תפריט סגור

טיפים למעבר דירה

כמעט כל אחד מאתנו נזקק במשך החיים לעבור מדירה אחת לדירה אחרת. יש כאלה שהתמזל מזלם וזה לא יקרה להם הרבה ויש את אלו שמשנים את מקום המגורים לעיתים קרובות. לפעמים זה נעשה מרצון, כמו מעבר לדירה מרווחת יותר, או מעבר מדירת שכירות לדירת קבע וכדומה, לעיתים זה נעשה מחוסר ברירה, בגלל אילוצים שונים כמו דירה שכורה שתמה תקופת החוזה שלה, ועוד סיבות שונות ומגוונות.

בחירת חברת ההובלות

קבלת ייעוץ – לפני שאתם פונים לחברת הובלות שתטפל בהעברת הדירה שלכם, עליכם להתייעץ עם אנשים שצברו ניסיון בתחום הזה של מעבר דירה ולקבל מהם טיפים להובלת דירה, אין חכם כבעל הניסיון, ורק מי שכבר עבר את זה, יודע על מה חשוב לשים דגש כאשר בוחרים את חברת ההובלות. יהיו להם כנראה גם טיפים להובלות ואולי גם טיפים למעבר דירה באופן כללי. לכן אל תפנו אל חברות ההובלה בטרם תתייעצו עם המנוסים.

ניסיון וותק – חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ניסיון ועם שנות וותק במקצוע. רק חברה מנוסה היא מיומנת דיה על מנת לבצע את המלאכה המורכבת של הובלת דירה.

חברה העובדת באזור המגורים שלכם – כדאי להעדיף חברה שמבצעת הובלות באזור המגורים שלכם, זאת כדי למנוע שיבושים בלוח הזמנים בעקבות חוסר התמצאות בשטח וכד'.

טיפים למעבר דירה
הטיפים שלנו למעבר דירה מוצלח

ביקור של נציג החברה – מאוד חשוב שתתאמו עם נציג מטעם החברה שיבוא להתרשם מתכולת הבית שלכם, וייתן לכם הצעת מחיר בהתאם לעבודה הצפויה.

ביטוח מתאים – וודאו שלחברה יש ביטוח על התכולה אותה הם מעבירים. שימו לב שתעודת הביטוח אותה הם מציגים הינה של התכולה ולא של המשאית…

לאחר שתבדקו את כל הנתונים תוכלו לבחור בחברה שתיתן לכם את השירות הטוב ביותר.

דילוג לתוכן