תפריט סגור

הובלות במעלות תרשיחא

הצורך בשרות של חברת הובלות היא דבר שרובנו נזקק לו בשלב כזה או אחר במהלך חיינו. בין אם מדובר במעבר דירה, עסק או הובלת חפצים שונים. חברת הובלות מעלות תרשיחא תסייע בידכם בהעברת חפציכם בין אם מדובר בהובלה בתוך העיר או מחוצה לה. הסתייעות במובילים במעלות תרשיחא תקל על המעבר משום שלרוב במעברים משמעותיים אין אנו מצטיידים אך ורק בחפצים אישיים קטנים אלא יש צורך בהעברת חפצים גדולים וכבדים אשר אינם נכנסים לרכב הפרטי.

שרותי ההובלה

– הובלה וסבלות – העמסת תכולת הדירה על משאית והובלתה ליעד החדש.
– פריקת המטען בדירה החדשה.
– הרכבה מחודשת של הריהוט.
– שרותי אריזה ואחסון.

הובלות במעלות תרשיחא
הובלות במעלות תרשיחא – הובלת דירה עם מובילים אמינים

איך בוחרים חברת הובלות

הקריטריונים החשובים בבחירת המוביל המתאים היא בראש ובראשונה אמינות, מומלץ לקבל חוות דעת והמלצות ממכרים ובני משפחה שכבר עברו דירה. רמת השירות היא גורם אשר יקבע את איכות תהליך ההובלה לדוגמא: מספר העובדים אשר החברה שולחת, עמידה בלוחות זמנים ואחריות. מומלץ לפנות לחברות בעלות מוניטין גבוה אשר מספקות אחריות על תכולת המעבר.

שרות מול עלות

ישנו שרות של הובלות קטנות מעלות תרשיחא אשר מספק מענה במידה ומדובר בהעברה של מספר קטן של פריטים או אפילו פריט בודד שהינו כבד וגדול. במקרה זה מחיר מוביל במעלות תרשיחא יהיה נמוך באופן משמעותי. ניתן למצוא שרותי הובלות במעלות תרשיחא בזול אך חשוב לא להסתפק בכך ולודא כי החברה מספקת שרות מהימן. כדוגמא מומלץ לעגן את פרטי ההובלה בהסכם בכתב תוך פרוט פריטי התכולה. ניתן גם לבטח חפצים יקרי ערך ולהימנע מנזקים ועוגמת נפש.

טיפים

  • לפני הכל בצעו סקר שוק, קבלו הצעות מחיר והיזהרו כי זול עלול להסתיים כיקר.
  • ודאו כי המוביל מודע ועומד בלוח הזמנים שנקבע.
  • הכינו בכיסכם כסף זמין לטיפים.
  • ודאו כי ישנה אחריות על הפריטים ובמידת הצורך בטחו אותם.
  •  כדאי לקבוע את ההובלה לשעות הבוקר בו המובילים רעננים, מן הסתם בהובלה בשעות הערב נמצא מובילים עייפים וודאי לא תרצו שהפריקה תתבצע בשעות הלילה.

לסיכום, שרות הובלות הינו שרות חשוב וחיוני. חברת ההובלות מחוייבת לאחריות על שלמות התכולה על כן מומלץ לבחור בחברה אמינה, בעלת ותק ומוניטין. בבואכם לבחור בהובלות במעלות תרשיחא הקדישו מחשבה ותנו את הדעת לדגשים אשר הוצגו בפניכם. תשומת הלב והתכנון המוקדם יחסכו תקלות בלתי נעימות העלולות להיות כרוכות בנזקים לרכוש ולכיס.

שירותים נוספים לרשותכם: הובלה ואחסנה, הובלות פסנתרים, אריזת דירה

 

דילוג לתוכן