תפריט סגור

הובלות מנוף בגבעת שמואל

השירות של MoversTLV מעניק לכם את הכלים לבחירת חברת ההובלות הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם המעניקה שירותים של הובלות מנוף בגבעת שמואל. הפורטל זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. השימוש בשירות יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר – נכנסים עוד היום, משווים וחוסכים!

להובלות מנוף בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בגבעת שמואל

למי מיועד שירות הובלה עם מנוף בגבעת שמואל?

שירות של הובלות מנוף נולד מתוך שני צרכים עיקריים. הראשון הוא בשביל הובלה של פריטים עדינים שטלטול יכול לפגוע בהם. דוגמא לפריטים מסוג זה הם הובלה של שולחן פינג פונג, פסנתרים, כלי נגינה אחרים ומכשירי חשמל. הסיבה השנייה להובלה בעזרת מנוף היא עבור רהיטים גדולים שפירוקם יכול לקצר את משך העמידות שלהם. דוגמא לרהיטים מסוג זה הם שולחנות, מיטות, ארונות וכיוצא באלו. שימוש במנוף אולי נשמע דבר מסובך אבל היעזרות בו ע"י חברת הובלה מקצועית ומיומנת יכול לקצר ולהקל את תהליך המעבר.

הובלות מנוף בגבעת שמואל – אלו סעיפים נכללים בשירות זה?

  • הרמה של פריטים בעזרת מנוף הרמה עד קומה 15
  • שימוש במנוף לפריטים עדינים כמו פסנתר, כלי חשמל וכיוצא באלו
  • הנפה של רהיטים גדולים המיועדים לרוב לסלון, לחדר השינה והמטבח
  • הרמה של ציוד לחומרי בניין. השירות מיועד בעיקר לקבלנים
  • הרמה של פריטים קטנים בעזרת שימוש במנוף קטן
  • שירות מהיום למחר במידת הצורך

להובלות מנוף בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

3 דברים לשים לב אליהם בבחירת חברת הובלות עם מנוף בגבעת שמואל:

  1. קראו את האותיות הקטנות. לכל חברת הובלות דרך שונה לתמחור השירות. חבילה משתלמת של הובלות מנוף תהיה זו שנותנת לכם את מגוון השירותים הגדול ביותר במחירים המשתלמים ביותר. אל תתפתו להביט רק בחבילה הכוללת אלא היכנסו להבין מה השירותים השונים הנכנסים תחת חבילת השירות בה בחרתם.
  2. בררו האם לחברה בה בחרתם יש ביטוח מתאים. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע אל יעדו בשלום. אבל, לכל מקרה שווה להיות בטוחים כי אתם מכוסים מכל הבחינות. יתרה מכך, ביטוח יכול להיות פעמים רבות, סימן הכר לחברת הובלות טובה ומקצועית שאפשר לסמוך עליה בכל הקשור להובלה עם מנוף בגבעת שמואל.
  3. אל תוותרו על חוזה. תיאום ציפיות מקדים והעלאת הדברים על הכתב יכולים למנוע אי הבנות לאורך הדרך. ההמלצה שלנו היא לכלול בחוזה הובלות סעיף המתייחס לשימוש במנוף במקרים לא צפויים לאורך התהליך.

אנחנו בMoversTLV מאחלים לכם מעבר מוצלח ויישוב טוב. הזינו את פרטכם כבר עכשיו כדי לקבל שיחה מנציג השירות שלנו עוד היום!   

להובלות מנוף בגבעת שמואל על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעת שמואל:

דילוג לתוכן