תפריט סגור

מנוף הרמה בראשון לציון

אם חיפשתם שירות הובלה בעזרת מנוף הרמה בראשון לציון, פורטל MOVERS TLV הוא המקום הנכון עבורכם. אנחנו מספקים שירות השוואת מחירים בתחום ההובלות לתושבי כל הארץ, ללא עלות, עד 4 הצעות מחיר ממובילים מנוסים ומעולים שנבחרו בקפידה על ידי הצוות שלנו!

להובלות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מנוף הרמה בראשון לציון

מהו שירות מנוף הרמה בראשון לציון?

שירות מנוף הרמה בראשון לציון או בכל אזור אחר, הוא שירות שנועד לפתור את בעיית הרהיטים שלא ניתן לפרק בהובלה או שלא כדאי, ולהעביר את אותם רהיטים או חפצים בקלות, גם מהקומות הגבוהות. שירות זה רלוונטי גם להובלות קטנות, שכן לעיתים יש צורך בהעברת רהיט בודד בלבד, אולם הוא רלוונטי במיוחד להובלות גדולות, לרבות הובלת דירה.

אילו חפצים בדרך כלל מחייבים שימוש במנוף הרמה?

  • כלי נגינה (כמו פסנתר, כלי מיתר גדולים וכד’)
  • מקררים שאינם נכנסים למעלית
  • ספות פינתיות
  • רהיטים היסטוריים או יקרים

מה לקחת בחשבון לפני הזמנת שירות מנוף הרמה בראשון לציון?

שירות זה מיועד גם לדיירים בקומות הגבוהות ולכן, חשוב לברר מראש עם בעלי המקצוע האם יש להם את סוג המנוף הייעודי (למשל מנוף המסוגל להוביל חפצים החל מקומה 8 ומעלה, וכיו"ב). כמו כן, יש לקחת בחשבון שמדובר בשירות שיכול לייקר ו/או להאריך את משך זמן ההובלה (ביחס להובלה רגילה) ובהתאם, יש לשכלל את כל האופציות, במידה ויש לכם אופציה אחרת.

כמו כן, בייחוד אם מדובר ברהיט או חפץ יקר במיוחד (אך גם אם לא) חשוב מאוד לבדוק עם בעל המקצוע את נושא הביטוח או המדיניות של החברה, בנוגע לפיצוי, במידה וחלילה ייגרם נזק לאחד מן החפצים או יותר. בררו: האם יינתן פיצוי בכל מצב? מה שווי הפיצוי? האם יש תקרת פיצוי שלא מקובלת עליכם? האם הפיצוי תלוי בנסיבות מסוימות? ועוד. יש לברר אודות נושא חוזה ההובלות בנוסף לכך.

זכרו – מחיר זה לא הכל

לצד החשיבות הרבה שיש לנושא המחיר, כאשר אתם מעוניינים להזמין שירות הובלה כלשהו, בין אם מדובר על שירות מנוף הרמה בראשון לציון ובין אם על שירות אחר, מומלץ מאוד לבחור אך ורק במוביל בעל המלצות, כזה שתוכלו לסמוך עליו, שיעמוד בלו"ז שקבעתם ושיעניק לכם שירות מסור. מחיר זול איננו תמיד מעיד גם על שירות איכותי, ולא שהאחד סותר את השני, אך ההחלטה בסוף צריכה להסתמך על מקצועיות לפני הכל.

המובילים שלנו נבחרים במיוחד עבורכם על ידי צוות פורטל MOVERS TLV. לקבלת הצעות מחיר רלוונטיות תוך כמה דקות בלבד מלאו את הטופס כאן באתר או צרו קשר עוד היום.

להובלות בראשון לציון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי ראשון לציון

דילוג לתוכן