תפריט סגור

הובלות בבאר שבע

פורטל MoversTLV הוא פורטל אינטרנטי חינמי המאפשר לכם לבחור בחברת ההובלות בבאר שבע המושלמת עבורכם מתוך מאגר של חברות הובלות מומלצות בעיר באר שבע בפרט ובכל מחוז הדרום ככלל. השאירו פרטים או צרו קשר וקבלו 4 הצעות מחיר מחברות הובלות שונות, בכך תוכלו לחסוך עד כ- 40% מעלויות המעבר.

להובלות בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בבאר שבע

מחירון הובלות בבאר שבע

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה תמצאו אצלנו בתחום חברת הובלות בבאר שבע

  • הובלות לדירה או לבתים פרטיים במחירים הטובים בשוק
  • הובלה של משרדים, בתי עסק וחברות מסחריות
  • הובלות קטנות המיועדים לפריטים בודדים או לציוד רגיש במיוחד. השירות מומלץ בעיקר עבור סטודנטים ומשפחות צעירות
  • סיוע באריזה ואחסון של הציוד עד תום ההליך
  • הובלות בהתראה קצרה מהיום למחר
  • שימוש במנוף הובלה במידת הצורך
  • הרכבה של רהיטים כמו שולחנות, מיטות, ארונות וכיוצא באלו

החלטנו לעבור דירה. ועכשיו מה עושים? איך מוצאים מובילים בבאר שבע?

החלטתם לעבור לבאר שבע או לשנות את מיקומו של בית העסק שלכם. בשלב הזה לקוחות רבים יעידו על כאב הראש מתקרב. תהליך ההובלה בבאר שבע מכל סוג הוא מורכב הכולל לחצים שונים, כלכליים או של לוחות זמנים משתנים. הניסיון שלנו מעיד כי בחירה מושכלת בחברת הובלות בבאר שבע טובה יכולה לעשות שינוי משמעותי בחוויית המעבר שלכם. אמנם ניתן לבחור לעשות את המעבר באופן עצמאי ובכך לחסוך עלויות בטווח הקצר אך חשוב לזכור שהחלטה כזו עלולה להביא להרבה עוגמת נפש ולחץ. עוד צריך לזכור כי העברת דירה או הובלת משרד היא תחום הדורש ידע ומיומנות. משלב האריזה ועד לשלב הפריקה במקום הנכון. כאן חשוב לציין כי מעבר דירה לא דומה להעברת בית עסק או להובלה של כלי נגינה עדינים מאוד או מוצר חשמל גדול. אצלנו בMoversTLV בטוחים כי הבחירה הנכונה בחברת הובלות בבאר שבע טובה ומקצועית יכולה להעניק לכם הרבה שקט נפשי ונחת בתוך השלבים השונים של תהליך המעבר.

למה כדאי לשים לב כאשר אנו בוחרים חברת הובלות בבאר שבע בפרט ובכל הארץ בכלל:

  1. חישבו מה השירות אותו אתם מחפשים: בתוך התחום הרחב של חברות הובלה קיימים תתי תחומים רבים. משלב האריזה ועד לשלב הפירוק והסידור הסופי. חפשו חברת הובלות לה יש שירות טוב ומקצועי בתחום לו אתם זקוקים ובצעו כמובן השוואה של מחירים.
  2. קראו המלצות: לכל מוביל בבאר שבע טוב שמכבד את עצמו יש המלצות של לקוחות קודמים. אל תהססו לבקש מנציג השירות של החברה המלצות כדי לקבל את התמונה הטובה והמהימנה ביותר לשירות ההובלות בדרום אותו אתם עתידים לקבל.
  3. בררו האם המובילים בבאר שבע בהם בחרתם מכירים את המקום אליו אתם עתידים לעבור: זה אמנם נשמע זניח אבל מניסיוננו היכרות מוקדמת של מקום הדירה החדש יכול להשפיע פלאים על לוח הזמנים וחוסך הרבה עוגמת נפש מיותרת. בבאר שבע הכלל הזה חשוב שבעתיים שכן מדובר באחת הערים הפרוסות על שטח גדול במיוחד.

שלושה טיפים לבחירת מוביל בבאר שבע

  • אל תוותרו על חוזה: תיאום ציפיות מוקדם וכתיבת חוזה מסודרת יכולים לחסוך מכם הרבה אי הבנות ועוגמת נפש.
  • בדקו האם יש לחברת הובלות בבאר שבע שלכם ביטוח מתאים: הציוד שלכם הוא ציוד יקר. אנחנו מאחלים לכם שיגיע שלם למעונכם החדש. במידה ולא, ביטוח יכול להיות גורם משמעותי מאוד. אל תוותרו על זה.
  • תכנון מוקדם יכול לחסוך לכם הרבה כסף: תיאום מוקדם ובירור של כל הפרטים יכול לחסוך לכם עד כ- 40% מהעלויות המתלוות להובלה. שווה להתחיל בתכנון המעבר עד כחודשיים מראש.

אצלנו בMoversTLV דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע הטובים בשוק ההובלות בבאר שבע. מלאו את הפרטים שלכם עוד היום וזכו לקבל שירות טוב ומקצועי שיאפשר לכם מעבר מוצלח ורגוע.

להובלות בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי באר שבע:

דילוג לתוכן