תפריט סגור

הובלות במזכרת בתיה

הובלות דירה יכול להיות תהליך לא קל. מלבד המעורבות הרגשית מדובר בהרבה עבודה של לארוז, לנקות וכמובן להעביר את תכולת הדירה. כדי להוריד מכם לחץ הזמינו מובילים במזכרת בתיה, חברה מקצועית ואמינה אשר תדאג למעבר התכולה שלכם, בצורה הטובה ביותר.

מה זה אומר הובלת דירה?

שירותי הובלות במזכרת בתיה כוללים הובלה של ריהוט ואריזות בין אם אתם גרים בדירה קונה או גדולה. לחברות ההובלה המקצועיות, יש מספר רכבים לסוגי הובלה שונים, כך שצריך לידע אותם לגבי תכולת הדירה וככה לדעת איזה סוג רכב להביא להובלה. יש חברות הובלה שעושים גם את האריזה של התכולה בדירה מה שעוזר לכם ומאפשר לכם פחות להיות בלחץ של זמן וכמובן מוריד ממכם את הקושי הזה של האריזה עצמה. כאשר מדובר בסוגי ריהוטים שונים שזקוקים לפירוק והרכבה, גם את זה אמורה חברת הובלות מקצועית לעשות ויש אפילו חברות הובלה שמעסיקים נגרים מקצועיים למטרות אלו. מחיר מוביל במזכרת בתיה משתנה בין חברה לחברה ובמספר הפריטים. לרוב נהוג גם להשאיר טיפ לצוות בסוף העבודה ויש לקחת עניין זה בחשבון, שמחשבים את המחיר הכולל.

כמה עולה הובלה?

כאמור המחירים משתנים בין חברה לחברה אך אם אתם מחפשים מחיר מוביל במזכרת בתיה, בדקו באינטרנט אודות החברה כמובן ועשו בדיקה של מחירים עם כמה חברות הובלה באזור. יש הובלות במזכרת בתיה בזול ויש גם הובלות יקרים. המקצועיות, הניסיון, השירות והאמינות לפעמים חשובה לא פחות מהמחיר ולא הייתם רוצים שיקרה משהו לכלי מיוחד שלכם, ציור יקר, ריהוט ישן וכו'.

הובלות במזכרת בתיה
הובלות במזכרת בתיה – שירות מקצועי ומחיר הוגן

איך לבחור חברת הובלות טובה?

חשוב לבדוק אודות החברה ולבדוק המלצות שונות לגביה. אמינות, מקצועיות ושירות חשובים מאוד בהובלת דירה. גם הובלות קטנות במזכרת בתיה חשובות לא פחות ויש לבדוק לפני ההזמנה של המובילים כמה דברים:

עובדים – בדקו עם החברה כמה פועלים מגיעים. מספר הפועלים יכול להעיד על המהירות ההובלה אבל גם יכול להוסיף לכם יותר כסף. נהוג להובלות קטנות 3 אנשים ולגדולות מספר האנשים יכול להגיע ל 6-7 עובדים.

זמינות – במעבר דירה יש לעמוד בזמנים ולכן חשוב לוודא עם החברה שהיא אכן מקפידה על הפרמטר הזה בהובלה. חברה מנוסה ומקצועית תדע לעמוד בזמנים שהבטיחה.

אחריות – בדקו עם החברה איזה אחריות היא מספקת לכם והאם יש אפשרות להוסיף סוג נוסף של ביטוח. אם מדובר בהובלה של דברים יקרי ערך הנתון הזה חשוב מאוד ויש לשים עליו דגש.

שירותים נוספים לרשותכם: הובלה ואחסנה, הובלות פסנתרים, אריזת דירה

 

דילוג לתוכן