תפריט סגור

הובלות בהוד השרון

הפורטל של MoversTLV נותן לכם את הכלים למצוא שירותי הובלות בהוד השרון במחירים נוחים ומשתלמים. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים שלכם וכבר תקבלו רשימה של עד ארבע חברות הובלה מקצועיות ומיומנות. השירות ניתן בחינם וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. אנחנו מחויבים לעבוד רק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום מה שמוביל למציאה מהירה ויעילה של חברת הובלות בהוד השרון עליה תוכלו לסמוך.

להובלות בהוד השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בהוד השרון

מחירון הובלות בהוד השרון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

טיפים למעבר דירה

הרבה לפני שאתם מזמינים הובלה בהוד השרון אתם אמורים להתחיל לארוז את הדירה על כל חפציה. זוהי הזדמנות פז למיין את כל מה שיש לכם בבית, לגזור את דינם לשבט או לחסד, ולהתחיל בדירה החדשה מעין דף חדש.

  • אל תזרקו הכל לארגזים. כל חפץ שאתם מפנים, חשבו האם היה לו שימוש בשנתיים האחרונות. בגד שלא לבשתם משך שנתיים, אין סיכוי שתתעניינו בו עוד. הוא הדין בנוגע לכלים או משחקים וכדומה.
  • מלאו את הארגזים בצורה מסודרת. על פי קטגוריות וכמובן לפי החדרים שונים. כדאי מאוד לציין על כל ארגז מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא מיועד. כך תוכלו לבקש מחברת ההובלה להניח כל ארגז בחדר המיועד לו, ולמנוע בהמשך עבודה מיותרת.
  • אחסנו בארגז מיוחד את הפריטים אליהם תזדקקו בימים הראשונים, כך תוכלו למצוא את הנחוץ לכם מבלי להפוך את כל הארגזים.

אם תעבדו נכון וביישוב הדעת כל הפרוצדורה תתבצע בקלות.

מדוע חשוב לא לוותר על שירותי הובלות בהוד השרון?

בשנים האחרונות יוקר המחייה עלה משמעותית. משפחות רבות וצעירים מחפשים דרכים שונות לחסוך כסף. לא פעם החיסכון בא על חשבונו של שירות הובלות מקצועי. לעיתים נדמה כי הובלה זו פעולה פשוטה שלא מצריכה ידע רב או מיומנות גבוהה. אלא שכאשר נכנסים להרפתקה הזו מתברר לאורך התהליך כי מדובר בעבודה קשה ומסובכת בהרבה ממה שנדמה. פעם אחת זה רהיט גדול כמו ארון או מיטה שצריך להוביל, שלא מחליקים בקלות דרך הפתח של הדלת ופעם שנייה זה כלי נגינה עדין שכל טלטול עלול לפגוע בו. הובלה של דירה היא דבר המצריך זמן ותכנון נכון והיכרות עם המקומות המתאימים לפריקה של ציוד בעיר. בקיצור, יש דברים שלא מסתבכים איתם. מוביל בהוד השרון יכול לפתור לכם את הבעיה ולהשאיר אתכם עם ראש שקט.

מה כוללת חבילת השירות של מוביל בהוד השרון?

טעות נפוצה החוזרת לא פעם היא שמוביל נותן שירות הובלה ותו לא. משמע שינוע חפצים מנקודה אחת לאחרת. אלא שקיימים סעיפים רבים בשירות של הובלות בהוד השרון.

  1. אריזה – זה אמנם נשמע פשוט אבל כבר הבנתם שמה שנדמה פשוט מבחוץ עלול להיראות אחרת מבפנים. בחירה נכונה של ארגזים חזקים מספיק, התאמה נכונה של חפצים לכל ארגז וארגז, פירוק והרכבה של רהיטים שונים וכמובן אריזה מסודרת של חפצים להובלה הם דבר הדורש ידע ומקצועיות.
  2. פריקה – כאמור, מוביל מומלץ בהוד השרון יהיה כזה שתהיה לו היכרות מעמיקה עם רחובות העיר מה שיאפשר לו לפרוק את הרהיטים והחפצים במקום הנכון. אין דבר מתסכל יותר ביום מעבר מלקבל דו"ח משוטר תאמינו לנו.
  3. הובלה בעזרת מנוף – מנוף הוא כלי יעיל ושימושי לצרכים רבים בתוך עולם ההובלות. ניתן להיעזר בו להובלה של רהיטים גדולים או עדינים והוא יכול להיות לעזר כאשר רוצים להעביר דירה לקומה גבוהה בבניין או כשלא רוצים לעשות הרבה רעש במהלך המעבר.
  4. הובלה קטנה – שירות של הובלה קטנה נולד מתוך הרצון לתת שירות מקצועי גם כאשר מדובר בהובלה של פריט אחד או שניים במחיר משתלם. אם נהרס מכשיר חשמל ויש להחליפו או אם קניתם ריהוט חדש, תוכלו לקבל העברה טובה ואיכותית.
    הובלות בהוד השרון כוללות גם כן כמובן את העברת החפצים עצמם תוך שימוש במובילים מקצועיים ומכשור איכותי.

איך תדעו לבחור בחברת הובלות הטובה ביותר עבורכם?

התפקיד שלנו הוא לתת לכם רשימה מעודכנת של אנשי מקצוע מומלצים. התפקיד שלכם מתחיל מרגע זה ואילך. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בחברה הטובה עבורכם מכולם. אבל איך עושים את זה? כל מה שצריך זה לעשות שלוש פעולות פשוטות:

  • להתקשר לחברת ההובלות ולבקש פגישה עם נציג. אם אתם מעבירים בית עסק או דירה לא פעם כדאי שיגיע נציג של החברה שיעזור לכם להחליט על דרך ההובלה הטובה ביותר עבורכם. באותה הזדמנות תוכלו להתרשם מאופייה של חברת ההובלות ואופן מתן השירות.
  • קראו המלצות. חברת הובלות ידועה ומוכרת תלווה בדרך כלל בהמלצות רבות. המלצות יעזרו לכם לקבל מידע נוסף על דרך ההתנהלות בחברה.
  • חוזה. אנחנו לא אוהבים לחשוב על הרע מכל אבל בתחום ההובלות אין לנו ברירה. תקלות מתרחשות וכדאי להיות מוגנים מפניהן. בררו מול המובילים בהם בחרתם האם יש להם חוזה הובלות רלוונטי למקרה בו ציוד כזה או אחר ייפגע.

מעבר דירה זה תהליך לא פשוט הדורש אורך רוח וסבלנות. אנחנו ב- MoversTLV מאמינים כי אין תחליף לחברת הובלות טובה ומקצועית שתעזור לכם לעבור את המעבר בשלום. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך הפורטל על מנת שנוכל להעניק לכם שירות במהירות.

להובלות בהוד השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הוד השרון

דילוג לתוכן