תפריט סגור

הובלות מנוף בקריות

עוברים לדירה חדשה בקריות? אם עדיין לא שמעתם על השירות המשתלם ביותר של הובלות מנוף בקריות, במאמר הבא נספר לכם על כל היתרונות הגדולים ועל הסיבות הנכונות לבחור בשירות זה. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף השאירו פרטים וקבלו עד 4 הצעות מחיר מהמובילים המומלצים ביותר ותוכלו לחסוך עד 40% ממחיר ההובלה.

להובלות מנוף בקריות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בקריות

הובלות מנוף בקריות: הבחירה הטובה ביותר במעבר דירה

בערים השונות בקריות יש בתי קומות רבים, כשהמגמה צפויה רק לגדול בעתיד. הדיירים המתגוררים בהם, או הדיירים המעוניינים לעבור לדירה בקומה גבוהה במיוחד, זקוקים לפתרונות יעילים אם ברצונם להעביר חפצים כבדים, אותם לא ניתן להעביר בקלות במעלית או בחדר המדרגות. בין המקרים האלו ניתן למנות מקרים של:

  1. הובלת ארונות גדולים
  2. הובלת מיטות מעץ כבד
  3. הובלת מכונות כביסה, מקררים, מדיח
  4. הובלת פסנתרים
  5. הובלת מערכות סלוניות רחבות
  6. ועוד

חברות להובלת דירות רבות מציעות שירותי הובלות מנוף בקריות, תוך הבנת הצרכים של דיירים רבים בישראל. כיום אין צורך להתפשר, או לעבוד קשה ללא צורך: פשוט מחפשים חברה המציעה שירותי הובלות מנוף בקריות, ונהנים משירות מהיר ונוח, וכל זאת במחירים נוחים לכל כיס! אם אתם רוצים לחסוך עוד יותר זמן, חלק מהחברות מציעות שירותי אריזת דירה שיקלו עליכם משמעותית את המעבר!

מהם היתרונות בהובלות מנוף בקריות?

אם החלטתם שהובלה עם מנוף יכולה להיות הפתרון בשבילכם, אבל אתם עדיין לא ממש בטוחים עד הסוף, הנה מספר יתרונות נוספים:

  • חיסכון משמעותי בזמן: מכיוון שהובלת ציוד עם מנוף היא מהירה ביותר, ניתן לחסוך שעות רבות שהיו מתבזבזות על סחיבה ידנית במדרגות או במעלית. כך מאפשרים לצוות ההובלה להתרכז בסחיבת קרטונים במקביל להעמסת הציוד הכבד על המנוף.
  • העברת חפצים בטיחותית: גם בפן הבטיחותי הובלה עם מנוף היא פתרון נפלא. מכיוון שאין צורך בצוות שלם שיגרור את הפריטים, יורד גם הסיכון לשריטות או נפילות.
  • ביטוח תכולה: אם חס וחלילה קרה משהו לחפץ, לכל חברת הובלות שעובדת לפי הנהלים יש ביטוח לתכולת הציוד, כך לא לוקחים סיכונים מיותרים וניתן לקבל פיצוי הולם.

איך הובלת רהיטים עם מנוף בקריות מתבצעת?

ברמת העיקרון, כשבוחרים בשירות הובלה עם מנוף בקריות, יש לשוחח עם חברת ההובלות שנבחרה טלפונית ולתת להם הסבר קצר על הרהיטים והחפצים אותם מעוניינים להעביר עם מנוף ההובלה, ולא פחות חשוב, לעדכן אותם באיזו קומה אתם גרים או לאיזו קומה בבניין אתם עוברים. מכיוון שיש סוגים שונים של מנופים להובלה, לא כל מנוף יכול להגיע לכל קומה ולכן חברת ההובלות צריכה להתארגן בהתאם.

מחפשים הובלה עם מנוף בקריות? בואו להשוות מחירים ולקבל עד 4 הצעות מחיר, בחינם בפורטל MoversTLV!

להובלות מנוף בקריות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הקריות:

דילוג לתוכן