תפריט סגור

מנוף הרמה בחדרה

מי שצפוי לעבור דירה שיש בה חפצים גדולים וכבדים וודאי מחפש מנוף הרמה בחדרה. שימוש במנוף הרמה יכול לחסוך הרבה זמן ומאמצים אך, חשוב לדאוג לפרטים הטכניים מול חברת ההובלות טרם ההובלה על מנת שהכל יעבור חלק, במהירות וביעילות. איך מתכוננים למעבר עם מנוף? ריכזנו את התשובות עבורכם במאמר הבא. לפני כן, אנו ממליצים לחסוך זמן על חיפוש מוביל אצלנו בפורטל MoversTLV. בפורטל תוכלו למצוא מובילים מקצועיים שמציעים שירותי מונף הרמה בחדרה, תוכלו לקבל מהם הצעות מחיר משתלמות ולחסוך במחירי ההובלה!

להובלות עם מנוף הרמה בחדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מנוף הרמה בחדרה

מנוף הרמה בחדרה – הבחירה הנכונה למתגוררים בקומות גבוהות

בניית בתי קומות גבוהים במיוחד הגיעה גם לחדרה, ודיירים רבים המעוניינים לעבור דירה צריכים למצוא פתרונות להובלת רהיטים כבדים וגדולים במיוחד אותם לא ניתן להעביר במעלית, בחדר המדרגות, במסדרון הבניין או אפילו דרך הדלת הצרה. כשמדובר על שימוש במנוף הרמה בחדרה, מדובר על העברת רהיטים כמו פסנתרי כבדים, מערכות ישיבה גדולות במיוחד, כמו סלונים בצורת ר׳, מקררים גדולים, רהיטים כבדים מעץ, או ארונות שלא ניתן לפרק, וחייבים להעביר כמקשה אחת. היתרונות המשמעותיים בבחירה של שימוש במנוף הרמה בחדרה הם :

  • הבטיחות והנוחות שניתן ליהנות מהם, פחות סיכון לנפילת ציוד, שריטות או נזקים לריהוט
  • חיסכון משמעותי בכוח אדם
  • הובלה מהירה ויעילה על ידי כוח אדם מיומן

איך מתבצעת הובלה עם מנוף הרמה בחדרה?

הובלה עם מנוף הרמה מתבצעת כך, שהחפצים וכל הציוד שרוצים להעביר מועבר דרך המרפסת או החלון. מנוף ההרמה צריך להיות מותאם לגובה הדירה (לשם כך יש כמובן לסכם מראש עם חברת ההובלות את הפרטים הטכניים והלוגיסטיים על מנת שהם יוכלו לספק את המנוף המתאים, שכן לא כל מנוף הרמה יכול להתרומם לגובה הדרוש). גם אם ההובלה עם מנוף ההרמה בחדרה היא בטוחה במיוחד, גם כאן יש לארוז את החפצים היטב, כדי להימנע משריטות כלשהן במהלך ההובלה. חשוב להקפיד על הובלה עם מנוף אך ורק של רהיטים שאין יכולת להעביר במעלית – על מנת לחסוך זמן יקר וכסף.

טיפים להתארגנות לקראת המעבר הצפוי

אין ספק שהובלה עם מנוף הרמה בחדרה היא פתרון נפלא, ומזל שיש אפשרות כזו לדיירים רבים המתגוררים בקומות הגבוהות ביותר בעיר חדרה. אך על מנת שהכול יעבוד טיפ טופ, יש לארגן את ההובלה מראש, ולדאוג בראש ובראשונה שיש מספיק מקום חניה מול הבניין על מנת שלא יהיו עיכובים, אי הבנות  או הפרעות במהלך ההובלה. הובלה עם מנוף הרמה הינה קצרה משמעותית מהובלת חפצים דרך המעלית והעמסה למשאית, אך יש לקחת מספיק זמן בחשבון וליידע את הנהלת הבניין כולל הדיירים על המעבר הצפוי באותו יום, שיוכלו להתכונן כראוי.
מחפשים את הצעת המחיר הטובה ביותר למנוף להובלת רהיטים? השאירו פרטים ותוכלו להשוות מחירים בקליק אחד!

להובלות עם מנוף הרמה בחדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חדרה:

דילוג לתוכן