תפריט סגור

הובלת מכונת כביסה

הובלת מכונת כביסה בזול ובמקצועיות
הובלת מכונת כביסה היא לא עסק לחובבנים מכיוון שהובלה לא נכונה עלולה לפגוע במכונת הכביסה שלך ולגרום לך לבזבוז מיותר של זמן וכסף. Movers TLV הובילו ומובילים בהצלחה עשרות רבות של מכונות כביסה בבטיחות, באחריות וכמובן במחירים משתלמים במיוחד!

להזמנת שירות הובלות למכונות כביסה חייגו: 072-3728-449

הובלת מכונת כביסה

הובלת מכונת כביסה עצמאית

מהצד, מכונת כביסה נראית מוצר חשמלי סטנדרטי שלא תהיה בעיה להעביר בכוחות עצמך. אך במציאות, הובלת מכונת כביסה היא עסק למקצוענים מכמה סיבות:

  • כובד מכונת הכביסה
    מכונת כביסה סטנדרטית (7 קילו) שוקלת בממוצע כ-60 קילוגרם. זה משקל כבד מאוד, במיוחד כשאין לך את ציוד הנשיאה המתאים וכשהגוף שלך לא רגיל לסחוב כאלו משקלים. הובלה של מכונת כביסה עלולה להסתיים בפציעות גוף חמורות!
  • נזק למכונת הכביסה
    למרות שנדמה שמכונת הכביסה היא מכונה עמידה וקשוחה אבל זה לא בהכרח נכון. בתוך מכונת הכביסה ישנו התוף אשר טלטלות וזעזועים קשים מדי עלולים לפגוע בו ולקלקל את מכונת הכביסה.
  • היעדר ביטוח להעברה
    העברה עצמאית של מכונת כביסה לא מגובה בשום ביטוח כך שאם ניסית להעביר את המכונה אך קרה לה משהו בתהליך, הביטוח של המכונה לא יכסה את התיקונים שעלולים להגיע ואף לעבור את גובה הסכום של הובלת מכונת כביסה.

ככה Movers TLV מובילים מכונת כביסה

אנחנו בפורטל הובלות MoversTLV מתייחסים להובלת מכונת כביסה במלוא הרצינות בגלל כל הסיבות שמנינו למעלה ולכן אנחנו מחלקים את ההובלה למספר שלבים:

  • בחינת דרכי הגישה מהדירה הישנה לחדשה
    לא כל הדירות דומות ולכן נגיע אליך או שנבקש תצלום וידאו של דרכי הגישה לדירות השונות שלך כדי שנוכל לתכנן את הובלת מכונת הכביסה בצורה חכמה, בטוחה ומהירה. יש שתי דרכים להובלת מכונת כביסה – דרך המדרגות\מעלית או דרך הסלון באמצעות מנופאי. אנחנו נבחן את כל דרכי הגישה ונבחר בזו שתהיה היעילה והחסכונית ביותר עבורך.
  • הכנת מכונת הכביסה להובלה
    כדי לשמור על תקינותה של מכונת הכביסה אנחנו ננתק בזהירות את צינור המים והחשמל ונעטוף את מכונת הכביסה על ידי יריעות ניילון עבות ופצפצים שיוודאו שהמכונה מוגנת. מעבר לעיטוף המכונה, המובילים שלנו ינשאו אותה בזווית נכונה שתגן על כל המערכות הפנימיות של המכונה ויוודאו שהיא עוברת לדירה החדשה בצורה מושלמת.
  • העברת המכונה עצמה
  • אנחנו תמיד נעדיף את אפשרות ההובלה החכמה והנכונה ביותר עבור שלמותה של מכונת הכביסה שלך. יש 3 אופציות להעברת המכונה והם דרך המדרגות, במעלית ובאמצעות מנופאי. אנחנו תמיד נמליץ על הובלת מכונת כביסה בעזרת מנופאי מכיוון שהמכונה לא תצטרך לעבור טלטלות מיותרות בחדר המדרגות ובדרך מהדירה אל המשאית.
  • התקנת מכונת כביסה בדירה החדשה
  • לאחר שמכונת הכביסה תנחת אצלך בדירה, אנחנו מיד נמקם אותה במיקום שייעדת לה, נחבר אותה ונבקש ממך לבדוק את התקינות שלה בהקדם האפשרי.

מה לבדוק כשמזמינים הובלת מכונת כביסה?

ישנם שלושה דברים עיקריים שאנחנו ממליצים לך לבדוק לפני הובלה של מייבש או הובלת מכונת הכביסה, כדי למנוע אי נעימויות ולהבטיח מעבר מושלם של המכונה:

  1. ביטוח
    הסעיף החשוב ביותר שיש לבדוק ועדיף כבר בהתחלת שיחת הטלפון עם המוביל. חברת הובלות ללא ביטוח מתאים צריכה להדליק לך נורה אדומה בוהקת וכדאי לך לשקול שלא לעבוד עם חברת ההובלות הזו. אם חלילה יקרה משהו למכונת הכביסה שלך, היא לא תהיה מכוסה וכל הנזקים שייגרמו לה יחולו עליך.
  2. הסכם הובלה חתום
    לאחר שהמובילים הכירו את דרכי הגישה לשתי הדירות שלך, כדאי להעלות את הדברים על הכתב ולהחתים את שני הצדדים כדי למנוע פרשנויות ופתחים לוויכוחים מיותרים ולא נעימים.
  3. לקוחות ממליצים
    חברת הובלות מנוסה, חברת הובלות קטנות או אפילו בעלי מקצוע עצמאיים גדולים או קטנים ככל שיהיו צריכים להחזיק רפרטואר עשיר ומרשים של לקוחות מרוצים אשר עבדו עם חברת ההובלה ויכולים להמליץ עליה. חברת הובלה מקצועית תשמח להעניק לך טלפונים של לקוחות עבר כדי שיעזרו לך להבין איך הייתה ההתנהלות מולם ברמת השירות, ההובלה והמחיר כמובן.

כמה עולה הובלת מכונת כביסה?

מחיר הובלת מכונת כביסה הוא מאוד דינמי ומשתנה מהובלה להובלה כשהפרמטרים המובילים לקביעת המחיר הסופי הם:

  1. המרחק בין הדירות
    הובלה בתוך העיר תהיה זולה יותר מהובלה בינעירונית בגלל משך הזמן הארוך יותר שיש למשאית לנסוע בין היעדים.
  2. מורכבות ההובלה
    בישראל כל בניין בנוי אחרת ולכן כל הובלה היא הרפתקאה חדשה שעלינו לחקור ולהבין איך אנחנו מצליחים לבצע הובלה מושלמת. לרוב אנחנו נעדיף להזמין מנופאי שיזרז את ההובלה וימנע סיכוי לפגיעה במכונת הכביסה שלך אך לפעמים המעליות בהחלט יספיקו כדי לבצע את ההובלה.
  3. מועד ביצוע ההובלה
    Movers TLV זמינים להובלה 24 שעות ביממה, בזמנים הנוחים לך. תעריף ההובלה בקיץ יהיה יקר יותר וכך גם הובלת מכונת כביסה בשבת ולכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין איך אנחנו עוזרים לך לבצע הובלת מכונת כביסה יעילה, חסכונית ובטוחה!

להזמנת שירות הובלות למכונות כביסה חייגו: 072-3728-449

דילוג לתוכן