תפריט סגור

הובלות מנוף

הובלה עם מנוף במחירים שיהיה לך קל מאוד לסחוב
כמה שהמובילים יהיו מקצוענים לפעמים ישנם מקומות שאי אפשר, או אסור, להוביל חפצים דרכם ולכן עולה הצורך להזמין הובלה עם מנוף שתוריד את החפצים היישר מסלון הדירה שלך. בפורטל Movers TLV אנחנו עובדים עם מיטב המנופאים בישראל אשר מנוסים מאוד בהובלה עם מנוף כך שהחפצים שלך מוגנים, מבוטחים ויגיעו אל המשאית בצורה מושלמת וחסכונית!

לשירות הובלות במנוף על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף

מי צריך הובלה עם מנוף?

הובלה של דירה או משרד כמעט תמיד תהיה שונה בין הדירה הנוכחית לדירה החדשה מכיוון שמדובר בשני בניינים שונים. מעבר לתכנון הדירה עצמו, צריך לקחת בחשבון את התכנון של גרם המדרגות והמעלית ואת דרכי הגישה לדירה בכלל כגורמים שמשפיעים על הזמנת הובלה עם מנוף. לצד עניין ההובלה הפרקטית, יש עוד סיבות להזמנת הובלה עם מנוף והן:

  • העברה מהירה יותר
    הובלה עם מנוף מאפשרת למובילים להעמיס ולפרוק את החפצים שלך במהירות מכיוון שהם לא צריכים לחכות למעלית במקרה הטוב או להעלות את החפצים שלך ברגל במקרה הפחות טוב.
  • הובלה בטוחה יותר
    אם יש לך ציוד רגיש או רהיטים יקרים, הובלה במנוף היא בהחלט האפשרות העדיפה לך מכיוון שאין לה תלות בגדלים של פיר מעלית או גרם מדרגות וכך האפשרות שהחפצים שלך יחטפו חבטות נעלם.
  • איסור להעביר חפצים במדרגות
    נתקלנו לא פעם בחברות ניהול בניינים אשר אוסרות על הובלות דרך המדרגות והמעלית ולכן הן מחייבות הזמנת הובלה עם מנוף.

איך להתכונן להובלה עם מנוף?

זמן העבודה של המנופאי מחושב לפי שעות כך שככל שההובלה תהיה מאורגנת ומסודרת יותר, כך יחסכו לך שעות עבודה של המנופאי. כדי לעזור לך ביום ההובלה, כתבנו מספר טיפים מועילים במיוחד:

וידוא ביטוח ורישיון מתאימים
הובלה עם מנוף לא כל כך מפוקחת ולכן ישנם לא מעט חאפרים בתחום הזה. הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא לוודא שהרישיון של המנופאי בתוקף ויש לו ביטוח מתאים להובלות. גם אם רק אחד מהם חסר, כדאי לך לא לשכור את שירותיו של המנופאי הזה מכיוון שאם חלילה מישהו יפצע או שמא יגרמו נזקים לחפצים שלך, לא יהיה להם ביטוח ולא יתקבל פיצוי כספי.

מהיכן תתבצע ההובלה?
בדרך כלל הובלה עם מנוף תתבצע מהסלון, שם קיים הפתח הכי גדול בדירה שלך. לפני הזמנת הובלה עם מנוף כדאי להתייעץ עם המובילים כדי לוודא שהפתח גדול מספיק כדי להעביר דרכו את החפצים שלך.

שמירת חנייה למנופאי
ההורדה וההעמסה של החפצים שלך דורשים מהמנופאי לעמוד עם המנוף קרוב ככל הניתן לדירה שלך ולכן יעזור לו מאוד לתפוס חניה כזו בלילה לפני ההובלה, כך שלא יתבזבז זמן יקר על המתנה לרכבים שיזוזו.

בחירה מראש של החפצים שירדו עם המנוף
בעבודה עם מנופאי, אנחנו ממליצים לך לבקש שהמובילים יורידו אך ורק את החפצים הכבדים והמסובכים להובלה. את השאר כדאי לך להוריד במעלית או אפילו ברגל כדי שההובלה תתקדם בצורה מהירה יותר. בנוסף, אם מדובר על ארונות או מזנון, כדאי לרוקן אותו מהתכולה ולא להשאיר בו כלום כדי למנוע מצב בו חפצים יפלו באמצע ההובלה.

הובלה עם מנוף לקומות גבוהות

מנופים סטנדרטיים מגיעים עד קומה 5 לרוב. מה קורה כשמדובר בקומה גבוהה יותר? אין לך מה לדאוג כי היום קיימים מנופים שמגיעים עד קומה 25! מטבע הדברים הובלה עם מנוף בקומות גבוהות תהיה יקרה יותר אבל היא קיימת ובהחלט יש לך אפשרות לזרז את ההובלה ולעשות אותה בטוחה הרבה יותר.

איך לבחור הובלה עם מנוף?

היות ומדובר בהובלה שנחשבת למורכבת, אנחנו ממליצים לך לבחור חברת הובלות עם מנוף שעומדת בכל הקריטריונים הבאים:

  • רישיון בתוקף וביטוח מתאים
    הדבר הראשון שיש לבדוק ברגע שיוצרים קשר עם מנופאי. מעבר לנזקים שעלולים להיגרם לחפצים שלך, עבודה ללא רישיון או ביטוח עלולה לסבך אותך בפלילים ולכן אם אין רישיון וביטוח – אין להעסיק את המנופאי.
  • ותק וניסיון
    הקלות שבה ניתן לרכוש מנוף ולהתחיל להוביל משרדים או דירות היא כמעט בלתי נסבלת, מה שגורם להמון חובבנים להקים עסק ולהתחיל להוביל בצורה לא מקצועית. כדאי לך לשכור רק חברה עם ותק וניסיון בתחום כדי לוודא שהחפצים שלך מועברים באחריות ובמקצועיות.
  • לקוחות ממליצים
    מנופאי ללא אתר אינטרנט ו\או עמוד פייסבוק עם ממליצים בהם הוא מנופאי שצריך להדליק לך נורה אדומה מהבהבת. חשוב מאוד לדבר עם לקוחות עבר כדי לקבל קנה מידה ממקור ראשון אודות ההתנהלות של המנופאי, השירות וכמובן המקצועיות שלו.

כמה עולה הובלה עם מנוף?

מחיר הובלה עם מנוף מתחיל מ 250 שקל לשעת עבודה של המנופאי, רב החברות או הספקים בתחום יעשו לך הנחה אם הוא יוביל את שתי הדירות שלך. מעבר לכך, ככל שהקומות תהיינה גבוהות יותר כך מחיר ההובלה יתייקר אבל כשמכניסים למשוואה את מימד הזמן והבטיחות של החפצים שלך, הובלה עם מנוף היא האפשרות הטובה ביותר עבורך!

לשירות הובלות במנוף על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בפריסה ארצית

דילוג לתוכן