעו שאף שכבר עברתם מבחינתכם את כל התהליך של הכנת הדירה עדיין אתם עומדים בפני משימה לא פשוטה של העברת תכולת הבית לדירה החדשה.

אז נכון שניתן להסדיר זאת בשיחת טלפון אחת לחברת הובלות ביתר עילית, אך אתם לא רוצים לתת את העבודה לכל אחד. הרכוש שלכם יקר, וחשוב לכם שהתכולה תעבור בשלום, ולא פחות חשוב – בשלמות, אל הדירה החדשה. ולכן לפני שאתם מתחילים לחפש את החברה שתעביר את תכולת הבית חשוב שתשימו לב לכמה דברים.

הובלות בביתר עילית
הובלות בביתר עילית – רק עם מומחים

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם מובילים בביתר עילית?

חברה מנוסה ובעלת וותק – חשוב לברר כמה שנים החברה קיימת בשוק והאם יש לה את הניסיון בהעברה של תכולת דירה. הובלות של דירה לא דומות כלל להובלות של משרדים והובלות של משרדים לא דומות להובלות של מוצרי חשמל בודדים. לכן בדקו היטב אם לחברה יש את הניסיון הדרוש דווקא בתחום הזה.

חברה מוכרת ובעלת מוניטין – חשוב גם שהחברה תהיה מוכרת בשוק וכמובן שמוכרת לטובה… חברה שיצאה לה שם טוב מעידה כאלף עדים שאכן ניתן לסמוך עליה בעניים עצומות. (כמעט… תמיד צריך לפקוח עין!)

 

חברה שמחזיקה ברישיונות והביטוחים המתאימים – חשוב מאוד שלחברה יהיו כל התעודות החוקיות שמאפשרות לה לעבוד תוך מתן ביטוח מלא ללקוחות שלה על התכולה  אותה הם מעבירים באמצעותה.

חברת הובלות בביתר עילית מחירים

מחיר של הובלות בית עשויים להיות מושפעים מכמה וכמה גורמים. תלוי בגודל הדירה, כמות החפצים שיש בה, מס' הרהיטים, גודלם, אפשרויות הפירוק וההרכבה שלהם, מס' הקומות אותם יש לרדת מהבית ומס' הקומות שיש לעלות אל הדירה החדשה. כמו כן נבדקת האפשרות של שימוש במעלית. כל אלו אמורים להשפיע על קביעת המחיר הסופי.

איך תקבלו את הצעת המחיר מחברת ההובלה?

כאשר אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מוביל בביתר עילית, חשוב שנציג מטעם החברה יבוא לבית ויתרשם מכל הדרוש כפי שפירטנו לעיל ועל פי זה ייתן את הצעת המחיר המתאימה. כאשר מדובר רק בצורך של הובלות קטנות בביתר עילית, כמובן שאין צורך בביקור פיזי במקום, מספיק שנתאר לחברת ההובלה באיזה מוצר מדובר. מאיזה כתובת לאיזה כתובת יש להעביר את התכולה כמו כן חשוב לציין את מס' המדרגות והאם יש מעלית בבניין או לא.
והעיקר שתהיה דרך צלחה.

הובלות באיזורים נוספים: הובלות במודיעין, הובלות בירושלים, הובלות בבית שמש

דילוג לתוכן