תפריט סגור

הובלות זולות

לא תמיד חייבים לשלם הרבה כסף על הובלות של דירה. עם ההשוואה הנכונה בין החברות השונות ניתן ליהנות מהובלות זולות במיוחד בכל רחבי הארץ. אצלנו בפורטל MoversTLV תוכלו לקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד ממובלים מקצועיים, להשוות ביניהן ולחסוך עד 40% ממחיר ההובלה. אז מה צריך לדעת כדי למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר? כל הפרטים במאמר הבא!

להובלות זולות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות זולות

מחירון הובלות זולות של פורטל MoversTLV

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מציאת מחירים אטרקטיביים להובלה בכל הארץ

כל מי שזקוק להובלה של משרד או להובלת דירה במרכז הארץ או בכל אזור אחר, שואל את עצמו איך למצוא חברת הובלות בעיר, ביישוב או באזור בו הוא גר, אבל גם למצוא את החברה המספקת את השירות האטרקטיבי ביותר במחירים שפויים? הצורך במציאת המחיר הזול והמשתלם ביותר הוא הגיוני ביותר, שכן, בהתאם לכמות הציוד המועברת, יכולים המחירים להגיע אף לכמה אלפי שקלים, מחיר שלא כל אחד יכול לעמוד בו. אז איך מוצאים שירותי הובלות זולות שמחיריהן גם נוחים לכל כיס, וכל זאת מבלי להתפשר על השירות והמקצועיות?

השוואת מחירים מהירה למציאת הובלה בזול

כדי לפתור את הדילמה הקשה הזו, ניתן להשוות מחירים אצלנו בפורטל, כשהדגש אצלנו הוא לא לתת רשימה אקראית של חברות המספקות שירותי הובלות זולות, אלא על איכות השירות. אנחנו מקפידים על שילוב של חברות ההובלה המקצועיות ביותר בכל הארץ בתוצאות החיפוש. בין אם מדובר על הובלה קטנה בתל אביב, הובלות משרדים בחדרה, הובלה של משרדים ברמת השרון או הובלה עם מנוף בדרום, כל אחד יכול למצוא את השירות אותו הוא מחפש במחיר האטרקטיבי והנוח ביותר, לפי ההעדפה האישית ולפי התקציב שלו. אין ספק שיש הרבה מתחרים בשוק, ולכן צריך לסנן אותם בקפידה. הצוות המקצועי שלנו עורך השוואת מחירים קפדנית בין כל החברות המציעות שירותי הובלה ובודק המלצות מלקוחות שהשתמשו בעבר בשירות. כך נוצר מצב שרק החברות המספקות את השירות הטוב ביותר מוצגות ללקוחות.

איך עלויות ההובלה נקבעות בדרך כלל?

מכיוון שעלויות ההובלה נקבעות על ידי פרמטרים שונים, קשה מאוד לתת מחיר מדויק להובלות זולות, לא משנה אם זו הובלה קטנה של מעט רהיטים או הובלה גדולה.
פרמטרים לדוגמה, המשפיעים על מחיר ההובלה:

  • האם מדובר על הובלה גדולה בה נדרש גם שילוב של מנוף הובלה (רלוונטי בדרך כלל למי שמתגורר בקומה גבוהה במיוחד או משרד שיש להוביל מקומה גבוהה)
  • מהי כמות החפצים שיש להעביר?
  • מרחק הדירה שמפנים מהדירה אליה עוברים
  • צורך בשירותים נוספים מחברת ההובלות כמו: שירות אריזת ציוד, שירות אספקת קרטונים, פירוק והרכבה מחדש של ציוד
  • האם מדובר על דירה או משרד ללא מעלית?

יש לשים לב היטב, כי כל שירות נוסף, מייקר את ההובלה הזולה ממחירה הבסיסי, ולכן חשוב לדעת היטב מהו התקציב שיכולים לעמוד בו על מנת שלא להיות מופתעים כשמגיע החשבון בסוף ההובלה.

הובלות זולות: מה עוד כדאי לדעת?

כדי לא להיות מופתעים, יש תמיד לציין את כל הבקשות, כולל המידע המדויק של הצרכים השונים. במיוחד אם רוצים לעשות הובלה עם מנוף, יש להגדיר לחברת ההבלות במדויק באיזה קומה גרים או עובדים, על מנת שהם יוכלו להתארגן מבעוד מועד ולהשיג את המנוף המתאים.

מה יש לדעת לפני שבוחרים הובלה זולה?

גם אם מצאתם חברה המספקת הובלות זולות במיוחד, זה לא אומר שחייבים להתפשר על שירות לא טוב. יש לשים לב במיוחד לתנאים בחוזה ההובלות ולוודא שיש ביטוח תכולה, כך שבמקרה של נזק יתקבלו פיצויים הולמים לציוד שנהרס או נשבר (בשוגג כמובן) במהלך ההובלה.
אנחנו מספקים שירות השוואה מהיר בקליק אחד בכל הארץ! התקשרו או השאירו פרטים ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או התלבטות!

להובלות זולות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

 

דילוג לתוכן