תפריט סגור

הובלות בבת ים

פורטל MoversTLV מעניק לכם שירות חינמי להשוואה בין חברות הובלות בבת ים ולקבל ארבע הצעות מחיר של  שירותי הובלה בבת ים מחברות מקצועיות, אמינות ומיומנויות. השירות מוגש חינם עבור המשתמשים, כל שנדרש מכם הוא להיכנס עוד היום לפורטל MoversTLV, לקבל הצעות מחיר, להשוות ולחסוך!

להובלות בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בבת ים

איזה שירותים ניתן לקבל מחברת הובלות בבת ים?

  • הובלות דירה
  • הובלות למשרדים וארגונים
  • הובלות קטנות
  • הובלות באמצעות מנוף לגובה
  • אריזה ואחסון תכולת דירה
  • הובלה והרכבה של רהיטים כגון: שולחנות, ספות, שידות, ציוד משרדי ועוד.

מחירון הובלות בבת ים

מה מובילים?

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

למה חשוב להשקיע בבחירת חברת הובלות בבת ים

בת ים כמו כל אזור המרכז בשנים האחרונות הופכת ליעד פופולארי עבור עסקים ומשפחות צעירות. עם גידול משקי הבית בישראל גדל גם תחום ההובלות באזור המרכז ויצר תחרות בענף. אם נוסיף למטלת הבחירה הלא פשוטה בתוך ההיצע הרב את הקשיים הכלכליים והטכניים במעבר דירה או בית עסק, הרי שבחירה בחברת הובלות מקצועית ואמינה היא המפתח למעבר נעים וליישוב מוצלח.

איך תדעו לבחור במוביל בבת ים הטוב עבורכם?

  1. בחרו בחברה המכירה את האזור אליו אתם רוצים לעבור. אין כמו חברת מובילים בבת ים המכירה את הרחובות ויודעת לפרוק את הציוד במקום הנכון. הדיוק במקום חוסך לכם זמן יקר בתוך העיר הפקוקה ומונע עוגמת נפש מיותרת.
  2. בדקו האם החברה מתמחה בשירות אותו אתם צריכים. מעבר דירה לא דומה למעבר של בית עסק או משרד או להובלה מקצועית של מחסנים. לכל תחום הובלה נדרשים כישורים שונים ואין להקל ראש בבחירת צוות מקצועי המכיר את התחום.
  3. וודאו כי החברה היא חברה וותיקה ומוכרת. אתם רוצים לקבל שירות מקצועי ומיומן. אינכם רוצים להיות הלקוחות הראשונים של מוביל בבת ים מתחיל או לא מהימן. לחברה מוכרת להובלה בבת ים יהיו ביקורות והמלצות של לקוחות קודמים. שווה להציץ במקורות מידע הללו כדי לקבל תמונת מצב על השירות אותו אתם עתידים לקבל.

5 המלצות מהמומחים של פורטל MoversTLV

  • תיאום ציפיות – אל תוותרו על ביקור של נציג החברה וחשיבה משותפת על צורת ההובלה הנכונה עבורכם. תיאום ציפיות מוקדם והעלאת הסכמים בכתב מונעת אי הבנות ועוגמת נפש בזמן התהליך.
  • בירור מדויק של השירותים להם אתם זכאים מטעם חברת ההובלות בבת ים – למובילים רבים בשוק נלווים בנוסף להובלה גם שירותי אריזת דירה, הרכבה של רהיטים ועוד. בדקו היטב את היקף השירותים הניתן ע"י החברה שבחרתם כדי לקבל את מלוא השירות לו אתם זקוקים.
  • ביטוח – רכשתם ציוד חשוב בכסף רב. שימו לב כי המעבר מלווה בביטוח רלוונטי המקיף את כל התכולה היקרה שלכם.
  • תכנון מוקדם – ככל שתתכננו את המעבר בשלב מוקדם יותר תוכלו להקפיד יותר על הפרטים הקטנים, למצוא את חברת ההובלות בבת ים הטובה ביותר ולתאם את לוח הזמנים באופן המושלם עבורכם. תוכלו לבחור בשעות הטובות עבורכם במהלך היום ללא התחשבות בלקוחות נוספים ותוכלו כמובן, להוריד לחץ המתלווה לרוב לתהליך. שווה להתחיל לתכנן את המעבר כמה חודשים מראש כדי לזכות בכל ההטבות הנלוות לחשיבה מוקדמת ובמיוחד כדי להימנע מהצורך בהובלה מהיום למחר.
  • קחו אוויר – מעבר הוא תהליך המצריך סבלנות וסובלנות מרבית. הקפידו לקחת את מלוא הזמן הנדרש עבורכם כדי להגיע ליישוב טוב, מוצלח ונעים.

אצלנו בMoversTLV דואגים לכם לשירות מקצועי ואמין ע"י המובילים הטובים בבת ים אשר נבחרו בקפידה בעזרת הצוות המקצועי שלנו. התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ חינם בבחירת שירותי הובלות בבת ים ותיענו בתוך עשר דקות בלבד.

להובלות בבת ים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי בת ים:

דילוג לתוכן