תפריט סגור

הובלות מנוף בקרית מלאכי

מעבירים את הדירה או את המשרד בקרית מלאכי? לפני הכל אנחנו מזמינים אותכם להיכנס לפורטל MoversTlv עוד לחסוך זמן ולבחור מבין המגוון הרחב של המובילים המקצועיים שלנו. בנוסף, במאמר הבא נעשה לכם סדר בבלאגן ונסביר לעומק באיזה מקרים הובלה עם מנוף בקרית מלאכי היא משתלמת, ועל איזה נקודות צריך לשים לב לפני שמתחילים בהובלה.

להובלות מנוף בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בקריית מלאכי

הובלות מנוף בקריית מלאכי: מהירות ובטיחות במקום הראשון

גם אם הובלה עם מנוף בקריית מלאכי נשמעת קצת מוגזמת, מדובר על פתרון פופולרי במיוחד, המתאים באופן ספציפי למי שמתגורר בבניין רב קומות. אין ספק שמעבר דירה בקומות אלו הוא מסובך במיוחד לעומת הובלה רגילה של בית קרקע או בניין דירות נמוך, ודורש את הפתרון המהיר והיעיל ביותר שיש. לכן, אנשים רבים משתמשים בשירות זה להעברת פריטים כבדים במיוחד, כגון:

  • להובלת ארונות כבדים
  • להובלת מיטות
  • להובלת חדרי ילדים
  • להובלת מערכות סלוניות גדולות בצורת ר׳
  • ועוד

בצורה זו וחוסכים הרבה כאב ראש וגם לא מעט כסף, שהיה מתבזבז על כוח אדם. היתרונות העיקריים בבחירה בהובלות מנוף בקרית מלאכי הם המהירות, וגם הבטיחות המאפיינים את ההובלה מהסוג הזה.

כיצד הובלה עם מנוף בקריית מלאכי מתבצעת?

הובלות עם מנוף בקרית מלאכי נעשות על ידי אנשי מקצוע בלבד, להם יש רישיון הפעלת מנוף. לכן יש לוודא שלחברת ההובלות האישורים המתאימים. היא מתבצעת על ידי מנוף המותאם במיוחד לגובה הדירה, שכן יש מנופים שונים כמו מנוף הרמה, מנוף המגיע עד לקומה ה-8 בלבד, מנוף שמגיע עד ל-50 קומות ועוד. לכן חשוב לעדכן מראש את חברת ההובלות באיזו קומה גרים כדי שהם ידעו איזה מנוף יש לארגן להובלה. החפצים עצמם כמו התנור, הכיריים או המזנון מועברים דרך חלון הדירה או מרפסת הדירה ישירות למנוף ההרמה, ומורדים באיטיות למטה. כל התהליך לוקח מספר שעות בודדות או פחות, תלוי כמובן, במספר החפצים המועברים.

טיפים נוספים לגבי הובלה עם מנוף

חשוב מאוד לדאוג לפני ההובלה לעדכן את כל מי שצריך על ההובלה המתכוננת (בעל הבניין, בעל הדירה, הדיירים בבניין..) ולדאוג שלמנוף ההובלה יהיה מספיק מקום חניה מתחת לבניין. צעדים אלה חשובים על מנת שלא יהיו עיכובים מיותרים, הפתעות לא נעימות, סכסוכים או אי הבנות בין הדיירים ביום ההובלה עם המנוף. מעבר לכך, חשוב מאוד לארוז את כל החפצים בצורה הטובה ביותר, כך שלא ייהרסו בזמן ההובלה, ויהיו מוגנים מאבק, מחבלות או משריטות שונות.

מחפשים חברה להובלות מנוף בקריית מלאכי? זה הזמן לערוך השוואת מחירים חינמית ולקבל עד 4 הצעות מחיר זולות, נכנסים לפורטל MoversTlv ועוד היום הצעות המחיר יהיו בידיכם!

להובלות מנוף בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית מלאכי:

דילוג לתוכן