תפריט סגור

הובלות במעלה אדומים

הפורטל החינמי MoversTLV מאפשר לכם לבחור במובילים הטובים עבורכם מתוך מאגר של עד כארבע הצעות מחיר מחברות הובלה מהמקצועיות והמומלצות בשוק ההובלות במעלה אדומים ובמרחב ירושלים. אנו בMoversTLV  גאים להעיד כי השימוש בפורטל המובילים שלנו יכול לחסוך לכם עד כ-40% מעלויות המעבר ומספק לכם ראש שקט לאורך כל התהליך.

להובלות במעלה אדומים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות במעלה אדומים

מחירון הובלות במעלה אדומים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

קיבלתם החלטה על מעבר. אז מה עושים עכשיו?

אמנם קשה להאמין אבל אצלנו בMoversTLV המילה 'מעבר' היא לא מילה גסה. אנחנו יודעים שברגעים אלו ממש אתם מרגישים אחרת לגמרי ולכן בחרנו לשתף בכמה תובנות שיהפכו את המעבר שלכם לפשוט הרבה יותר מאיך שהוא נראה עכשיו. אם בחרתם לבצע הובלה במעלה אדומים מבחוץ או בפנים הרי שהשאלה הראשונה אותה אתם צריכים לשאול היא איזה מוביל במעלה אדומים או באזור יעשה עבורכם את העבודה. אנשים רבים יעידו כי הם מתכננים להוביל את הדירה שלהם בעצמם. מה שהם לא יספרו לכם זה על כאבי הגב, הראש והלחצים הנפשיים הנגרמים כתוצאה מעבודה של אדם לא מקצועי ומיומן. מניסיוננו, מובילים מקצועיים, מנוסים עם הידע הנדרש יכולים לשנות עבורכם את כל התמונה.

מה השירותים אותם ניתן לקבל מחברת הובלות במעלה אדומים?

  • הובלה מקצועית של פנטהאוז, סטודיו או דירה
  • העברה של חברות הייטק ומשרדים
  • העברה של מפעלים וציוד מיוחד כגון כלים חקלאיים, מכולות, מכונות וציוד מכני כבד
  • העברה באמצעות שימוש במנוף במקרה הצורך
  • הובלה ואחסנה לטווח ארוך או קצר
  • הובלה לעסקים גדולים וקטנים ביעילות ומקצועיות
  • סיוע באריזה מאספקת ארגזים ועד לאריזה ממש
  • סיוע בהרכבה של מיטות, ארונות ויוצא באלו.

איך תדעו לבחור במוביל עם השירות הנכון עבורכם.

פעמים רבות לחברות הובלה שונות יש שירותים שונים המתומחרים אחרת. למשל בהובלות מיוחדות כמו הובלה של כלי נגינה שונים, זכוכיות או מוצרי חשמל גדולים במיוחד יש צורך במוביל מומחה שיוכל להעניק לכם את השירות. מוביל שמתאים לכם יהיה אחד שיוכל לספק עבורכם את השירות לו אתם זקוקים. הכנו עבורכם רשימה של שש דרכים לברר האם המובילים בהם בחרתם הם המובילים הטובים עבורכם.

  1. דייקו עבורכם מה אתם צריכים מבעל המקצוע שלכם:
    אם אתם משפחה צעירה עם ילדים קטנים, או בית עסק עם עובדים עסוקים הרי ששירותים של אריזת דירה הם אחד הדברים שיכולים להקל עליכם באופן משמעותי את תהליך המעבר. אם אתם סטודנטים או זוג ללא ילדים קטנים, או אם יש לכם עזרה של משפחה וחברים הרי ששירות מהסוג הזה הוא בזבוז כסף עבורכם. עיקרון זה נכון גם לשירותים אחרים שיש למובילים במעלה אדומים להציע. חישבו טוב על השירותים אותם אתם צריכים ודאגו שאותה חברת ההובלות במעלה אדומים שבחרתם יודעת לעשות בצורה טובה.
  2. אל תוותרו על מפגש עם נציג:
    חיוך, אוזן קשבת ואווירה טובה יכולים להיות אותם פרמטרים שישנו עבורכם את כל התמונה בבחירת הובלה במרכז. מפגש עם נציג יכול לשפוך אור על המובילים איתם בחרתם לעבוד. בנוסף, התייעצות וחשיבה מוקדמת עם אנשי מקצוע יכולה לסייע לכם בתכנון המעבר שלכם בדרך יעילה וחלקה, בין אם מדובר בהובלות במעלה אדומים ובין אם במקום אחר.
  3. השוו מחירים:
    כמו שכבר הבנתם למובילים שונים יש תמחור שירותים משתנה. בדיקה מדוקדקת ויסודית של שיטות התמחור השונות יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים
  4. קראו המלצות:
    לחברות הובלות במעלה אדומים וותיקות בשוק יש מטבע הדברים המלצות רבות של לקוחות קודמים. אלו שעברו את התהליך לפניכם יוכלו לסייע לכם בבניית התמונה המהימנה ביותר לגבי טיב השירות אותו אתם עתידים לקבל.

לאחר בחירה טובה ומוצלחת של חברת הובלות טובה ומהימנה כל מה שנותר לנו הוא לאחל לכם מעבר נעים וקל ויישוב טוב. אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם כבר עכשיו כדי שעוד היום תוכלו להתחיל בתכנון המעבר שלכם!

להובלות במעלה אדומים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי מעלה אדומים:

  • הובלת דירה במעלה אדומים
  • הובלות מנוף במעלה אדומים
  • קרטונים למעבר דירה במעלה אדומים
  • הובלות קטנות במעלה אדומים
  • הובלת משרדים במעלה אדומים
  • הובלות לסטודנטים במעלה אדומים
דילוג לתוכן