תפריט סגור

הובלות מנוף בקריית אונו

פורטל MoversTLV הוא הדרך שלכם למציאת חברת ההובלות המושלמת שתבצע עבורכם הובלות מנוף בקריית אונו. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים שלכם בפורטל החינמי ומיד תקבלו עד ארבע הצעות מחברות הובלה טובות ומשתלמות בקריית אונו. אנחנו מאמינים כי אין סתירה בין שירות מעולה למחירים הוגנים ומשתלמים. השירות פתוח עשרים וארבע שעות. שימוש בו יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר.

להובלות מנוף בקריית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בקריית אונו

הובלות מנוף בקריית אונו – למי מיועד השירות?

הובלות עם מנוף בקריית אונו זה שירות שנולד כמענה לשני צרכים עיקריים. הראשון, עבור רהיטים גדולים אותם עדיף שלא לפרק כמו ארונות, מיטות, שידות וכיוצא באלו, ועבור ציוד עדין אותו אסור לפרק ועדיף שלא לטלטל אותו כדוגמת פסנתרים ומכשירי חשמל נוספים. בהמשך, שירות של הובלות עם מנוף בקריית אונו התפתח והפך לשירות החביב על בתי עסק ומשרדים שמזמינים הובלה וצריכים להעביר ציוד ממוחשב ורגיש מנקודה לנקודה. השירות מאפשר הרמה של הציוד עד קומה 15 כולל.

4 דגשים בעת בחירת חברת הובלה עם מנוף בקרית אונו

  1. החברה בה בחרתם מכירה את האזור. שימוש במנוף הרמה במהלך הובלת מנוף מצריך מציאת נקודת פריקה נכונה ממנה אפשר להעביר את הציוד בבטחה אל יעדו החדש. חוסר היכרות עם השטח יכול לגרום לאיבוד זמן יקר במקרה הטוב ולדוחות תנועה במקרה הרע.
  2. לחברה בה בחרתם יש ביטוח מתאים. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד שלכם יגיע בבטחה אל יעדו החדש. אבל לכל מקרה טוב להיות בטוחים. מעבר לכך שביטוח משתמש לא פעם כאינדיקציה לא רעה לבחינת חברת הובלות מקצועית המכבדת את עצמה.
  3. לא סוגרים הובלה ללא חוזה. תיאום ציפיות מקדים והעלאת ההסכמים על הכתב מונעים אי הבנות לאורך הדרך. ההמלצה שלנו היא לכלול בחוזה סעיף המתייחס לשימוש במנוף בנוסף למה שסוכם עליו מלכתחילה, כדי שבמידה ותרצו תוספת שירות תדעו בדיוק כמה זה הולך לעלות לכם.
  4. עשו בירור מקדים המסכם את הצרכים שלכם. לפני שאתם מרימים טלפון עשו רשימה של הפריטים אותם תרצו להעביר והאם תרצו להשתמש במנוף הרמה עבור העברתם. הבירור המקדים יעזור לכם למקד את הבחירה שלכם בחברת ההובלות הטובה עבורכם.

אנחנו מאחלים לכם מעבר מוצלח וטוב. אתם מוזמנים להשאיר פרטים עוד היום ולקבל במהרה שיחה מנציג שירות שיתחיל אתכם את התהליך בליווי אישי ומקצועי.

להובלות מנוף בקרית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית אונו:

דילוג לתוכן