תפריט סגור

הובלות מנוף בשדרות

MoversTLV הוא פורטל המאפשר לכם למצוא את החברה הטובה והמשתלמת ביותר להובלות מנוף בשדרות והסביבה תוך כמה דקות ספורות וללא מאמץ. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין בחינם את הפרטים שלכם ומיד תקבלו עד ארבע הצעות מחיר מחברות הובלה מומלצות ומשתלמות בשדרות בפרט ובדרום בכלל.

להובלות מנוף בשדרות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות מנוף בשדרות

מנוף הרמה זה שירות שנולד כדי לסייע בהעברה של חפצים עדינים אותם אסור לטלטל מחשש לפגיעה בהם כמו פסנתרים, מכשירי חשמל וכיוצא באלו וכדי להוביל רהיטים גדולים אותם אי אפשר להעביר בקלות בדלת או במסדרון כמו ארונות, שידות, מיטות וכיוצא באלו. בהמשך, להובלות מנוף נוספו יתרונות רבים אחרים. אחדים מהם נמנה כאן במאמר הזה.

3 יתרונות של שימוש בשירות הובלות עם מנוף בשדרות

  1. מהירות. שימוש במנוף הרמה פעמים רבות יכול לחסוך הרבה זמן יקר. מכיוון שהשימוש במנוף חוסך בכוח אדם הוא מאפשר עבודה זריזה יותר. העובדה הזו חשובה בעיקר לבעלי עסקים ומשרדים נדרשים לחזור יחסית במהירות לפעילות שוטפת אבל לא רק.
  2. שמירה על חפצים. מכיוון שמנוף הרמה הוא למעשה מכונה שתוכננה לסייע בהרמה של חפצים אלו ואחרים הנזק העלול להיגרם לרכוש קטן יותר. מנוף הרמה מונע טלטול של חפץ או הרמה לא זהירה. לכן השימוש במנוף הרמה נפוץ בעיקר כאשר רוצים להוביל כלי נגינה או מכשירי חשמל.
  3. חיסכון. על פניו זה נשמע לא הגיוני, הרי מנוף הרמה עולה יותר משירות הובלה רגיל. אלא שעל מנוף הרמה משלמים לרוב על כל שעת עבודה. מכיוון שהובלה בעזרת מנוף לוקחת פחות זמן מהובלה ידנית לעיתים שימוש במנוף הרמה יכול להיות זול יותר.

אילו שירותים נכללים במסגרת הובלות מנוף בשדרות?

  • מנוף הרמה לגובה עד קומה 15
  • הרמה של חפצים עדינים כמו פסנתר ומוצרי חשמל
  • הרמה של רהיטים גדולים אותם אסור לפרק כדוגמת ארונות, שולחנות מיטות וכיוצא באלו
  • הרמה של ציוד קטן ע"י שימוש במנוף קטן
  • הרמה של חומרי בניין, שירות ייעודי לקבלנים

שימו לב כאשר אתם ניגשים לתהליך מעבר לא לוותר על חוזה עם חברת ההובלות שלכם. תיאום ציפיות מוקדם והעלאת ההסכמים על הכתב יכולים למנוע אי הבנות לאורך הדרך. ההמלצה שלנו היא לכלול בחוזה סעיף המתייחס לשימוש במנוף הרמה שלא תוכן מראש כדי שתדעו במידה ותגלו כי מנוף הרמה יכול להתאים למעבר שלכם כמה השירות יעלה לכם בדיוק.

אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם בפורטל ולקבל עוד היום שיחה מנציג שירות שיעזור לכם להתחיל בתהליך המעבר הייחודי שלכם!

להובלות מנוף בשדרות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי שדרות:

דילוג לתוכן