תפריט סגור

הובלות דירה

הובלת דירה במהירות, באחריות ובמחירים משתלמים מיוחד
הגיע הזמן לפנות את הדירה ולעבור לדירה החדשה? איזו התרגשות! פורטל הובלות MOVERS TLV מציע לך להשוות בין עשרות מובילים מקצועיים כדי לקבל את המחיר והשירות הטובים ביותר למעבר קל, מוצלח ומהיר. השירות ניתן בחינם וללא התחייבות כך שכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור הובלת דירה ולתת לפורטל לעשות עבורך את כל העבודה הקשה!

לשירות הובלת דירות חייגו: 072-3728-449

הובלות דירה

מחירון הובלת דירות עדכני

הובלת דירה

טווחי מחירים להובלה

הובלת דירת חדר

500-1200 ₪

הובלת דירה 2 חדרים

1000-2000 ₪

הובלת דירה 3 חדרים

2000-3000 ₪

הובלת דירה 4 חדרים

3000-4000 ₪

הובלת דירה 5 חדרים

4000-5000 ₪

הובלת דירה 6 חדרים

5000-6000 ₪

הובלת דירה 7 חדרים

6000-7000 ₪

הובלת משרד

500-800 ₪ לחדר

** המחירים המופיעים הינם כלליים בלבד, יש לציין שהמחיר משתנה בהתאם לאופי ההובלה.

מעוניינים לדעת עוד על מחירים בתחום ההובלות? היכנסו למחירון הובלות שלנו באתר >>>

הובלת דירה בדרך הנכונה והחסכונית ביותר

בשוק קיימים המון מובילים שמבטיחים את אותן ההבטחות הכוללות אחריות, הובלת דירה מקצועית, ביטוח וכו' וכו' בטווחי מחירים רחבים יחסית. אז איך בכל זאת אפשר לבחור נכון? זו המטרה במדריך שכתבנו עבורך. לגזור ולשמור!

איך לבחור נכון מוביל דירות מקצועי?

לפני שניגע במחיר, בחרנו להתחיל דווקא עם המאפיינים המקצועיים של חברות המובילים השונות הקיימות בשוק. כשניגשים לבחור חברת הובלה שמתמחה בעיקר בדירות,
יש לשים לב ולתת דגש לפרטים הבאים:

  • ניסיון, ותק ומוניטין
    אנחנו תמיד ממליצים לחפש חברת הובלות עם ניסיון. הסיבה לכך היא היעדר הרגולציה בתחום ההובלות שמאפשרת לכל בן אדם עם משאית לקרוא לעצמו מוביל ולהתחיל לשנע חפצים יקרי ערך ממקום למקום. חברות לא מקצועיות לרוב לא שורדות זמן רב ולכן רוב החברות בעלות הניסיון נשארו בתחום על בסיס המקצועיות שלהן.
  • ידע מקצועי
    ישנם כל מיני סוגים של הובלות – הובלת דירות, הובלת משרדים, הובלת רהיטים, הובלת פסנתר וכו'. אמנם כל סוגי ההובלות האלו קשורות לעולם ההובלות אבל זו אופרציה נפרדת לחלוטין ולכן מומלץ לשכור חברת הובלות שמתמחה בסוג ההובלה הספציפית שחיפשת.
  • לקוחות ממליצים
    המדד מספר אחת לאיכות ומקצועיות חברת ההובלות. לקוחות עבר יוכלו לספר לך ממקור ראשון איך התנהל תהליך הובלת הדירה, האם המובילים עמדו בזמנים, שמרו על הרהיטים, היו אדיבים וביצעו את העבודה במקסימום זהירות ובמינימום זמן. חברת הובלות ללא לקוחות עבר או כזו שתסרב לתת לך לדבר עם לקוחות העבר שלה צריכה להדליק לך נורה אדומה בוהקת מאוד ואף לשקול לא להעסיק את המוביל הספציפי הזה.

ממה נגזר מחיר הובלת דירה?

מעבר להרמה והורדה של חפצים כבדים מהדירה שלך, ישנן עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון בזמן הזמנת הובלת דירות. כל חברות ההובלה מכניסות את הגורמים האלו לחשבון כך שאם מוביל מציע לך מבצע הכולל בתוכו חינם, זהו לא מבצע אלא דרך שיווקית מתוחכמת להציג את הדברים.

שלושת הגורמים הם:

מועד ביצוע הובלת דירה

גם בהובלות יש תקופות עמוסות יותר ותקופות עמוסות פחות. בגלל שרוב הציבור מעדיף לעבור בקיץ (נוח יותר מבחינת גשמים, לימודים של ילדים ואווירת חופש בכללי) הוא בהכרח יהיה יקר יותר. בחורף המחירים יורדים משמעותית וניתן ליהנות מהובלת דירה מקצועית במחירים נמוכים במיוחד.

