תפריט סגור

הובלות מנוף בגדרה

MoversTLV זה פורטל הנותן לכם את הדרך היעילה והקלה ביותר למצוא חברת הובלות לה שירותים של הובלות מנוף בגדרה מומלצת במחיר משתלם לכל כיס. כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטכם בפורטל ולבחור מתוך רשימה של עד ארבע חבורת הובלה מקצועיות את הטובה ביותר עבורכם. השירות חינמי ופתוח עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות מנוף בגדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בגדרה

מה כולל שירות של הובלות מנוף בגדרה

  • הובלה מהיום למחר לפי דרישה
  • הובלה של חפצים עדינים כמו פסנתר, כלי נגינה אחרים ומכשירי חשמל
  • הרמה של רהיטים גדולים אותם אסור לפרק כמו ארונות, שידות, מיטות וכיוצא באלו
  • הרמה של חומרי בניין, שירות מיוחד המיועד לקבלנים

ארבעה יתרונות משמעותיים של שימוש בהובלה עם מנוף בגדרה

  1. מהירות. מכיוון שמנוף הרמה לא דורש הרבה אנשים ושימוש בכוח פיזי ניתן לעביר בעזרתו ביתר קלות.  לא פעם יתרון מסוג זה משמעותי לחברות ומשרדים הנדרשים לחזור במהירות יחסית להמשך פעילות שוטפת של העסק.
  2. שמירה על ציוד. הובלות עם מנוף בהן עושים שימוש במנוף הרמה מסייע רבות כאשר אנו נדרשים להרים חפץ עדין ושביר כמו פסנתרים, מכשירי חשמל ודומיהם, או כאשר יש להעביר רהיט גדול העלול לאבד מהעמידות שלו במידה ויפרקו אותו.
  3. הרמה של ציוד לקומות גבוהות ללא שחיקה של הצוות. הרמה של ציוד לקומות גבוהות מאפשר לצוות לעבוד זמן רב יותר שכן הוא לא איבד מכוחותיו כבר בשלבי העלייה במדרגות.
  4. שקט. מנוף הרמה הוא כלי יעיל ושקט. במידה ואתם עסק הנכנס למשרד חדש או משפחה לבניין דירות, תוכלו להמשיך בתהליך המעבר ללא התחשבות בשעות המנוחה של העובדים או הדיירים בבניין.

על מה להקפיד בסגירת עסקה עם חברת הובלות

  1. חוזה. תיאום ציפיות והעלאת ההסכמים על הכתב יכולים למנוע אי נעימויות לאורך הדרך. ההמלצה שלנו היא לכלול בחוזה סעיף המתייחס לשימוש לא צפוי במנוף הרמה כדי שתדעו בדיוק כמה תעלה לכם תוספת שירות.
  2. ביטוח. וודאו כי לחברת ההובלות בה בחרתם יש ביטוח מתאים. לא רק כי זו אינדיקציה לחברת הובלות מקצועית וותיקה המכבדת את עצמה אלא כי לכל מקרה, שילמתם על הציוד שלכם כסף יקר וחשוב להיות בטוחים.

אנחנו מאחלים לכם מעבר טוב ויישוב נעים. הנציגים שלנו זמינים עבורכם לכל שאלה. אתם מוזמנים להתנסות בפורטל שלנו עוד היום כדי שתוכלו במהרה להתחיל בתכנון המעבר שלכם.

להובלות מנוף בגדרה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גדרה:

דילוג לתוכן