תפריט סגור

הובלות בכפר סבא

אין שום סיבה שלא תוכלו לקבל שירות איכותי של הובלות בכפר סבא במחירים נוחים. אנחנו כולנו יודעים כמה מדינת ישראל יכולה להיות יקרה ואנחנו לא רוצים שתוציאו כסף מיותר על שירות הובלות יקר. בשביל זה הקמנו את הפורטל של MovertTLV שיעזור לכם לבחור חברת הובלות בכפר סבא בלי להסתבך. הפורטל נותן לכם לאחר הזנת הפרטים רשימה של עד ארבע חברות הובלה מקצועיות בכפר סבא וסביבתה. ממנה תוכלו לבחור בזו שהכי מתאימה לכם.

להובלות בכפר סבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בכפר סבא

מחירון הובלות בכפר סבא

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה כולל שירות של הובלות בכפר סבא?

  1. אריזה – משלב אספקת הקרטונים ועד לאחסון מסודר וזהיר של הפריטים בתוך יחידות האחסון.
    פירוק והרכבה. לעיתים רהיטים גדולים כמו ארונות או מיטות לא עוברים חלק בדלת והמסדרון לכן יש לפרק אותם ולהרכיב שוב במעון החדש.
  2. הובלה בעזרת מנוף – אם מדובר בהובלה של כלי נגינה עדין כמו פסנתר ואם מדובר בהובלה של מכשיר חשמל, טלטול של הכלים הללו עלול לפגוע בהם. לשם כך מיועד המנוף. המנוף גם יכול להיות שימושי כאשר הובלה בכפר סבא נעשית מהיום למחר ויש לבצע אותה במהירות או כשרוצים להימנע מלעשות מרעש לשכנים בבניין.
  3. הובלות קטנות – אם כל מה שאתם מחפשים זו הובלה של פריט אחד או שניים אל תהססו לקחת שירות שיאפשר לכם לקבל הובלה קטנה של הפריטים במחיר נמוך ממחיר של הובלה רגילה.
  4. הובלה של דירות מגורים ובתי עסק – אנחנו יודעים שזה נשמע כמעט מובן מאליו. אבל דעו כי הובלה של דירה לא דומה להובלה של בית עסק ולהיפך. כל אחד מהמקרים הללו דורש ידע רב ומיומנות.
  5. הובלות מיוחדות – הובלות מיוחדות כוללות הובלה של כלים חקלאיים ומכולות המצריכות שימוש במכשור ייחודי לעבודות הללו.

למה לא לוותר על שירות מקצועי של מוביל בכפר סבא?

אנחנו נפגשים לא פעם עם אלו שחשבו לבצע את ההובלה של הבית או המשרד בכוחות עצמם. אבל מנסיוננו – אין תחליף לשירות של מוביל מומלץ בכפר סבא מכמה טעמים.

  1. הגוף
    אנחנו לא תמיד יודעים להעריך את המשקל איתו ניאלץ להתמודד במידה בחרנו לבצע את ההובלה בכוחות עצמנו. הרמה נכונה של חפצים כבדים צריכה להיעשות באמצעות טכניקה בה משתמשים מובילים מנוסים. הובלה מקצועית עושה שימוש במכשור מתאים מה שמקל על תהליך העבודה מה שאין ברשותו של האדם הפרטי. העומס והמשקל הרבים עלולים לפגוע פגיעה בלתי הפיכה בגוף.
  2. שקט נפשי
    תהליך מעבר הוא תהליך ארוך ומורכב. מלבד המעבר עצמו בדרך כלל התהליך כולל גם הסתגלות למקום חדש. התחלות הן בדרך קשות מה שיכול להכביד עוד על תהליך המעבר. הובלת הרהיטים והחפצים חוסכת לכם לפחות כאב ראש אחד פחות ומאפשרת לכם להתרכז במה שחשוב באמת.
  3. יעילות ומהירות
    אם אתם עוברים בשביל להתחיל עבודה חדשה או שנת לימודים אפשר להניח כי לא יהיה לכם יותר מדי זמן פנוי. אז למה לא לתת למישהו אחר לעשות את העבודה? קחו שירות של הובלות בכפר סבא ותיהנו מהזמן הפנוי שישאר לכם.
  4. מקצועיות
    כאמור, תהליך הובלה דורש ידע ומיומנות. עוד משלבי האריזה דרך פירוק הרהיטים הגדולים, שינוע החפצים בזהירות, פריקתם והעברתם לבית החדש. הציוד שלכם נקנה בכסף רב. העברה לא מקצועית עלולה להביא לנזק רב לרכוש ולעוגמת נפש ממנה היה אפשר להימנע.

שני צעדים שיבטיחו בחירה במוביל הטוב ביותר

כבר החלטתם להיעזר בשירות של הובלות בכפר סבא ומצאתם את עצמכם מתבלבלים בתוך כל שפע האפשרויות? אל תדאגו, אתם ממש לא לבד. בשביל להחליט על מוביל בכפר סבא כל שעליכם לעשות הוא שני צעדים פשוטים:

  • קראו המלצות: מה שייתן לכם תמונה רחבה על אופי השירות אותו נותנת החברה בה בחרתם ויאפשר לכם להשוות את רמת המקצועיות בין החברות השונות. ככל שמדובר בחברה מקצועית וותיקה יותר כך סביר להניח כי נמצא עוד ועוד המלצות עליה מה שיאפשר לכם גם כן להבחין האם מדובר בחברה מקצועית.
  • הכינו שאלות לשיחה עם נציג שירות: שיחה ממוקדת תאפשר לכם לברר מה מידת המקצועיות של החברה בה בחרתם. השיחה היא הזדמנות מצוינת להיות בטוחים כי המוביל בו בחרתם יודע על מה הוא מדבר.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מידע נוסף על עולם ההובלות וטיפים שיעזרו לכם להתכונן טוב יותר למעבר הקרב ובא. אנחנו מזמינים אתכם למלא את פרטיכם בפורטל על מנת שנוכל לחזור אליכם במהרה.

להובלות בכפר סבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי כפר סבא

דילוג לתוכן