נגישות הדירה

לא כל הדירות בנויות אותו הדבר ולכן מחיר הובלה לדירה בקומת קרקע יהיה זול יותר מהובלה לקומות גבוהות יותר. מצד שני, בניין עם מעלית יוזיל את המחיר מכיוון שהמובילים לא צריכים לעלות ולרדת עם הציוד הכבד על גבם. לפעמים ורק אם אין ברירה יעלה צורך להזמין הובלה בעזרת מנוף כדי להכניס את הדברים לדירה שלך דרך הסלון, מה שעלול לייקר את עלות ההובלה.

המרחק בין נקודות ההובלה

מטבע הדברים, הובלה בין שתי נקודות בתוך העיר תהיה הובלה זולה הרבה יותר מהובלה בינעירונית אך גם למרחק בין שתי הנקודות העירוניות יש פקטור בקביעת מחיר ההובלה.

לרב ביצוע הובלות במרכז הארץ יכולות להיות קצת משתלמות יותר מכיוון שצוות המובילים פעיל במיוחד באזור מרכז הארץ ולכן ההזדמנות לעבור דרך נקודה אחת לשניה תהיה נגישה יותר מעיר במחוז מרכז למחוז תל אביב מאשר לבצע העברת דירה מאזור מרכז לאזור הדרום למשל.

תיאור מדויק של הדירה והתכולה שלך יכול לחסוך לך זמן וכסף

אנחנו מאוד ממליצים לתאר בפרטי פרטים את הדרך לדירה שלך, את כמות וסוג הפריטים שיש להעביר וכמובן היכן הדירה החדשה אליה עוברים הדברים והנגישות אליה. השיטה הטובה ביותר לעשות את זה היא לצלם ולשלוח בוואטסאפ כך שהמובילים יקבלו תמונה כמה שיותר מלאה שתעזור להם לנסח לך הצעת מחיר קונקרטית, מדויקת וחסכונית.

שירותים נוספים בהובלת דירה

מעבר להעברה של פרטי הדירה שלך, מובילים מקצועיים יכולים לעזור לך במספר שירותים קטנים אך בהחלט אלו מצבים שיכולים לעכב את הובלת הדירה שלך ולגרום למתח מיותר:

  • פירוק והרכבת רהיטים
    רוב הרהיטים שמגיעים אליך הביתה מורכבים כבר בתוך הבית כך שהם לא עוברים בדלת בתהליך מסובך. בעזרת שירות הובלת רהיטים המובילים יכולים לפרק את הרהיטים שלך ולהרכיב אותם בדירה החדשה שלך כדי לשמור עליהם ולמנוע מצב בו קורה להם משהו בזמן ההובלה.
  • רכישת קרטונים למעבר דירה
    לא צריך לשבור את הראש מאיפה להשיג קרטונים למעבר הדירה! המובילים יוכלו לספק לך קרטונים בגדלים ובמחירים שונים כך שההובלה תהיה קלה ויעילה יותר.
  • אריזת ציוד בדירה
    אין לך זמן לארוז את כל הבית? המובילים יוכלו לעשות את זה בשבילך ולארוז את כל החפצים שבבית תוך התחשבות כמובן בציוד שביר.

הכנת הדירה החדשה להובלה של הרהיטים

עד עכשיו דיברנו על תהליך הובלת דירה ישנה אבל יש דירה חדשה שאליה עוברים הפריטים שלך. אנחנו ממליצים לנקות את הדירה החדשה מבעוד מועד, להכין שתייה, נייר טואלט, סבון ומגבות כדי שהתהליך יזרום בצורה כמה שיותר חלקה לך ולמובילים.

כמה עולה הובלת דירה?

כפי שהבנת, מחיר הובלת דירה נגזר מכל מיני פרמטרים שנוכל לדעת רק אחרי שנקבל את כל המידע ממך על מיקום הדירה, המרחק בינה לבין הדירה החדשה, מספר הקומות שיש לשנע מהן את הפריטים וכמובן האם מותקנת מעלית בבניין. באותה נשימה תוכלו לבצע השוואת מחירי הובלה בקלות!
מחיר בסיסי להובלת מספר מוצרים מדירה מתחיל מ 500 שקלים כפי שרשמנו במחירון שלנו ומשתנה לפי תכולת ההובלה. 

המובילים בפורטל TLV Movers מנוסים, בעלי מוניטין רב ומחזיקים בציוד החדשני ביותר שיבטיח לך הובלת דירה שקטה, מהירה, חלקה ובטוחה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת עבור הצרכים והדרישות שלך כך שמחיר ההובלה יהיה משתלם לך במיוחד!

לשירות הובלת דירות חייגו: 072-3728-449

דילוג לתוכן