תפריט סגור

איך לעבור את ההובלה בשלום

יש מקרים בחיים שאין לנו ממש שליטה על הנעשה, כמו במקרים של אסונות טבע. אך מי אמר שגם מעבר הדירה הצפוי לנו ואת מסע הכומתה עם חברת שירותי ההובלה שמצאנו חייב להיות כזה?

לעבור דירה ברגשות מעורבים

איך לעשות הובלה הובלת דירה בין אם מדובר בשירותי הובלה של מספר מצומצם של פרטים או העברת תכולתו של בית שלם, משמעותה התעסקות עם הרבה מאד פרטים על אחת כמה וכמה אם יש צורך למצוא חברת הובלות בתל אביב, אחת הערים העמוסות והצפופות של ישראל.  העיסק בפרטים הרבים הקשורים במעבר דירה כולל גם עבודה מפרכת של ארגון ואריזה, פינוי זמן ביומן העמוס מעבודה ולימודים ואם אתם במקרה עצמאיים או עובדים מהבית….

הובלת דירה גם כרוכה בלא מעט רגש. הרי בדירה הזאת גרנו שנים ובה נולד בננו הבכור. במשרד הזה התחלנו ועשינו כברת דרך רצינית…ופתאום לקום ולעזוב למקום חדש. ובכן, מעבר דירה מלווה כמעט תמיד בבליל של רגשות ותחושות, חלקן טובות וחלקן פחות. ואם לא די בכך, הרי שמעבר דירה דורש לא פעם גם להיפרד מחפצים ישנים ובין הזמן שהתחלנו בתהליכים לחיפוש אחר חברת הובלות בת"א לבין הזמן שפרקנו וסידרנו את כל הציוד מחדש, אנו בעצם מדברים על מצב שבו כל חיינו מצויים על גלגלים. הבגדים והספרים, כלי המיטה ואפילו הספל האהוב קבור אי שם בין הררי ארגזים.

הובלות בתל אביב, איך לא לפגוע בבריאות

כידוע, מעבר דירה ובמיוחד אחד כזה הדורש מאיתנו השכרה של שירותי הובלה עלול לעלות בלא מעט כאב ראש ודאגות. כבר מהלך האריזה לקראת הגעתה של חברת הובלות בתל אביב עלולה לגרום ללא מעט אנשים לפתח מיגרנה רצינית.

אז כדי לחסוך ולנסות קצת למנוע את המיגרנה הצפויה הנה לפניכם כמה רעיונות שיכולים לעזור קצת לאלו שחוטפים חום רק מעצם המחשבה: אם יש כלי נשק בבית, אל תארזו אותם! קחו אותם איתכם. יש דברים שאם הם ילכו לאיבוד בזמן ההובלה, לא נוראה, זה לא אחד מהם! המלצה: נסו לאמץ את הגישה הזאת גם לגבי חפצים ותכשיטים אישיים שיש להם ערך רגשי או כספי רב בעבורכם. חשוב! בררו מראש האם מחיר העסקה עם חברת שירותי הובלות בתל אביב ששכרתם כולל את הטיפ שנהוג לשלם לסבלים בתום העבודה. את הספרים רצוי וכדאי לארוז בארגזים קטנים. אמנם מדובר בקצת יותר עבודת אריזה, אבל קל יותר לסדר אחר כך וגם חוסך את הקיטורים של הסבלים.

  • לארוז את המטבח
  • את המטבח אורזים בנפרד.

המלצה חמה: התחילו את האריזה כחודש לפני מועד ההגעה של חברת ההובלה. כך תוכלו לארוז בראש שקט וללא לחץ. התחילו מכלי הפסח וכלי החג ומשם התקדמו לאט לאט. כך, לא תצטרכו בבוקר יום המעבר לשבור את הראש איפה ארזתם את ספלי הקפה.

דילוג לתוכן