תפריט סגור

הובלות מנוף ברמת השרון

הובלות מנוף ברמת השרון הi הפתרון האולטימטיבי למעבר דירה מהיר וזריז, המותאם במיוחד למי שגר בקומה גבוהה בבניין דירות ברמת השרון. אם אתם מחפשים את חברת ההובלות המתאימה לכם ביותר היכנסו לפורטל MoversTLV שם תצאו מגוון מובילים מקצועיים ואף תוכלו לקבל עוד היום מספר הצעות מחיר, להשוות ולחסוך בעלות ההובלה. אז באיזה מקרים זה משתלם במיוחד להשתמש בהובלות עם מנוף ברמת השרון ומה עוד צריך לדעת? פרטים במאמר הבא

להובלות מנוף ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף ברמת השרון

מתי להזמין שירותי הובלות מנוף ברמת השרון?

גרים בקומה גבוהה ברמת השרון ורוצים לעבור דירה? גם אם מדובר בהובלת דירת סטודיו, עם שירותי הובלות מנוף ברמת השרון ניתן לעשות זאת במהירות הבזק. הובלה עם מנוף נעשית תוך מספר שעות בודדות (תלוי בכמות הציוד שצריך להעביר) והיא מיועדת למי שיש לו ציוד כבד במיוחד אותו לא ניתן בשום מקרה להעביר דרך הדלת, במעלית או בחדר המדרגות.
החפצים אותם אנשים רבים העוברים לדירה חדשה מבקשים להעביר הם:

    1. ארונות
    2. שידות כבדות
    3. מיטות גדולות
    4. פסנתרים
    5. ערסלים
    6. ויטרינות
    7. מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד

על מה יש לשים דגש כשבוחרים חברת הובלות ברמת השרון?

מכיוון שהובלות עם מנוף הן סוג הובלה מיוחד, שכן, לא כל אחד יכול להפעיל מנוף, יש לשים דגש על מספר דברים חשובים בעת בחירת החברה להובלות מנוף ברמת השרון:

  • יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומומלצת. על ידי השוואת מחירים ללא עלות אצלנו בפורטל תוכלו להיות בטוחים שההצעות שתקבלו להובלות עם מנוף נבחרו בקפידה על ידי הצוות שלנו, וכך להיות רגועים שמדובר בחברה אמינה ומקצועית.
  • יש לוודא שלחברה יש את כל האישורים והרישיונות הדרושים בהובלת מנוף והובלה.
  • יש לוודא שבחוזה מול חברת ההובלות מצוין שיש ביטוח תכולה, כולל פיצויים למקרה שנגרם נזק לרכוש.

זכרו שמומלץ לעשות קצת ״עבודת מחקר״ לפני שסוגרים את החוזה הסופי, לשאול שאלות במקרה ומשהו לא ברור, וזאת על מנת שההובלה תעבור בראש שקט ולא יהיו אי הבנות או בעיות בזמן ההובלה או אחריה.

איך לארוז את הציוד לפני הובלה עם מנוף ברמת השרון?

גם אם מעבירים את הציוד במנוף הובלה, שנחשב להובלה בטיחותית במיוחד, יש לארוז את הציוד המועבר על מנת שהוא יהיה מוגן ולא יתלכלך חס וחלילה מאבק או יקבל שריטה. לכן יש לרכוש או להזמין ישירות מחברת ההובלה ניילון נצמד וניילון בועות לעיטוף מושלם של הפריטים. יש לציין שחברות ההובלה עם מנוף ברמת השרון מציעות שירותים שונים כמו: אריזת תכולת דירה מקצועית, שרלוונטית במיוחד במקרה שיש ציוד שביר או עדין במיוחד, או כשאין מספיק זמן לארוז לבד.

לא עוברים לדירה חדשה ברמת השרון מבלי לבצע השוואת מחירים! שאלות? נשמח לסייע לכם! היכנסו לפורטל MoversTLV או התקשרו כבר היום!

* מחיר הובלת משרד ברמת השרון מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות מנוף ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת השרון:

דילוג לתוכן