תפריט סגור

הובלות בקריית מלאכי

פורטל המובילים של MoversTLV מאפשר לכם לבחור את שירות ההובלה בקריית מלאכי הטוב עבורכם בשוק ההובלות בקריית מלאכי מתוך ארבע הצעות מחיר של חברות מיומנות, מקצועיות עם המחירים המשתלמים ביותר בשוק ההובלות בישראל. שירות פורטל MoversTLV הוא חינמי ומאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה והמקצועית ביותר עבורכם.

להובלות בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית מלאכי

מחירון הובלות בקריית מלאכי

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

מיטה זוגית

250-400 ₪

ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

שידת טלוויזיה

200-350 ₪

מקרר

250-400 ₪

סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מעבר דירה, איך עוברים את זה בשלום?

אנשים רבים בוודאי יעידו על עצמם שכאשר הם שומעים את רצף המילים 'מעבר דירה' מתחיל לעלות להם החום. מעבר דירה זה אירוע לא קל הדורש תכנון, תזמון ומלווה בקשיים רבים הנובעים מלחצים כלכליים וקשיי הסתגלות למקום חדש. שוק המובילים בקריית מלאכי הוא ענף עצום הכולל עשרות ומאות בעלי מקצוע שונים. מי מהם מקצועיים יותר ומי מהם מקצועיים פחות. הבחירה הנכונה בין אנשי המקצוע השונים, בין אם מדובר במובילים או שירותי סבלות, עלולה להיות מטעה. אנחנו בMoversTLV מאמינים כי בחירה נכונה בחברת הובלות בקרית מלאכי יכולה להיות הגורם המכריע בין מעבר דירה פשוט ונוח למעבר דירה לחוץ, לא יעיל ומלא בעוגמת נפש. שאלנו את המומחים שלנו בפורטל האם יש להם כמה עצות בבחירת חברת הובלות בקריית מלאכי המתאימה לכם. ריכזנו עבורכם את התשובות שלהם כאן.

3 המלצות לבחירת חברת הובלות בקריית מלאכי

  1. בקשו המלצות: לקוחות קודמים יכולים להיות המדד הטוב ביותר לחברה טובה יותר או פחות. לקוחות קודמים יוכלו לתת לכם את התמונה המהמנה ביתר לגבי טיב השירות של החברה בה בחרתם ולמנוע מכם בחירה מוטעית.
  2. בררו מה השירותים אותם מציע המוביל בקריית מלאכי בו בחרתם: לחברות הובלה רבות יש שירותים נוספים כגון אריזת דירה, אחסון זמני של חפצים ורהיטי הדירה, פריקה והרכבה של רהיטים כדוגמת ארונות, מיטות ועוד. בדקו האם יש לכם רהיטים שבירים או עדינים במיוחד כמו פסנתר או מוצרי חשמל הדורשים הובלה מיוחדת. דעו לבקש את מלוא השירות המגיע לכם ע"י החברה.
  3. עשו בירור מקדים עם עצמכם מה הדברים החשובים לכם ביותר במובילים בקריית מלאכי: האם חשוב לכם החיסכון בכסף, אולי חיסכון בזמן, אולי אתם מעדיפים לשלם יותר עבור שירותי הובלות באזור הדרום שיבוצע בצורה הכי מקצועית אדיבה ונעימה.

בחרתם בחברת הובלות בקריית מלאכי. מה עכשיו?

  • אל תוותרו על תיאום ציפיות עם המוביל בקריית מלאכי: תיאום ציפיות זה המפתח האולטימטיבי למניעת עוגמת נפש ותקלות לא צפויות. שווה להעלות את הסכם השירות עם החברה על הכתב כדי למנוע אי הבנות וחוסר נעימות.
  • קחו אוויר ותחשבו נכון: מעבר זה באמת תהליך לא קל שדורש הרבה אורך רוח. ככל שהדברים יהיו מתוכננים יותר זמן מראש תוכלו לעבור את השלבים של המעבר בנחת. חישבו איך אתם רוצים לארוז את הדברים בצורה כזו שיהיה לכם ברור איפה שמתם כל דבר או אולי אתם מעדיפים לקבל שירות אריזת דירה מהחברה. אל תשכחו לארוז חפצים עדינים ושבירים בתוך נייר וזכרו לשמור לעצמכם כמה בגדים, מברשות ומשחת שיניים לימים הראשונים של המעבר. תאמינו לנו, לא תתחרטו על זה.
  • בדקו האם המובילים בקריית מלאכי יכולים לעשות את ההובלה בבוקר: לרוב כאשר אתם הלקוחות הראשונים של היום השירות יגיע אליכם בזמן ויאפשר לכם לעמוד בלוח הזמנים ללא עיכובים מיותרים.
  • וודאו כי למוביל בקריית מלאכי שלכם יש ביטוח מתאים: תמיד טוב לוודא כי התכולה שלכם מוגנת לכל תרחיש.
  • בקשו להיפגש עם נציג החברה: הרבה פעמים לאנשי מקצוע יהיה מה לחדש לכם. בקשו עזרה, למדו מאנשים שמכירים את העבודה.

אצלנו בפורטל ההובלות של MoversTLV דוגלים בעבודה עם אנשי המקצוע הטובים והמומלצים בשוק ההובלות בקריית מלאכי בפרט ובארץ בכלל. בעיננו אין סתירה בין שירות טוב ויעיל למחיר הוגן ומשתלם. מלאו את הפרטים שלכם עוד היום ונציג השירות שלנו יחזור אליכם תוך כ- 10 דקות בלבד.

להובלות בקריית מלאכי על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית מלאכי

דילוג לתוכן