תפריט סגור

הובלה ואחסנה במרכז

לעיתים עולה צורך בשירות של הובלה ואחסנה במרכז. זה יכול להיות אצל זוגות צעירים ואפילו משפחות המתגוררות בשכירות ונאלצים לפנות את הדירה אך עדיין לא מצאו את מבוקשם. זה יכול להיות במקרה של עריכת שיפוצים מקיפים בכל הבית ואין אפשרות לעבוד כאשר הדירה מלאה בריהוט ובחפצים. בכל מקרה שכזה, יש צורך למצוא חברה שמציעה את השירות המשלב גם הובלה ונותן גם את האופציה של אחסון החפצים ושמירה עליהם עד אשר יימצא עבורם הפתרון הנכון או עד שיסיימו את תקופת השיפוצים.

הובלה ואחסנה במרכז
הובלה ואחסנה במרכז – למעבר דירה או בזמן שיפוץ

איך תבחרו חברת הובלה ואחסנה דירות במרכז?

כאשר אתם זקוקים לשירות כזה, עליכם לברר היטב בטרם תבחרו בחברה שתעשה עבורכם את העבודה של השינוע ושל אחסון החפצים שלכם.

בקשו המלצות – בקשו המלצות מלקוחות שנהנו או נהנים מהשירות הזה שלהם. שמעו מהם האם החברה היא אחראית ומבצעת את העבודה במלוא המיומנות תוך שמירה על החפצים.

חברה מוכרת – בדקו האם החברה הינה מוכרת בשוק והיא בעלת ניסיון בתחום של העברת דירות.

 

חברה המתמחה בתחום העברת דירה – העברת דירה הינו פרויקט מורכב למדי, וכשמצטרף לכך גם הצורך הכפול של אחסון ולאחר מכן שינוע מחדש, חשוב פי כמה שהחברה תהיה מיומנת בחלק הזה של העברת הדירה. לכן אל תוותרו על חברה בעלת ניסיון.

ביקור של נציג מטעם החברה – חשוב מאוד שנציג מטעם החברה יבוא ויבדוק מה יש לכם בבית, ירשום הכל, וייתן לכם הצעת מחיר בהתאם לעבודה הנדרשת ובהתאם למקום שהחפצים יתפסו במקום האחסון. לא מומלץ לוותר על החלק הזה, היות ועלולות לצוץ הפתעות שונות שהחברה תטען שלא ידעו מה נכלל בכל העסק של ההובלה והאחסנה. כך שאם הנציג יבוא ויראה הכל מראש תוכלו לדעת שהסיכום איתם הינו סופי.

כאשר תבדקו הכל מראש תוכלו להיות רגועים שהרכוש מופקד בידיים הטובות ביותר.

דילוג לתוכן