תפריט סגור

הובלות קטנות במרכז

פורטל MoversTLV מאפשר לכם לבחור בין עד כארבע אפשרויות לחברות הובלה הנותנות שירותים של הובלות קטנות במרכז. הפורטל פתוח לשימוש עשרים וארבע שעות ביממה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לפורטל MoversTLV ותוכלו לקבל מהמקצוענים שלנו עד 4 הצעות מחיר משתלמות!

להובלות קטנות במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות קטנות במרכז

מחירון הובלות קטנות במרכז

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת סלון דו מושבי

200-250 ₪

הובלת מיטת נוער

250-300 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מכונת כביסה

200-250 ₪

הובלת שולחן מחשב

200-250 ₪

הובלת שולחן מטבח

200-250 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

כמו שכולנו יודעים בשנים האחרונות מדינת ישראל עוברת תהליך צמיחה מואץ המשפיע על תחומים שונים בחיינו. תהליך הצמיחה משפיע על שוק מחפשי הדירות, על מערך התחבורה הארצית, על כמות מוסדות ההשכלה הגבוהה, על משפחות צעירות ובתי עסק. במקביל, לאור הביקוש הגדל והולך, צומח גם שוק ההובלות במרכז בפרט ובכל הארץ בכלל. ההיצע הרב יכול להיות מבלבל ועלול לפגום בתהליך העברה של חפץ זה או אחר בצורה כזו או אחרת.

אז מה זו בעצם הובלה קטנה במרכז?

הובלות קטנות במרכז הוא שירות המאפשר העברה של חפץ בודד כזה או אחר. השירותים שניתן לקבל בהובלה קטנה במרכז:

  • הובלה של דירה. מחדר אחד ועד לשישה חדרים
  • הובלה של תכולת משרד קטן וכן הובלה של בית עסק
  • הובלה של חפץ עדין כמו פסנתר וכו'
  • הובלה של מכשיר חשמל: הובלת מקרר, הובלה של מכונת כביסה וכיוצא באלו
  • הובלה בעזרת מנוף במקרה הצורך עד קומה 15

להובלות קטנות במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

איך תדעו אם לבחור בשירות של הובלות קטנות במרכז

אם אתם סטודנטים, או זוג צעיר הבוחרים לנדוד למקום חדש פעמים רבות אתם יכולים להיתקל בקשיים שונים במהלך המעבר. קודם כל מטבע הדברים שיקולים כלכליים עלולים להיות מחסום משמעותי בזמן התהליך. דבר שני הוא שפעמים רבות אתם מגיעים למקום שיש בו מידה מסוימת של ריהוט דבר שמקשה על מיקוד והבנה של מה בעצם אתם צריכים ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. לא פעם אנשים צעירים בוחרים להוביל פריט כזה או אחר עם חבר או מכר עם רכב גדול מספיק כמו למשל הובלת מיטת נוער או טלוויזיה גדולה. הבעיה המרכזית עם הובלות קטנות במרכז באופן עצמאי, זה היא שהיא לא צופה את כל המשמעויות של הובלה מסוג כזה. היא לא צופה את המשמעויות הפיזיות שאין להוריד בחשיבותן ובוודאי היא לא צופה את הנזק שעלול להיגרם לרהיט יקר כאשר זה מובל ביד לא מיומנת. לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום, אצלנו בפורטל יודעים להגיד בביטחון כי חיסכון כלכלי ובריאות נפשית יכולים להישמר בעזרת בחירה מושכלת בשירות של הובלה קטנה במרכז המבוצעת ע"י אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים.

5 המלצות שיהפכו את ההובלה הקטנה במרכז למוצלחת

  1. תנו פרטים. על אף שהצורך הוא בהובלה קטנה, ככל שתתנו לבעלי המקצוע יותר פרטים ככה יהיו פחות אי הבנות ותקלות לא נעימות. מסירה מסודרת של מספר הקומה, סוג הפריט, גודלו, משקלו, כך תוודאו כי בעל המקצוע יודע מה עומד לפניו ויכול להעניק את המענה המתאים.
  2. בדקו בקפדנות מה החפצים אותם תרצו להעביר. שימו לב כי כל תוספת להובלות קטנות במרכז יכולה להשפיע על המחיר גם אם מדובר בהובלה של קרטונים נוספים למשל. בדיקה מדוקדקת ובדק בית יכולים לחסוך לכם כסף וזמן.
  3. חפצים הדורשים פירוק והרכבה. לשירות של הובלות קטנות במרכז ניתן להוסיף גם שירות של פירוק והרכבה. אלא שאם אתם לא רוצים להוציא עוד כסף אתם יכולים לפרק ולהרכיב את הפריט בעצמכם. בקשו מחבר או בן משפחה סיוע במידה ואתם לא בטוחים שתצליחו להתמודד עם האתגר בכוחות עצמכם. פירוק מוקדם יחסוך לכם זמן וימנע עיכוב מיותר בזמן ההעברה.
  4. נסו להיות הלקוחות הראשונים של היום. אם תהיו הלקוחות הראשונים תמנעו מעיכובים מיותרים העלולים להיגרם ע"י אלו שהיו שם לפניכם. תאמינו לנו, לא תתחרטו על השימוש בעצה הזו.

עכשיו, כל שנותר לנו הוא לאחל לכם הובלה קטנה במרכז מוצלחת ובטוחה. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם כבר עכשיו ללא עלות ולקבל עוד היום עד כארבע הצעות מחיר שונות ע"י החברות המומלצות בשוק.

להובלות קטנות במרכז על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי המרכז

דילוג לתוכן