תפריט סגור

הובלות מנוף בנתניה

לבחירה בשירותי הובלות מנוף בנתניה יש יתרונות רבים, ביניהם חיסכון בזמן, חיסכון בכוח אדם וגם הובלה בטוחה במיוחד. מתי שירות זה הוא הכרחי, ולמי? כל הפרטים במאמר הבא. אבל רגע לפני חשוב שתדעו, בפורטל MoversTLV תוכלו לקבל את כל המידע אודות המובילים המקצועיים שלנו ולקבל עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם. השירות חינמי וזמין 24/7

להובלות מנוף בנתניה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בנתניה

מתי מומלץ לבחור בהובלות מנוף בנתניה?

אם אתם גרים בנתניה בבניין קומות גבוה במיוחד, אתם בטח שואלים את עצמכם מה יקרה כשתרצו לעבור לדירה חדשה? איך המעבר יתנהל בצורה המהירה ביותר כשיש הרבה ציוד כבד להעביר? בדיוק למקרים האלו מציעות חברות הובלת ציוד רבות שירות הובלות מנוף בנתניה. שירות זה מסייע לדיירים רבים לחסוך זמן רב בעת העברת הדירה בנתניה, ומאפשר שינוע קליל ונוח למגוון רהיטים רחב. להלן מספר דוגמאות:

  • הובלת פסנתרי כנף
  • הובלת חדרי ילדים
  • הובלת מערכות סלוניות רחבות (כמו סלונים בצורת ר׳)
  • הובלת רהיטים העשויים מחומרים כבדים כמו עץ
  • הובלת מיטות רחבות וגדולות
  • הובלת הליכונים

כל היתרונות המשמעותיים בהובלת מנוף בנתניה:

למתגוררים ברבי קומות בנתניה יש יתרונות רבים, אותם לא כדאי לפספס. גם אם הזמנת שירות הובלת מנוף בנתניה יכולה להישמע מוגזמת, היא אינה כזאת כלל, ויכולה גם לחסוך לא מעט כסף במצטבר. בין היתרונות הבולטים במיוחד:

  1. חיסכון בזמן: הובלה עם מנוף יכולה לקצר את זמן ההעברה לשעתיים או פחות
  2. בטיחות: העברת החפצים הינה בטוחה במיוחד, וכך ניתן לשמור על הפריטים משריטות או מנפילות
  3. חיסכון בכוח אדם: יש לשמור על כוח האדם לסחיבת ציוד קטן כמו קרטונים, אותם ניתן להעביר במעלית

על מה יש להקפיד לפני תחילת העבודה?

מכיוון שיש להתאים לכל דירה את המנוף המתאים לגובהה, יש לעדכן את חברת ההובלות מבעוד מועד על מקום המגורים (הקומה) כדי שיוכלו לספק את המנוף האידיאלי להעברה (יש מנופים קטנים וגדולים). בנוסף, לפני יום ההובלה עם מנוף בנתניה יש לוודא שלחברת ההובלות יהיה מספיק מקום לחנות בו ביום המיועד להובלה, על מנת שלא יהיו עיכובים מיותרים ואי הבנות. כמו כן, רצוי לעדכן את הדיירים בבניין ואת הנהלת הבניין שביום המסוים תתקיים הובלת דירה עם מנוף הובלות על מנת שיוכלו לקבל זאת בהבנה ולא יהיו מופתעים. וכמובן לפני שמתחילים: לא לשכוח לבדוק את חוזה העבודה מול חברת ההובלות: חשוב מאוד להקפיד על קריאת החוזה מול חברות ההובלה שנבחרה, על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות במהלך העבודה או אחריה, כמו לדוגמה: ביטוח תכולה במידה ולאחד החפצים נגרם נזק.

השוואת מחירים? רק אצלנו ב- MoversTLV! השאירו פרטים וקבלו עד ארבע הצעות מחיר משתלמות – ללא עלות!

להובלות מנוף בנתניה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי נתניה:

דילוג לתוכן