תפריט סגור

הובלת דירה בפתח תקווה

צריכים הובלת דירה בפתח תקווה? אנחנו מזמינים אותכם להכינס לפורטל MoversTlv החינמי. בפורטל תוכלו להשוות מחירים ולהנות מהצעות מחיר מחברות ההובלה הומלצות ביותר בכל הארץ ולחסוך עד 40% ממחיר ההובלה! השירות זמין עבורכם 24/7 –  הכנסו ובדקו!

להובלת דירה בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלת דירה בפתח תקווה

שניה לפני שאתם מזמינים שירות הובלת דירה בפתח תקווה חשוב שתדעו:

פתח תקווה הפכה ליעד מועדף למגורים בעבור משפחות צעירות בשנים האחרונות. הקרבה של העיר אל מרכזי התרבות השוקקים של מרכז הארץ, במרחק נסיעה קצר מתל אביב ומהיצע גדול של מקומות עבודה אטרקטיביים, הופכת את פתח תקווה למקום מושך בעבור צעירים העוברים לגור בה בהמוניהם. מעבר דירה אינו עניין פשוט, לא בשביל סטודנטים – שמעבירים לרוב רק מספר תיקים אל דירתם החדשה, ובטח לא בעבור משפחות עם ילדים. הובלת דירה בפתח תקווה ובכל עיר באזור המרכז, יכולה להפוך מעניין מורכב ומסובך, ממנו חוששים רוב האנשים, לחוויה פשוטה וקלה. חברת הובלה אמינה ומקצועית שתעניק לכם שירות מעולה, יכולה לעשות את יום המעבר לפתח תקווה לאחד מהימים הנעימים והמרגשים שחוויתם. חשוב לבדוק שלחברה יש את כלהאישורים הנדרשים לביצוע ההובלה וכן שיש לה ביטוח עבור הפריטי שהיא מובילה לכם. כדאי להתרשם מהחברה על ידי שיחה עם נציג מטעמה וכן בדיקה של חוות דעת של לקוחות קודמים של החברה. נסו לברר מה וותק החברה והאם היא מציעה את שירות ההובלות שהכי מתאים לכם.

הובלת דירה בפתח תקווה – אלו השירותים שתוכלו לקבל:

  • הובלות כל סוגי הריהוט והציוד כולל שולחנות סנוקר, ערסלים פינות ישיבה סלוניות ועוד.
  • במידה וברשותכם פריטים גדולים במיוחד או כלי נגינה עדינים כמו פסתנתר למשל, תוכלו להנות משירות הובלה עם מנוף.
  • תוכלו להינות משירות הובלות לאורך כל ימות השנה, גם הובלות בחורף הקר והגשום.
  • לא הספקתם לארוז? לא נורא. ישנן חברות הובלה שמציעות גם שירותי אריזת דירה.
  • הובלות מיוחדות בעבור פריטים כבדים במיוחד, ניתן להעביר גם רהיט בודד.
  • בין יתר השירותים ניתן למצוא שירות הובלות לעסקים – משרדים, חנויות ואפילו הובלות מיוחדות לקבלנים הכוללות הובלת ציוד מכני, חומרי בניה, הובלת קרמיקה ועוד.
  • במידה ואתם חייבים לעזוב את הדירה בהתראה קצרה, תוכלו להזמין שירות הובלות מהיום למחר.
  • אם ברשותכם רכב ישן שזקוק להורדה מהכביש, תוכלו למצוא שירות הובלת רכבים לפירוק.

הובלת דירה בפתח תקווה לא חייבת להיות מלווה בחששות, וכאשר אתם נעזרים בשירותיה של חברת הובלות מומלצת בעלת מוניטין, תהיו בטוחים שכל הריהוט והציוד שלכם- החל מהמיטה של התינוק ועד למקרר – יגיעו אל הבית החדש שלכם ללא פגע, ואתם תתחילו את חייכם החדשים בחיוך.

להובלת דירה בפתח תקווה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי פתח תקווה:

דילוג לתוכן