תפריט סגור

מנוף להעברת רהיטים

שמעתם על מנוף להעברת רהיטים? במאמר הבא נספר לכם מדוע העברת רהיטים בצורה זו היא רעיון מצוין למי שגר בקומה גבוהה במיוחד בבניין רב קומות, ועל סוגי הרהיטים השונים איתם ניתן להעביר עם מנוף הרמה. בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהמבוילים המקצועיים שלנו פה בפורטל MoversTLV, תוכלו לקבל מהם הצעות מחיר משתלמות במיוחד ולחסוך בעלויות ההובלה. הפורטל חינמי וזמין 24/7!

להובלות עם מנוף להעברת רהיטים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

מנוף להעברת רהיטים

מנוף להעברת רהיטים – מתי שירות זה הוא רלוונטי במיוחד?

כיום המצב בערים רבות בישראל הוא כזה, שיש צורך בבניית בניינים רבי קומות, עם למעלה מ-20 קומות, על מנת לאכלס כמות גדולה יותר של אנשים, שתסייע להתמודדות עם האוכלוסייה הגדלה תדיר. אך אחת הבעיות שדיירים רבים הגרים בקומות גבוהות נתקלים בה, צצה כאשר הם רוצים לעבור לדירה חדשה ונאלצים לתכנן היטב את המעבר. שכן, איך מעבירים רהיטים כבדים במיוחד מהקומה ה-25? חברות ההובלה הרבות בארץ מספקות לדיירים אלו פתרונות אידיאליים במחירים נוחים במיוחד, עם מנוף להעברת רהיטים. שיטה זו נשמעת אולי מוגזמת אבל היא אידיאלית ונוחה לכל דייר, חוסכת זמן רב ומתבצעת אך ורק על ידי אנשי מקצוע. כך שמדובר בטכניקת העברת רהיטים שהינה בטוחה במיוחד ושומרת על הרהיטים מפני נפילות או שריטות.

איזה סוגי רהיטים ניתן להעביר עם מנוף הרמה?

הובלה עם מנוף הרמה מיועדת להובלת רהיטים כבדים או גדולים במיוחד שלא ניתן להעביר אותם דרך פתח הדלת של הדירה, דרך המעלית, המסדרון או חדר המדרגות, לדוגמה:

ההובלה עצמה נעשית בתיאום מול חברת ההובלות, כשהמנוף ממוקם מחוץ לדירה, והחפצים מועברים דרך החלון או המרפסת. ההובלה עצמה היא מהירה יחסית בהשוואה לצוות שלם שאמור לסחוב את הריהוט, בהתאם לכמות הרהיטים שיש להעביר כמובן.

איך להתכונן להעברת הרהיטים בדירה עם מנוף?

נכון ששימוש במנוף הרמה הוא פשוט יחסית, אך גם לכך צריך להתארגן מבעוד מועד על מנת שהמעבר יעבור חלק, ללא עיכובים או הפתעות לא נעימות. לכן, מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

  • לעשות השוואת מחירים בין חברות ההובלות השונות על מנת למצוא את המחיר האטרקטיבי והזול ביותר (בפורטל שלנו ניתן לעשות זאת ללא עלות וליהנות מחברות מומלצות בלבד)
  • לוודא שלחברת ההובלות יש את האישורים המתאימים להפעלת מנוף להעברת רהיטים
  • לעבור על החוזה עם חברת ההובלות ולוודא איזה ביטוח יש לחברה למקרה שנגרם נזק (בשוגג כמובן)

מחפשים את הצעת המחיר הטובה ביותר למנוף להובלת רהיטים? השאירו פרטים או צרו עמנו קשר עוד היום!

להובלות עם מנוף להעברת רהיטים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

דילוג לתוכן