תפריט סגור

מנוף הרמה בבת ים

מנוף הרמה בבת ים הוא הפתרון המושלם למי שמתגורר בקומה גבוהה בבניין רב קומות ומעוניין לחסוך הרבה זמן במעבר הדירה. איך הובלת מנוף הרמה מתבצעת בפועל, ועל מה יש להקפיד בעת בחירת החברה? פרטים במאמר הבא. בנוסף, אנחנו מזמינים אותכם לחסוך זמן ולמצוא מובילים שמציעים שירותי מנוף הרמה בבת ים ואפילו לקבל 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד עוד היום ובחינם אצלנו בפורטל MoversTLV!

להובלות עם מנוף הרמה בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מנוף הרמה בבת ים

מדוע להזמין הובלת דירה עם מנוף הרמה בבת ים?

כשהגיע הזמן לעבור לדירה חדשה, מי שמתגורר בבניין גבוה מיוחד, צריך לתכנן היטב את המעבר, שכן, מעבר בבניין קומות גבוה נחשב למורכב במיוחד. הובלת דירה בבית קומות גבוה בת ים דורשת מהדיירים המעוניינים לפנות את הדירה פתרונות שונים על מנת שאופן ביצוע ההובלה יתבצע בקלות. בניגוד להובלת דירה בדירות עם 4 קומות או בתי קרקע, כשגרים בקומה ה-25 בבניין, לא תמיד ניתן להוביל חפצים כבדים כמו מיטות, סלונים, מקררים או פסנתרים במעלית הבניין, או אפילו דרך פתח הדלת או המסדרון. במקרים כאלו יש להעביר את הדירה עם מנוף הרמה, המתבצע דרך המרפסת או החלון של הדירה.

מנוף הרמה בבת ים – איך זה מתבצע בפועל?

בשלב הראשון יש לתאם כמובן עם חברת ההובלות על הצורך בשימוש במנוף הרמה בבת ים, כדי שהם יוכלו להתארגן בהתאם ולבחור את המנוף המתאים לאופי ההובלה באופן אינדיבידואלי. יש לדעת, כי מנופי הרמה משתנים ביניהם בהתאם למשקל שיש להוביל, וגם בהתאם לגובה הבניין (ישנם מנופי הרמה בבת ים שמגיעים עד ל -50 קומות). הובלה עם מנוף הרמה בבת ים מתבצעת אך ורק על ידי אנשי מקצוע, להם הרישיונות והאישורים המתאימים להפעלת מנוף. יש לוודא, לפני סגירת החוזה עם חברת ההובלות שנבחרה, שהחברה עומדת בכל התקנים ושיש לה את כל הביטוחים הרלוונטיים להובלה עם מנוף הרמה בבת ים.

מהם היתרונות בהובלת ציוד עם מנוף הרמה?

גם אם זה נשמע כמו מבצע לוגיסטי מטורף, הובלת דירה עם מנוף הרמה בבת ים היא פעילות שגרתית, המתאימה לאנשים פרטיים או לעסקים המעוניינים להעביר את המשרד. בעזרת מנוף הרמה ניתן להעביר חפצים גדולים וכבדים במיוחד החל מארונות גדולים ועד להובלת ציוד מכני של מפעלים.
בין היתרונות הבולטים:

  • הובלת דירה עם מנוף הרמה בבת ים הינה נוחה וחוסכת זמן רב, כוח אדם והרבה כאב ראש
  • השירות מתאים לכל אחד, וניתן למצוא שירותי הובלה עם מנוף במחירים אטרקטיביים במיוחד
  • הובלה יעילה ובטיחותית במיוחד
  • הובלה שמתבצעת על ידי אנשי מקצוע בלבד
  • ניתן להעביר מבחר רב של חפצים וציוד

שירות הובלת דירה עם מנוף הרמה הוא לא בהכרח יקר יותר מהובלה רגילה. השאירו פרטים ותוכלו עוד היום להשוות מחירים בחינם!

להובלות עם מנוף הרמה בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בת ים:

דילוג לתוכן