תפריט סגור

הובלות בנס ציונה

אנחנו לא מכירים אף אחד שאוהב לעבור דירה. התחלות הן דבר לא פשוט גם ככה. גם אם לא נתייחס לכאב הראש המתלווה לרגע בו צריך להכניס את כל החיים לתוך קופסא. בטח ובטח כאשר אנחנו מדברים על בתי עסק הנאלצים להפסיק את הפעילות השוטפת לטובת ארגזים ואבק. הובלות בנס ציונה הן אולי המפתח לחוויית מעבר שונה. הפורטל של MoversTLV נותן לכם את הכלים לבחור חברת הובלות בנס ציונה בקלות וביעילות מתוך מאגר של עד ארבע חברות הובלה מומלצות בנס ציונה והסביבה. הפורטל קל לשימוש וזמין למענכם עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות בנס ציונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בנס ציונה

מחירון הובלות בנס ציונה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איך מתבצע שירות הובלות בנס ציונה?

שירות הובלות הוא למעשה שירות לחבילה המלאה של העברת תכולת המשרד או הבית מנקודה אחת לאחרת. אלא שבשביל ביצוע המשימה בשלמותה יש לעבור כמה שלבים.

  • שלב ראשון – אריזה: אריזה היא המפתח למעבר מסודר. בשביל שתוכלו להתמקם במהירות במעון החדש אתם רוצים שהחפצים יאורגנו באופן כזה שלא יאלץ אתכם לסדר שוב ושוב הכול מחדש. שימוש בציוד מתאים לאריזה יכול להיות גם הוא פקטור בזמן ההעברה. האמינו לנו כי אין דבר מתסכל יותר מארגז ישן הנפתח מלמטה ומביא לנפילתם של כל כלי המטבח.
  • שלב שני – מעבר: העברה של הפריטים יכולה להיעשות במגוון צורות. אפשר להעביר את הפריטים בעזרת מנוף לדוגמא על ידי שירות הנקרא על ידינו אנשי המקצוע: הובלות מנוף. אפשר להעביר את הפריטים במשאית או אפילו להוביל אותם באמצעות טנדר קטן. הכול תלוי בצורך של בית העסק או בני הבית ופני השטח. מטבע הדברים בערי המרכז נדרשת חשיבה על מיקום הפריקה הנכון כך שלא ייגזל זמן ולא יוצר אחרי המוביל בו בחרתם פקק תנועה.
  • שלב שלישי – פריקה וסידור: שלב הפריקה הוא מצד אחד פשוט שהרי רוב העבודה כבר נעשתה. אבל כן יש לשים דגש על הרכבה מחודשת של רהיטים אותם אולי צריך היה לפרק בשל גודלם. זה גם הרגע להזכיר כי ההמלצה שלנו היא תמיד לוודא כי למוביל בו בחרתם יש ביטוח. אנחנו מאחלים לכם הגעה של כל הציוד שלכם במלואו למקום המגורים החדש. אבל תמיד טוב להיות בטוחים שיש לכם גב.

מהם הפרמטרים לבחירה של מוביל בנס ציונה?

אחרי שהבנו איך השירות מתבצע יש להבין מה מבדיל חברות הובלה שונות או איך להיות בטוחים שבחרתם נכון בחברת הובלה בנס ציונה? האמת היא שענף ההובלות גדל בשנים האחרונות והביא לשוק מובילים קטנים המכנים עצמם: 'חברת הובלה'. אבל אנחנו יודעים להגיד כי מוביל מומלץ בנס ציונה הוא זה העונה למספר אותם נפרט כאן.

  1. המלצות – כאשר אנחנו מדברים על המלצות אנחנו מדברים על כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם. לא פעם אנשי מקצוע משאירים אחריהם עקבות של המלצות כוזבות ברחבי הרשת. בדיוק בשביל שתהיו בטוחים יצרנו את הפורטל שמביא לכם חברות עליהם אנחנו כאנשי מקצוע יכולים לסמוך. כמובן שניתן ורצוי להביא המלצות ממקורות אחרים ובכך לקבל תמונה טובה יותר על אופי העבודה בחברה בה בחרתם.
  2. חוזה – מוביל בנס ציונה שיש לו ניסיון וותק לא יסתובב בלי חוזה הובלות מוכן. אנחנו יודעים שלנו כישראלים קל להגיד: 'יהיה בסדר' אבל אין שני לתיאום ציפיות טוב ומסודר. תיאום ציפיות בין חברות שונות יעזור לכם להבין מה אתם מקבלים מכל חברה כאשר ההמלצה שלנו היא לברר מה קורה במידה ובאמצע התהליך מתברר כי אתם צריכים להיעזר בשירות נוסף. בררו האם תהיה במקרה כזה תוספת תשלום ומה יהיה גובהה.
  3. שיחה – שיחה עם נציג זו הזדמנות מצוינת להיעזר באיש מקצוע כדי להבין את אופן העבודה בחברה ואיך לדעתם יש לסייע לכם בהעברה. בנוסף, השיחה הזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורכם לבדוק איך אתם מרגישים במהלך יצירת הקשר עם החברה. מעבר הוא תהליך היכול להביא ללחצים רבים וקושי. כדאי שתהיו בטוחים כי אתם עובדים עם האנשים שאתם רוצים לעבוד איתם.

יש המון חברות המציעות שירות של הובלות בנס ציונה. אבל כאמור, לבחור בחברה הנכונה זה לא תמיד קל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. השירות פתוח למענכם מסביב לשעון בחינם. הזנה קצרה של הפרטים שלכם תביא לשיחה עם נציג שירות מקצועי במהירות שיעזור לכם בתהליך הבחירה.

להובלות בנס ציונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נס ציונה

דילוג לתוכן