תפריט סגור

הובלות מנוף בדרום

יש הרבה חברות הובלה המתמחות במתן שירותי הובלות מנוף בדרום. אבל איך בוחרים ומוצאים את החברה הטובה ביותר? בשלב הראשון אנחנו מזמינים אותכם להיכנס לפורטל MoversTlv שם תוכלו למצוא מגוון מובילים מקצועיים ואף לקבל מספר הצעות מחיר עוד היום! בנוסף, במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים והמידע הדרוש לפני ביצוע ההובלה!

להובלות מנוף בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בדרום

מתי צריך הובלות מנוף בדרום?

כל מעבר דירה או הובלת משרד באזור הדרום כרוכה בהתארגנות מראש, ודורשת תכנון מלא של אופן ההובלה. במיוחד כשמדובר על הובלת משרד הנמצא בבניין קומות גבוה שלרוב יש בו הרבה ספרים, קלסרים וקופסאות שצריך להוביל, או בדירה הממוקמת בקומה ה-25 באחת הערים בדרום, יש להחליט באיזה סוג הובלה יש לבחור. במיוחד למקרים האלו ניתן להזמין שירותי הובלות מנוף בדרום, המותאמת במיוחד למי שזקוק להובלה מהירה, יעילה ונוחה של ציוד כבד במיוחד. היתרון הגדול של הובלות עם מנוף בדרום היא הבטיחות של ההובלה, מכיוון שאין צורך בסחיבת ציוד במדרגות או במעלית. וכמובן איך לא: החיסכון המשמעותי בכוח אדם, המצמצם באופן אוטומטי את ההוצאות.

הובלות מנוף בדרום: איך זה מתבצע?

למרות שזה אולי נשמע מסובך, הובלה עם מנוף בדרום מתבצעת באופן פשוט. חברת ההובלות צריכה לקבל את המידע מהלקוח, לגבי מיקום הדירה או המשרד (ז״א באיזה קומה המשרד ממוקם), על מנת שחברת ההובלות תדע מבעוד מועד איזה מנוף עליה לספק להובלה, שכן לא כל מנוף הרמה מגיע לכל קומה. מעבר לכך, מומלץ לתת לחברת ההובלה שנבחרה כמה שיותר מידע, לדוגמה, אילו חפצים צריכים להעביר עם המנוף:

  • בעת הובלת ציוד משרדי כבד כמו כיסאות ושולחנות
  • מערכות סלוניות בצורת ר׳
  • בעת הובלת כיריים, מכונת כביסה, מייבש, מדיח
  • ועוד

ההובלה עצמה נעשית דרך החלון של הדירה או דרך המרפסת, אם יש כזו. המנוף ממוקם מול הדירה, לכן חשוב מאוד להתארגן מראש, וליידע את מי שצריך בבניין על יום ההובלה הצפוי על מנת שיהיה מספיק מקום חניה מול הדירה ולא יהיו עיכובים מיותרים או אי הבנות.

על מה חשוב לשים לב לפני הובלה עם מנוף בדרום?

אחד הנושאים הכי חשובים בנוגע להובלה עם מנוף הם לעבוד מול חברה מומלצת בלבד. אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים ללא עלות אצלנו בפורטל על מנת לערוך סינון ראשוני ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות. היתרון הגדול בהשוואת מחירים אצלנו היא שהצוות שלנו בוחר בקפידה את החברות המומלצות בלבד שעורכות הובלות מנוף בדרום, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות!
לא בוחרים חברה המתמחה בהובלות מנוף בדרום מבלי לערוך השוואה חינמית אצלנו בפורטל MoversTLV! שאלות? נשמח לתת לכם מענה, גלשו לפורטל או התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית בתוך דקות!

להובלות מנוף בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הדרום:

דילוג לתוכן