תפריט סגור

הובלות בגבעת שמואל

פורטל ההובלות של MoversTLV הוא פורטל המעניק לכם שירות חינמי בו תוכלו לבחור חברת הובלה טובה, מקצועית ומהימנה מבין ארבע הצעות הטובות ביותר בשוק ההובלות בגבעת שמואל ובכל אזור המרכז. אחרי שנים של עבודה בתחום אנחנו מאמינים כי אין סתירה בין בחירה של חברת הובלות טובה ומקצועית למחירים טובים והוגנים. בירור אצלנו בפורטל יכול לחסוך לכם עד כ-40% בעלויות המעבר.

להובלות בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בגבעת שמואל

מחירון הובלות בגבעת שמואל

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

השירותים שניתן למצוא בחברות הובלות בגבעת שמואל:

  1. העברה של דירות ובתי עסק
  2. הובלת פריטים גדולים והובלות קטנות
  3. שירותי אריזה ואחסון
  4. הובלות ציוד עדין כמו פסנתרים ומוצרי חשמל יקרים
  5. סיוע בהרכבה של רהיטים כמו ארונות, שולחנות, מיטות ועוד
  6. הובלות לקומות גבוהות ע"י שימוש במנוף הרמה
  7. העברה של ציוד מיוחד כמו כלים חקלאיים, מכולות ועוד

מה המשמעות לבחירה מושכלת במוביל בגבעת שמואל

אולי שווה להתחיל ולשאול למה בכלל שווה לבחור בחברת הובלות בגבעת שמואל שתהיה טובה? רבים יגידו כי הם מתכוונים לבצע את התהליך ההעברה באופן עצמאי או להיעזר בחברה צעירה ולא מיומנת. לאור הניסיון שלנו בMoversTLV אנו יכולים להעיד כי בחירה מושכלת בחברת הובלות בגבעת שמואל טובה ומקצועית יכולה לשנות כל תהליך מעבר קשה ומסובך לסוג מעבר המשאיר אתכם עם ראש שקט. ישנם סוגים שונים של מובילים בגבעת שמואל המעניקים שירות מסוג שונה. קיימים הבדלים בין הובלה של משרד או בית עסק להעברת דירה או הובלה של בית פרטי. פעמים רבות בחירה בחברת הובלות בגבעת שמואל מקצועית יכולה למנוע מכם התקלות לא צפויות וקשיים מסוגים שונים היכולים לצוץ במהלך המעבר.

איך תמצאו את חברת הובלות בגבעת שמואל המשתלמת ביותר עבורכם?

  • קראו המלצות: מיליוני אנשים אינם טועים. בירור מוקדם עם אנשים שעברו את אותה הפרוצדורה לפניכם יכולה לתת לכם יותר מכל תמונה בהירה ומהימנה לשירות ההובלות במרכז אותו אתם עתידים לקבל.
  • בקשו פגישה עם נציג: מראה עיניים טוב ממשמע אוזניים. פגישה מוקדמת עם נציג יכולה לתת לכם רעיונות לייעול תהליך ההובלה, לעזור בקבלת רושם ראשוני על טיב החברה וכן בירור מעמיק של הדברים אותם אתם מחפשים במוביל בגבעת שמואל.
  • שאלו האם המובילים בגבעת שמואל בהם בחרתם מכירים את האזור אליו אתם עתידים לעבור: זה נשמע עניין פעוט אבל מי שעוסק בשירותי הובלה כמונו יכול להעיד כי היכרות מוקדמת עם השטח יכולה למנוע מראש תקלות לא נעימות. היכרות עם הרחובות ומקומות הפריקה בעיר קריטיות למעבר בטוח העומד כמה שניתן בלוח הזמנים.
  • בררו על השירותים השונים אותם מעניקה חברת הובלות בגבעת שמואל ועשו בירור מעמיק של תמחור השירות: לחברות הובלה שונות יש תמחור שונה לסוגי עבודה שונים. יכול להיות שאתם יכולים לחסוך לעצמכם סכומי כסף רבים אם רק תבררו מעל לכל ספק מה השירותים אותם מעניקה החברה ובאיזה מחיר. משלב האריזה, אחסון הרהיטים שלכם ועד לשלב הפירוק וההרכבה של התכולה שלכם.
  • נסו לקבוע עם חברת הובלות בגבעת שמואל כמה חודשים מבעוד מועד: קביעה מוקדמת עם חברת ההובלה בגבעת שמואל תבטיח לכם כי חברת ההובלות האולטימטיבית עבורכם אכן פנויה בשבילם בתאריך הרצוי. השתדלו לקבוע את מועד ההובלה לשעות הבוקר דבר שיכול להבטיח עמידה בלוח הזמנים אותו תכננתם.

מלאו את הפרטים שלכם כבר עכשיו וקבלו 4 הצעות מחיר שונות ממיטב חברות הובלות בגבעת שמואל. בנוסף אנו זמינים עבורכם לכל שאלה. לנו נשאר רק לאחל לכם יישוב טוב ומוצלח ומעבר קל ונעים.

להובלות בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעת שמואל:

דילוג לתוכן