תפריט סגור

הובלות בקריית שמונה

כדי שיהיה קל ופשוט למצוא שירותי הובלות בקריית שמונה לקחנו את המומחים של MoversTLV כדי לבנות פורטל שהשימוש בו ייתן לכם רשימה של עד ארבע חברות הובלה מקצועיות במחירים משתלמים בקריית שמונה בפרט ובאזור הצפון בכלל. אתם יכולים להיעזר בפורטל בחינם כדי שתוכלו להיעזר בו בקלות וליהנות מחיסכון משמעותי במחירי ההובלה.

להובלות בקריית שמונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית שמונה

מחירון הובלות בקריית שמונה

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה חשוב לדעת על הובלות בקריית שמונה

הדבר שחשוב להבין קודם כל הוא שמעבר של דירה, בית עסק, הובלת תכולת דירת פנטהאוז או יחידת דיור הם לא קסם. בכל אחד מסוגי המעברים הללו מושקעים מחשבה וידע כדי שביצוע המעבר ייעשה בצורה הכי טובה שאפשר. מעבר זה תהליך לו מספר שלבים שלכל אחד מהם יש נגזרות אחרות.

  1. שלב האריזה: שלבי האריזה הם השלבים עליהם לקוחות נטולות עין מקצועית נוטים לוותר. יש מין תפיסה כזו שבשביל לארוז צריך להביא כמה קרטונים שאספנו בשכונה וזה הכול. אלא שהניסיון אומר אחרת. האמינו לנו, אתם רוצים שאת תכולת הדירה או בית העסק יארזו עם ציוד מקצועי. כאשר קרטון ישן נפתח תוך כדי מעבר ואתו נשפכים כל כלי המיטה זה עסק לא נעים שלא לדבר על כלי מטבח עדינים ועוד. שלב האריזה הוא קריטי גם לשיפור היעילות של התהליך. אריזה מסודרת בהתחלה תביא לפריקה מסודרת בסיום.
  2. שלב הפירוק: שלב הפירוק בדרך כלל קצר יחסית. מדובר על פירוק של רהיטי עץ גדולים אותם לא ניתן להעביר בקלות בדלת או במסדרון. אנחנו מדברים על פירוק של ארונות, מיטות, שולחנות ולמעשה כל רהיט אותו ניתן לפרק ולהרכיב מחדש שוב.
  3. שלב ההובלה: שלב ההובלה הוא שלב לו נגזרות שונות. יש הבדל מהותי בין הובלה של דירות שונות, משרדים, בתי עסק, מסעדות ועוד. הרי אם מובילים יחידת דיור לצורך העניין לא קשה להבין שניעזר בכלי רכב קטנים יותר ובכמות מועטה של אנשי צוות. אם מדובר בהובלה למשרד הנמצא בבניין גבוה, פנטאהוז וכדומה אולי ניעזר במנוף בשירות אותו אנו מכנים בשפה המקצועית 'הובלות מנוף' ועוד.
  4. פריקה והרכבה: אחרי שהעברנו את הציוד למקום הרצוי זה הרגע לפרוק את הארגזים, להרכיב את הרהיטים אותם פירקנו בסיבוב הקודם ולסיים את התהליך. מיותר לציין שככל שהסדר בשלבים הראשונים של תהליך המעבר היה מוקפד יותר כך גם שלבי הפריקה ייעשו בצורה יעילה ומסודרת יותר. עוד נקודה שכמעט מובנת מאליה היא שמשך זמן המעבר תלוי מאוד בגודל העבודה. ככל שמדובר בדירה גדולה יותר כך משך העבודה יהיה ארוך יותר. אם כל מה שאתם מחפשים זו הובלה קטנה של מכשיר חשמל או הובלה של פריט עדין כדוגמת פסנתר וכיוצא בזה תוכלו לבקש שירות של הובלות קטנות שלרוב נמשך זמן קצר משהו בין שעה לכמה שעות בלבד.

מה לשאול כאשר מחפשים מוביל בקריית שמונה

כדי למצוא חברת הובלות בקריית שמונה עליה תוכלו לסמוך ניתן להיעזר בכמה טכניקות פשוטות.

  • ביטוח: כאשר אתם מחפשים שירות הובלות בקריית שמונה אתם עלולים למצוא את עצמכם מוצפים בהצעות למובילים שונים. שוק ההובלות גדל בשנים האחרונות מה שמקשה על ההבחנה בין מובילים איכותיים למובילים מקצועיים פחות. ביטוח מתאים הוא בדרך כלל סימן הכר למקצוענות של מוביל בקריית שמונה או בכל מקום אחר.
  • חוות דעת: כדי שתמצאו מוביל מומלץ בקריית שמונה צריך לקרוא המלצות. אבל שימו לב שאתם קוראים המלצות אותנטיות של לקוחות עבר. עידן הרשתות החברתיות יכול לבלבל ולהביא אתכם לקריאה של חוות דעת שאין בהן ממש.
  • חוזה: מעבר לכך שחוזה זו דרך לוודא כי אכן מדובר בהובלה מקצועית שכן לרוב חברות ההובלה המקצועיות בשוק מגיעות אליכם מראש עם חוזים רלוונטיים, זמן החתימה על חוזה הובלות זו גם ההזדמנות שלכם לעשות תיאום ציפיות מול החברה שתעזור לשני הצדדים להגיע ערוכים עם כל המידע הדרוש לתהליך המעבר.

אתם יכולים להמשיך לחקור ולשאול בעזרת נציגי השירות שלנו העומדים לרשותכם. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים שלכם בפורטל ומיד תקבלו סיוע במציאת שירותי הובלות בקריית שמונה המתאימים ביותר עבורכם.

להובלות בקריית שמונה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית שמונה

  • הובלת דירה בקריית שמונה
  • הובלות מנוף בקריית שמונה
  • קרטונים למעבר דירה בקריית שמונה
  • הובלות קטנות בקריית שמונה
  • הובלת משרדים בקריית שמונה
  • הובלות לסטודנטים בקריית שמונה
דילוג לתוכן