תפריט סגור

מנוף הרמה בחיפה

מציאת שירות הובלות בעזרת מנוף הרמה בחיפה יכולה להיות פשוטה ומהירה, בעזרת פורטל MOVERS TLV. אתם רק צריכים לפנות אלינו, ואנחנו נעניק לכם ללא עלות הצעות מחיר רלוונטיות, בהתאם לסוג השירות שאתם מחפשים ועל פי האזור הרלוונטי לכם. השירות ניתן לכל תושבי הארץ.

להזמנת מנוף הרמה בחיפה התקשרו: 072-3728-449

מנוף הרמה בחיפה

מנוף הרמה בחיפה או הובלה רגילה?

אנשים רבים שנתקלים לראשונה בשירות מנוף הרמה, לעיתים קרובות שואלים עצמם האם כדאי להשתמש בשירות או שעדיף לבחור בהובלה רגילה? כדי לסייע לכם, נציע כמה שאלות שעדיף לשאול לפני הבחירה בשירות הנכון עבורכם:

האם ניתן בכלל להעביר את כל החפצים בבית דרך חדר המדרגות או המעלית?
בבתים רבים קיימים רהיטים אשר קשה מאוד עד בלתי אפשרי להכניסם למעלית או לחדר המדרגות. ייתכן שמדובר בסלון פינתי, ייתכן שמדובר במקרר גדול הזקוק להובלה או שאפילו מדובר בכלי נגינה ענק, כמו פסנתר וכדומה, אשר לא ניתן להעביר אותו כמעט באף צורה, מלבד דרך חלון הבית הגדול.

האם אתם גרים בקומות הגבוהות?
מגורים בקומות גבוהות אינם בהכרח מכשול בכל הנוגע לשירות מנוף הרמה בחיפה או בכלל, אולם ככל שעולים בקומות, ייתכן ויהיה צורך להזמין שירות מנוף הרמה שונה מהסטנדרטי בחברה מסוימת, מה שאומר שההובלה כולה תתייקר עוד יותר.

האם יש לכם רהיטים בבית שהייתם מעדיפים לא לפרק?
במקרים מסוימים ייתכן שתעדיפו על אף האפשרות לפרק את הרהיט, להוביל אותו דרך מנוף ההרמה, למשל במקרה בו הרהיט כבר ישן או שמדובר ברהיט בעל ערך סנטימנטלי עבורכם והייתם מעדיפים לא להסתכן בפגיעה בו.

קחו בחשבון גם את מאפייני הדירה החדשה
כאשר בוחנים אפשרות הובלה עם מנוף בחיפה, יש לקחת בחשבון גם את מאפייני הדירה אליה אתם עוברים. בסופו של דבר, ייתכן שאולי תוכלו להעביר את החפצים בהובלה רגילה מהדירה הקודמת, אולם העברתם לדירה החדשה יכולה להיות קשה עד בלתי אפשרית בלי להיעזר במנוף הרמה.

כמה עולה שירות של מנוף הרמה בחיפה?

מחיר שירות מנוף הרמה בחיפה באופן כללי, תלוי במספר גורמים וביניהם סוג המנוף כאמור, אך גם במאפייני הובלה נוספים: האם תהיו מעוניינים בחברה אחת שתבצע את כל ההובלה או האם תהיו מעוניינים לפצל את יום ההובלה? מהו סטנדרט השירות של החברה/המוביל? האם ישנו ביטוח למקרה וחלילה אחד החפצים יפגע? כל התשובות השונות והמאפיינים הנוגעים לשאלות הללו יכולים לייקר/להוזיל את ההובלה, אז קחו זאת בחשבון.

צוות הפורטל עומד לרשותכם עם מגוון אנשי מקצוע בתחום ההובלה שנבחרו בקפידה. לקבלת הצעות מחיר למנוף הרמה בחיפה צרו קשר איתנו קשר או השאירו פרטים באמצעות האתר.

להזמנת מנוף הרמה בחיפה התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי חיפה

דילוג לתוכן