תפריט סגור

הובלות בקריית גת

כדי שתוכלו למצוא בקלות חברת הובלות בקריית גת עם שירות אמין במחירים משתלמים, אנחנו ב- MoversTLV הקמנו למענכם, פורטל ממנו תוכלו לשאוב מידע ולקבל עד ארבע אופציות לשירותי הובלות בקריית גת עליהם תוכלו לסמוך. השירות פתוח מסביב לשעון ויכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות ההובלה השונות.

להובלות בקריית גת על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית גת

מחירון הובלות בקריית גת

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

איך מתחילים בתהליך בחירה של שירותי הובלות בקריית גת?

אנחנו עדים בשנים האחרונות לעלייה מתמדת של שוק ההובלות. אנחנו כלקוחות רוצים תמיד למצוא את הדרכים היעילות יותר והזולות יותר לביצוע הובלה כזו או אחרת. השילוב של שני הפרמטרים הללו מביא לא פעם לבחירה לא מוצלחת של שירותי הובלה. זו בדיוק הדרך בה אתם עלולים לפספס חברת הובלות טובה ומקצועית שעולה קצת יותר מול מוביל מתחיל חסר ניסיון שעלול להוביל לנזק. כדי שתשכילו לבחור בחכמה בחרנו לתאר כאן בקצרה מה הם שלושת הסימנים המובהקים לחברת הובלות טובה ומקצועית כדי שיהיו לכם הכלים לבחור נכון שירותי הובלות בקריית גת והסביבה.

  1. ניסיון: זה כמובן לא מחדש לאף אחד. ככל שלחברת ההובלות בה בחרתם יש יותר ניסיון כך רמת המיומנות ורמת המקצועיות של החברה יהיו גבוהות יותר. אבל איך תוכלו לבדוק כמה ניסיון יש לחברת ההובלות? הדרך הטובה ביותר היא על ידי קריאה של
  2. המלצות: לקוחות עבר הם אלה שיכולים לתת לכם את הרקע הנדרש ולשתף אתכם בחוויית השירות שלהם. ככל שתשכילו להכיר את החברה לעומק כך תוכלו לקבל תמונה על אופי השירות אותו אתם גם כן עתידים לקבל.
  3. חווית שירות: יכול להיות שמצאתם מוביל מומלץ בקריית גת עליו אתם סומכים במאה אחוז. אבל אם הוא לא יכול לספק לכם חווית שירות נעימה ואיכותית אז זה למעשה לא שווה כלום. בין אם אתם זקוקים להובלה של יחידת דיור, פנטאהוז או הובלה של משרד חדש תהליך המעבר דורש מכם לא מעט. במרבית המקרים אנחנו מדברים על תהליך ארוך וסיזיפי המלא באין סוף אתגרים ולחצים. ברגעים הללו מילה טובה, חיוך, מתן תחושת ביטחון, כל אלה יכולים לשנות את חווית המעבר שלכם מקצה לקצה.
  4. ביטוח: אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על הגרוע מכל. אבל אנחנו כאנשי מקצוע אומרים אמירה חד משמעית: הציוד שלכם הוא ציוד יקר ויש לשמור עליו. תאונות מתרחשות ולא תמיד באמת אפשר למנוע אותן. מה שכן, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להישאר לא מכוסים. ביטוח מתאים הוא סימן היכר לחברת הובלות מקצועית בעלת ניסיון שמכירה את הסכנות שיש במקצוע.

אילו שירותים תוכלו לקבל ממוביל בקריית גת?

  • אחסון ואריזה: שירותי אחסון ואריזה הם למעשה שתי פעולות נפרדות שמתייחסות לשלב הראשון בתהליך המעבר. השירותים הללו כוללים הכנסה נכונה ומסודרת של כל הפריטים בבית או במשרד ואחסונם במידה ורוצים לבצע את תהליך המעבר בשלבים בלי להעמיס על המרחב את כל הציוד מהרגע הראשון.
  • הובלה בעזרת מנוף: הובלה הכוללת מנוף זו הובלה בה הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשמור על הפריט ולהעביר אותו בלי תקלות מיותרות. הובלה עם מנוף נעשית בדרך כלל כאשר רוצים להוביל מכשירי חשמל כמו מקרר או מכונת כביסה אותם לא ניתן לפרק ולא רוצים לטלטל יתר על המידה. שימוש במנוף גם מתאים להובלה של פסנתר או כלי נגינה אחר. למנוף יש עוד שני יתרונות נוספים וזה שהוא מאפשר הובלה מהירה ושקטה. אם אתם מחפשים פתרון להובלה מהיום למחר או אם אתם לא רוצים להפריע לשכנים יכול להיות שמנוף זה הפתרון הטוב ביותר עבורכם.
  • הובלה של בתי מגורים ובתי עסק: הובלה היא כמובן הלחם והמים של ענף ההובלות. אנחנו רוצים לנצל את הבמה הזו כדי להדגיש שהובלה של בית עסק לא דומה להובלה של דירה או בית מגורים. ניתן להבין מכאן כי הובלה של יחידת דיור לא דומה להובלה של פנטאהוז והובלה של פריטים בודדים כמו מקרר או טלוויזיה זה עסק אחר מהובלה של מסעדה. אצלנו תוכלו למצוא שירותי הובלה מקצועיים ואמינים לכל מקרה ומקרה.

גם ככה תהליך מעבר מכל סוג הוא תהליך לא קל. אצלנו ב- MoversTLV תוכלו לקבל מענה לשאלות שונות שיאפשרו לכם לבחור בחכמה מוביל בקריית גת העומד בסטנדרטים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל ולמלא שם את הפרטים כדי שתתחילו עוד היום בתהליך של מציאת שירותי הובלה בקריית גת.

להובלות בקריית גת על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית גת

דילוג לתוכן