תפריט סגור

הובלות בקריית ים

אם עולה לכם השאלה איך למצוא חברת הובלות בקריית ים בקלות הגעתם למקום הנכון. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לפורטל של MoversTLV ואנחנו כבר נעשה את השאר. הפורטל פתוח בחינם מסביב לשעון ונותן לכם בעזרת השימוש בו רשימה של עד ארבע אפשרויות לשירותי הובלות בקריית ים והסביבה. אנחנו מאמינים שניתן לקבל שירות הובלות מקצועי במחירים משתלמים ועל פי העיקרון הזה בוחרים את החברות שאנחנו עובדים איתן.

להובלות בקריית ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית ים

מחירון הובלות בקריית ים

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה הופך שירות הובלות בקריית ים למקצועי?

שוק ההובלות גדל בשנים האחרונות והביא לקשת רחבה של שירותי הובלה בעלי איכויות שונות. חשוב להגיד שתכולת הדירה, הציוד הרגיש של המשרד או בית העסק והרהיטים של המסעדה בבעלותכם הם פריטים חשובים. הם חשובים קודם כל כי שילמתם עליהם כסף רב. שנית, הם חשובים כי בחרתם אותם בקפידה והם שלכם. לכן חשוב לא לוותר על שימוש בשירותים מקצועיים ומיומנים של הובלות בקריית ים. לעין לא מיומנת אולי קשה להבחין בין שירותי הובלה מקצועיים יותר לשירותי הובלה מקצועיים פחות ובדיוק בגלל זה באנו לעשות קצת סדר.

  1. בדקו האם יש חוות דעת על המוביל אותו אתם בוחנים: חוות דעת של לקוחות עבר יכולות ללמד אותך המון. זה נכון שלעיתים נופלים על ביקורות לא אמינות שחברת ההובלות שתלה בעצמה. אבל בחינה לעומק תגלה שככל שמדובר במוביל מקצועי וותיק יותר כך יהיו עליו יותר המלצות. אחת הדרכים לזהות מוביל מומלץ בקריית ים זו השוואה בין המלצות של מספר לקוחות שונים.
  2. היו בטוחים כי למוביל בו בחרתם יש ביטוח מתאים: אנחנו לא רוצים אפילו לדמיין סיטואציה בה הציוד שלכם נפגע תוך כדי מעבר בגלל איזו שהיא סיבה. אבל אנחנו כן חייבים להגיד שתקלות יכולות להתרחש ולא תמיד יש לנו שליטה עליהן. בדיוק בגלל זה חשוב שיהיה ביטוח רלוונטי לחברת ההובלות עמה בחרתם לעבוד. מלבד זאת ביטוח הוא אחד מסימני הזיהוי של חברת הובלות מקצועית ואמינה ולא לעוד משהו עם רכב גדול שהחליט להעביר לכם את המיטה.

איך נראה שירות של מוביל בקריית ים?

בעין לא מקצועית קשה לראות את ההסתעפויות הנגזרות מתוך ההובלה עצמה. אבל עליכם לדעת ששירותי הובלות בקריית ים ובכל עיר אחרת מחולקים למספר שירותים שכולם חיוניים להשלמת המשימה.

  • אריזה: אריזה מסודרת היא המפתח להתייעלות של התהליך כולו. אריזה יכולה להיעשות בצורות שונות כדי להעביר ביעילות חלקים שונים בבית. אם ניגש לחדר הילדים לדוגמא נארוז את הצעצועים לתוך קרטונים יציבים. אם יש להוביל רהיטי עץ גדולים קודם נפרק אותם ואחר כך נאחסן אותם באופן כזה שהם יעברו ללא פגע ועוד. מדובר בתורה שלמה המורכבת מהמון נגזרות. אבל מה שחשוב לדעת זה שאריזה טובה, מקצועית ומסודרת זה הבסיס לכל.
  • הובלה: עכשיו צריך להבין על איזה סוג הובלה אנחנו מדברים. האם מדובר בהובלה של פריט אחד עדין כמו פסנתר או בהובלת מכשיר חשמלי? הרי אנחנו לא יכולים לפרק מקרר ולצפות ממנו להמשיך לפעול כרגיל. במקרה כזה אנחנו יכולים להשתמש בהובלה באמצעות מנוף המונעת טלטול של הפריט ולא מצריכה פירוק שלו. אולי אתם בכלל זוג סטודנטים המגיע לדירה מרוהטת וצריך עזרה בהובלה של טלוויזיה שמצאתם מיד שניה. אז שירות של הובלות קטנות, משמע הובלה מצומצמת יותר, זה מה שיענה על הצורך. בכל הקשור לשירותי הובלה זו הדוגמא הטובה ביותר לנגזרות שונות מאוד שמגיעות מהמילה הזו.
  • פריקה: פריקה זה גם עסק לא פשוט בכלל. לפעמים, בעיקר כשאנחנו מדברים על הובלות גדולות ומורכבות ניתן לקבל סיוע בדוגמת שירותי אחסון תכולת דירה, בית עסק או משרד שיסייעו בשמירה על החפצים על לתום התהליך. שירותי הסידור והפריקה כוללים כמובן הרכבה מחודשת של כל הרהיטים אותם פירקנו לצורך המעבר וסידור מחדש של הציוד שהועבר בעזרת הקרטונים.

אנחנו מאמינים שבחירה נכונה של הובלות בקריית ים זה ממש לעשות חצי מהעבודה. כדי שיהיה בידכם כל המידע הרלוונטי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל ולקבל שיחה מנציג שירות שיעזור לכם למצוא מוביל בקריית ים תוך זמן קצר.

להובלות בקריית ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית ים

  • הובלת דירה בקריית ים
  • הובלות מנוף בקריית ים
  • קרטונים למעבר דירה בקריית ים
  • הובלות קטנות בקריית ים
  • הובלת משרדים בקריית ים
  • הובלות לסטודנטים בקריית ים
דילוג לתוכן