תפריט סגור

הובלות במכבים רעות

מתקשים למצוא שירות הובלות במכבים רעות שיהיה גם מקצועי, גם זמין ביום המעבר שלכם וגם יציע מחיר אטרקטיבי? מה שאתם צריכים הוא MoversTLV: הפורטל שהוקם כדי לענות בדיוק על הצרכים של אנשים במצבכם, עשרים וארבע שעות ביממה וללא עלות.

להובלות במכבים רעות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות במכבים רעות

מחירון הובלות במכבים רעות

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מציאת מוביל מומלץ במכבים רעות נראית כמו משימה מסובכת ומאיימת: איך נדע שהמוביל יעמוד בלוח הזמנים שהצבנו לו? איך נוודא שלא ייגרם נזק לרכוש שלנו במהלך ההובלה? איך נימנע מחברות הובלה שמגיעות ביום המעבר וגובות תשלום גבוה ממה שסוכם מראש?

אל חשש. MoversTLV אסף בשבילכם את מיטב חברות ההובלה במכבים רעות. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להזין באתר את הפרטים שלכם ומיד תקבלו רשימה של עד ארבע חברות הובלה מעולות וזמינות. אנו עובדים רק עם בעלי המקצוע המנוסים והמומלצים ביותר בתחום, כך שלא תצטרכו לדאוג לרגע.

כך תמצאו שירותי הובלות במכבים רעות

כולנו מכירים "סיפורי אימה" של חברים ומכרים שעברו דירה ונאלצו להתמודד עם שירותי הובלות במכבים רעות שהתנהלה באופן בלתי מקצועי ואפילו מפוקפק. המשמעות היא שלפני שאתם חותמים חוזה עם מוביל, כדאי לבדוק עד כמה הוא מנוסה ומקצועי. קיבצנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר לחפש בכל חברת הובלות במכבים רעות כדי לוודא שהיא איכותית:

  1. המלצות – חפשו המלצות בין חברים, משפחה ומכרים. או לחלופין, התעניינו בקבוצות פייסבוק רלוונטיות לבעלי מקצוע וחברות הובלה. היחידים שיודעים את רמת העבודה של המוביל שלכם הם הלקוחות הקודמים שלו.
  2. רישיונות – לא רבים יודעים, אבל כדי לפעול בתור חברת הובלה דרוש רישיון מוביל. כשהמוביל שלכם מציג בפניכם רישיון בתוקף, הוא מעיד על כך שהחברה שלו בטיחותית ונמצאת תחת פיקוח מוסדר. מוביל שכזה יהיה בעל רישיון נהיגה מתאים למשאית או לרכב כבד, רישיון חניה מותאם, ובעל מתקנים וציוד ייעודיים העומדים בתקנים.
  3. הצעת מחיר – מוביל מקצועי יספק לכם מראש הצעת מחיר מפורטת ומסודרת בכתב. רמז נוסף לרמת הניסיון של המוביל הוא היקף הנתונים שהוא מבקש לקבל ממכם לפני שיכתוב את הצעת המחיר שלו: כתובת המוצא והיעד, באיזו קומה מדובר והאם יש מעלית, כמה ארגזים ורהיטים תרצו להוביל, כמה מהם זקוקים לפירוק והרכבה, וכן הלאה. כשתקבלו לידיכם את הצעת המחיר כתובה, בדקו שהיא חתומה על ידי חברת ההובלות, שהמחיר כולל מע"מ, וכי היא מציינת את כל הפרטים שמסרתם כגון תאריך ושעת ההובלה.
  4. ביטוח – אם חברת ההובלה שאתם מדברים איתה היא מקצועית, בוודאי יהיה לה ביטוח הובלות שמכסה את כל החפצים שאתם מעבירים לדירה החדשה שלכם, כולל חפצים שבירים. בקשו לראות בעצמכם מראש את פוליסת הביטוח, בדקו שהיא תקפה ובררו מה גובה הפיצויים וההשתתפות העצמית.
  5. צוות וציוד איכותיים – הובלת דירה היא עבודה קשה, פיזית וטכנית. בהתאם לכך, נדרש ציוד ייעודי ומספר עובדים פרופורציונלי לכמות החפצים שאתם מבקשים להעביר. שוחחו עם המוביל מראש לגבי פריטים יוצאי דופן שדורשים ציוד מיוחד. פסנתר, למשל, מומלץ להוריד מקומה גבוהה בעזרת מנוף ולא באופן ידני.

מה כולל שירות של מוביל במכבים רעות?

בניגוד לדעה הרווחת, עבודתו של המוביל איננה מתחילה ומסתיימת בהסעת החפצים שלכם ממקום למקום. אם אתם עוברים משרד או דירה, אתם צריכים מוביל במכבים רעות שיספק לכם שירות מלא ומקיף, כולל:

  • שירותי אריזה – אופן האריזה ואיכותה משפיעים ישירות על הבטיחות של החפצים שלכם במהלך ההובלה, על מספר הארגזים והרהיטים שניתן יהיה להעמיס למשאית ההובלה, ועוד. בנוסף, אם עברתם דירה בעבר אתם בוודאי יודעים שאריזת החפצים שלכם היא החלק הקשה והמתיש ביותר בתהליך. מסיבות אלו מומלץ להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.
  • פירוק והרכבה – לא מומלץ לשנע רהיטים עדינים, גדולים או בעלי צורה יוצאת דופן בצורתם הרגילה. המוביל יפרק את הרהיטים בצורה בטוחה ומסודרת לפני שיוציא אותם מהדלת.
  • שינוע – על המוביל שלכם להיות מסוגל להתמודד עם כלל ההיבטים הכרוכים בהסעת הציוד ליעדו, כולל ניווט, מציאת נתיבי נסיעה מומלצים, וחניה בטיחותית ברחוב לשם טעינה ופריקה.

זקוקים לשירותי הובלות במכבים רעות ורוצים לוודא שאתם עובדים רק עם החברות האיכותיות ביותר הקיימות בתחום? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר איתנו ב-MoversTLV דרך הפורטל כדי שנוכל לחזור אליכם במהרה.

להובלות במכבים רעות על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי מכבים רעות

  • הובלת דירה במכבים רעות
  • הובלות מנוף במכבים רעות
  • קרטונים למעבר דירה במכבים רעות
  • הובלות קטנות במכבים רעות
  • הובלת משרדים במכבים רעות
  • הובלות לסטודנטים במכבים רעות
דילוג לתוכן