תפריט סגור

הובלות מנוף בבאר שבע

החלטתם לבחור בהובלות מנוף בבאר שבע, אבל לא יודעים באיזה חברה לבחור? היכנסו לפורטל MoversTLV ותוכלו לקבל מספר הצעות מחיר משתלמות מהמקצוענים שלנו! בנוסף, במאמר הבא ניתן לכם את המידע הדרוש ואת הטיפים החשובים ביותר על הובלות עם מנוף בבאר שבע.

להובלות מנוף בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בבאר שבע

מחפשים הובלות מנוף בבאר שבע?

הובלה עם מנוף בבאר שבע היא פתרון מעולה לכל מי שגר בבית קומות גבוה, או לבעלי משרד הממוקם באחת הקומות העליונות ביותר בבניין, ומעוניין להעביר את העסק לכתובת חדשה. אין ספק שכשעוברים ליעד חדש יש למצוא את השיטה המהירה ויעילה ביותר להובלה. במיוחד למצבים כאלו ניתן להזמין הובלות מנוף בבאר שבע. מנופי הובלה מיועדים להובלה של ציוד כבד ומסורבל, אותו לא ניתן להעביר או לסחוב במעלית או בחדר המדרגות בקלות, כמו למשל במקרה של הובלת שולחנות וספות, מה שחוסך כוח אדם רב ומסייע לייעול תהליך ההובלה. לרוב נעשה שימוש במנוף במקרים של:

  • הובלת מקררים
  • הובלת פסנתרים
  • הובלת תנורים
  • הובלת ריהוט סלוני
  • הובלת ארונות גדולים במיוחד

כמובן שאם יש ריהוט מיוחד אותו מעוניינים להעביר, ניתן להתייעץ עם חברת ההובלות שנבחרה על מנת לקבל עוד מידע אם הובלה זו אפשרית.

איזה סוגי מנופי הובלה יש?

ההובלה מתבצעת בדרך כלל באמצעות מנוף הרמה, המתאפיין במנוף עם פלטה שטוחה שעליה מניחים את הציוד. ההובלה עצמה מתבצעת דרך חלון הדירה או מרפסת הדירה, ולאחר מכן מורדים החפצים בעדינות רבה למטרה, או במקרה שעוברים לדירה בקומה גבוהה, הם מועלים בזהירות עד למעלה. יש לדעת כי לא כל מנוף מגיע לכל קומה, יש מנופים המיועדים עד 8 קומות, אחרים עד 50 קומות, כך שיש לציין זאת לחברת ההובלות על מנת שהם יוכלו לארגן את המנוף המתאים. מעבר לכך, יש לדעת כי רק חברות הובלה להן האישורים והרישיונות המתאימים יכולות לבצע הובלות מנוף בבאר שבע, עם דגש על המנופאי שצריך להיות בעל ניסיון.

מה צריך לדעת לפני ההובלה?

אחד הדברים החשובים ביותר, לפני שסוגרים עסקה של הובלת מנוף עם חברה להובלות, הוא לעבור על חוזה העבודה. חוזה העבודה חייב לכלול סעיף בו מצוין סוג הביטוח של חברת ההובלות וסכום הפיצויים הצפוי במקרה של נזק (חס וחלילה!). אמנם הובלות עם מנוף בבאר שבע נחשבות להובלות מאוד בטיחותיות, כך שאין חשש שייגרם נזק, אבל לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים, אלא להיות מכוסים כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות ביום ההובלה או לאחר מכן.
מחפשים חברה עם שירות הובלות מנוף בבאר שבע? אצלנו תוכלו ליהנות מהשוואת מחירים ללא עלות בכל הארץ ולקבל עד 4 הצעות מחיר אטרקטיביות! היכנסו והשאירו פרטים ועוד היום תקבלו את הצעות

להובלות מנוף בבאר שבע על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי באר שבע:

דילוג לתוכן