תפריט סגור

הובלות בקריית אונו

אם נגלה לכם את האמת, אנחנו לא מצליחים להבין למה אנשים כל כך סולדים מהמילה 'מעבר'. נכון, אנחנו יודעים שלעיתים העברה של דירה או בית עסק הם דבר ארוך ומסובך. אבל זה לא באמת אמור להיות כך. אנחנו ב- MoversTLV ייצרנו פורטל שיאפשר לכם למצוא שירותי הובלות בקריית אונו שיעזרו לכם לעבור בקלות את תהליך המעבר. השירות ניתן לכם דרך האינטרנט בחינם ומעניק לכם עד ארבע חברות הובלה מקצועיות ומומלצות בקריית אונו והסביבה. השירות זמין עשרים וארבע שעות ביממה.

להובלות בקריית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות בקריית אונו

מחירון הובלות בקריית אונו

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

החלטתם לעבור דירה? הזמינו סיוע של הובלות בקריית אונו

מדינת ישראל היא מקום שיקר לחיות בו. אנחנו כמובן לא מגלים לכם את אמריקה. אבל אנחנו כן רואים לא מעט אנשים שמנסים לחסוך את עלויות המעבר על ידי היעזרות בחברים או בני משפחה. אבל כמובן שבדרך כלל הם לא רואים את התמונה הגדולה וכך נוצרות טעויות רבות שהיו יכולות להימנע. הציוד שלכם הוא ציוד יקר. אם בגלל ששילמתם עליו כסף יקר ואם בגלל שיש לכם רגשות סנטימנטליים אליו. לכן, העברה שלו צריכה להיעשות בצורה מקצועית וחכמה. מוביל בקריית אונו הוא אחד שיש לו ניסיון ויכולת להוביל את הפריטים שלכם ביעילות ומקצועיות תוך זמן קצר. אנחנו ב- MoversTLV לא חושבים שצריך לקרוע את הכיס כדי להשתמש בשירות של חברת הובלות טובה. אם תגיעו ממוקדים, תעשו השוואת מחירי הובלות נכונה ותיעזרו ברשימה מהפורטל אנחנו מבטיחים לכם חווית מעבר נעימה ורגועה במיוחד.

מה מעניק לכם מוביל בקריית אונו?

העברה של בית עסק או דירה היא תהליך מורכב שבסופו אתם אמורים להתמקם במעונכם החדש. שירות של הובלות בקריית אונו לא מסתכם רק בשינוע פריטים מנקודה לנקודה אלא כולל עוד כמה סעיפים שיכולים לשנות את התמונה.

  1. אריזה: אריזה כוללת פירוק והרכבה מחדש של רהיטים גדולים במקרה הצורך וכן אספקה של קרטונים וסידור הפריטים באופן מסודר. ההמלצה שלנו היא כמובן לא לשכוח לרשום על כל קופסא מה היא מכילה ולדאוג לכך שהיא תונח במקום בו יש לפתוח אותה ולסדר הכול מחדש.
  2. העברה של הפריטים תוך התייחסות לפני השטח: אנחנו יכולים להגיד באופן חד משמעי שאחד הקריטריונים המשמעותיים ביותר בבחירה של הובלות בקריית אונו הוא היכרות עם העיר אליה אתם עוברים והסביבה הקרובה. זה חשוב כי אתם לא רוצים שהמובילים יגיעו בבוקר יום המעבר לכתובת הלא נכונה, אתם לא רוצים שההובלה תעשה שימוש במשאית גדולה במעבר לרחוב צר או במכונית קטנה מדי כשיש מרחב וכמובן אתם לא רוצים לקבל דוח משוטר כי ההובלה שלכם ייצרה פקק תנועה.
  3. הובלות מנוף: הובלות מנוף מתאימות יותר להעברה של משרדים המכילים ציוד רגיש ויקר וזקוקים להעברה עדינה של כלים שכל טלטול עלול להרוס ולשבור אותם. כמובן שניתן להיעזר במנוף גם עבור הובלה הצריכה להתבצע מהיום למחר או עבור הובלה שיש לעשות אותה בשקט ככל שניתן.
  4. הובלה מיוחדת: הובלה מיוחדת כוללת הובלה של מכונות תעשייתיות, כלים חקלאיים או מכולות אותה יש לבצע בכלים מיוחדים לשם כך.

איך בוחרים נכון חברת הובלות בקריית אונו?

כבר אמרנו שבחירה נכונה בחברת הובלות בקריית אונו יכולה לשנות עבורכם את כל תהליך המעבר. איך תדעו לבחור נכון? שאלנו את המומחים של MoversTLV וחזרנו עם שני קריטריונים לחברת הובלות טובה ומוצלחת.

  • השוואת מחירים לפי קטגוריות – כאמור, עולם ההובלות מורכב מכל מיני סוגי שירותים שונים. בדרך כלל חברת ההובלות תיתן לכם את המחיר הכולל על כל תהליך המעבר מההתחלה ועד הסוף. שווה לבדוק האם חברות אחרות יתנו מחיר טוב יותר או אולי שווה עבור שירותים שונים לבחור בשתי חברות שונות.
  • ביטוח – מוביל מומלץ בקריית אונו הוא כזה שיש לו ביטוח מתאים. מעבר לכך שעל כל מקרה טוב להיות מכוסים, ביטוח הוא גם פרמטר המצביע על מוביל מקצועי ומנוסה שיודע כי תקלות עלולות להתרחש ויש להיות מוכנים אליהן.

אנחנו מקווים שהמאמר הצליח לעשות לכם קצת סדר בתחום ההובלות. אנחנו תמיד כאן לשאלות והתייעצויות נוספות. אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בפורטל שלנו ולקבל במהירות שיחת טלפון מנציג שירות.

להובלות בקריית אונו על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי קריית אונו

דילוג לתוכן