תפריט סגור

הובלות מהיום למחר

הובלות מהיום למחר במחירים משתלמים במיוחד!
נתקעת בלי הובלה? Mover Tlv כאן כדי לעזור לך להשלים את ההעברה במהירות, ביעילות ובמחירים נמוכים! הצוותים שלנו ערוכים עם כל הציוד הדרוש להובלה מהיום למחר כולל אספקת ארגזים, שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה וכמובן הובלה וסידור הריהוט בדירה או במשרד החדשים כך שההובלה תהיה חלקה, זריזה ומקצועית ביותר!

לשירות הובלות מהיום למחר חייגו: 072-3728-449

הובלות מהיום למחר

איך להוזיל הובלה מהיום למחר?

מטבע הדברים, הובלה מהיום למחר תהיה יקרה יותר אבל לא בהכרח. הכל תלוי אם מצאת חברת הובלות שנוצר לה חלון בדיוק ביום שרצית לעשות את ההובלה, וזה לא קורה לעיתים תכופות. בדרך כלל אפשר למצוא חלונות כאלו לא בעונת מעברי הדירה (קיץ) וגם אז זה מחזה די נדיר. רוב הפעמים הובלה מהיום למחר תהיה יקרה יותר אלא אם כן ניחנת בחוש עסקי מפותח שיגרום למוביל להבין שאם הוא לא לוקח את העבודה, הוא נשאר עם יום פנוי בלו"ז מה שאומר שהוא הפסיד והיום נשרף.

מה ההבדל בין הובלה רגילה להובלה מהיום למחר?

טריוויאלי ככל שזה נשמע, פקטור הזמן הוא ההבדל העיקרי בין הובלה רגילה להובלה מהיום למחר אבל הוא משפיע על כל הרבדים בהובלה ואנחנו נסביר:

אריזת דירה או משרד להובלה מהרגע להרגע
כדי להצליח במשימה הובלת הדירה או משרד במהירות, אנחנו ממליצים לך לסדר מבעוד מועד את כל הציוד שעובר איתך. במידה ולא הספקת לעשות את זה, אנחנו מציעים שירותי אריזה אקספרס כולל אספקת קרטונים כך שהמובילים יסתערו על הדירה או הבית שלך ויארזו אותו במהירות תוך התחשבות בכל הציוד הרגיש והשביר.

פירוק והרכבה בדקה ה-90
רוב הריהוט שלך הגיע מפורק והורכב כשהוא כבר בתוך הדירה ללא צורך להוביל אותו בשלמותו. כשעוברים דירה, יכול מאוד להיות שהריהוט המורכב לא יעבור בדלת מה שמעניק לנו שתי אופציות:

  • הובלה באמצעות מנוף
    במקום לפרק ולהרכיב מחדש את הריהוט, ניתן להזמין שירותי הובלה עם מנוף אשר יובילו את החפצים דרך הסלון אל הרחוב ומשם למשאית ההובלה. אופציה זו מייקרת את ההובלה אבל לפעמים היא בלתי נמנעת כדי להצליח להעביר את הדירה והמשרד. בהובלה מהיום למחר אנחנו עלולים להיתקל בבעיה למצוא מנופאי פנוי ולכן היינו לוקחים את האופציה הזו בעירבון מוגבל.
  • פירוק והרכבה מהיום להיום
    במידה ולא נמצא מנופאי, המובילים שלנו יגיעו עם כל הציוד הדרוש כדי לפרק את הריהוט אצלך בדירה או במשרד ויובילו אותו מפורק במשאית עד ההרכבה בדירה או במשרד החדשים.

איך לבחור הובלה דחופה בצורה נכונה?

עם קשר ובלי קשר להובלה בדקה ה-90, יש לבחון את חברות ההובלה לפי אותם פרמטרים והם:

  1. ניסיון בהובלה
    מכיוון שאין תקנות או רגולציות מסוימות בכל מה שקשור להובלה, התחום מלא באנשים שפשוט התחילו להוביל בצורה לא מקצועית. הובלה לא מקצועית כזו עלולה לגרום לנזקים לדירה ולציוד שלך ולכן אנחנו ממליצים לבדוק כמה זמן החברה קיימת והאם היא מתמחה בסוג ההובלה הדרושה לך.
  2. הצעת מחיר שקופה
    הרבה פעמים אנחנו שומעים לקוחות שלנו שהתלוננו על כל מיני תרגילים שחברות הובלות לא מקצועיות עשו להם כמו דרישה להוספה של כספים על מספר מדרגות זניח, חיוב הלקוחות להעניק טיפ למובילים גם כשהעבודה לא הייתה טובה ועוד כהנה וכהנה. כדי למנוע את כל הסיפורים האלו אנחנו ממליצים לצלם את דרכי הגישה לדירה ולשלוח את הוידאו לוואטסאפ של המובילים כך שהכל יהיה שקוף וללא הפתעות.

כמה עולה הובלה מהיום למחר?

הובלות מהיום למחרכמו שהזכרנו מקודם, הכל תלוי בך. המשוואה היא פשוטה – לך יש הובלה דחופה לעשות אבל למוביל נותר יום פנוי בלו"ז שהוא עלול לשרוף ללא הכנסה וכאן נכנסים כישורי המיקוח שלך. אם הצלחת לשכנע את המוביל ששווה לו לקחת את העבודה במחיר רגיל הרווחת אך אם המוביל יצליח לשכנע אותך שבלעדיו ההעברה לא תתקיים ואז הוא יצדיק את המחיר הגבוה שהוא יבקש.
מעבר לפן של הדחיפות, יש מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון בהובלה והם – שירותי ההובלה הנוספים שבחרת, שירותי מנוף, הקומה ממנה ואליה תתקיים ההובלה והאם קיימת מעלית בשני הבניינים.

בשני המקרים, MOVERS TLV מתחייבת להגיש לך את הצעת המחיר משתלמת להובלה שלך ומזמינה אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין מהם הצרכים הספציפיים שלך כך שנתאים לך הובלה מדויקת וחסכונית במיוחד!

לשירות הובלה מהיום למחר חייגו: 072-3728-449

 

דילוג לתוכן