תפריט סגור

הובלות ברמת השרון

אם אתם חושבים לעבור דירה ולא בטוחים האם שווה להשקיע את הכסף בהזמנת שירותים של הובלות ברמת השרון אנחנו ממליצים לכם לחשוב על זה שוב. לא כי זה משנה לנו באופן אישי. הפורטל של MoversTLV פתוח עשרים וארבע שעות ביממה עבורכם בחינם. לאחר שנים במקצוע אין לנו ספק כי השקעה נכונה בבחירה של חברת הובלות ברמת השרון יכולה לשנות את הכל. בשביל לקבל רשימה של עד ארבע חברות הובלה מומלצות ברמת השרון בפרט ובאזור המרכז בכלל הזינו את הפרטים שלכם וקבלו רשימה של עד ארבע חברות מומלצות. אם אתם רוצים להבין מדוע אנחנו חושבים כך, המשיכו לקרוא.

להובלות ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות ברמת השרון

מחירון הובלות ברמת השרון

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

הובלות ברמת השרון – לא מה שחשבתם

אנחנו רואים את זה המון. לקוחות שבחרו לוותר על שירותי הובלה ברמת השרון ולהיעזר בבני משפחה וחברים. הם שריינו לזה זמן הביאו כמה קרטונים ואז גילו שמדובר בתהליך מורכב בהרבה ממה שחשבו בתחילה. או שהם נתקלו בחפצים גדולים מדי שלא עברו חלק בדלת. או שהם גילו כי מספר הקרטונים אותם הם הביאו לא גדול מספיק או לא עמיד (האמינו לנו כי אין מתסכל יותר מלהעביר ארגז עם כלי מטבח שנפתח מלמטה). שימוש בשירותים של הובלות ברמת השרון יכול לא רק לייעל את התהליך ולקצר את משך זמן המעבר אלא ממש להקל עליכם ולהשאיר אתכם עם ראש שקט. לעבור דירה זה לא תהליך פשוט ואין שום סיבה שתצטרכו להתמודד עם הכל בעצמכם.

מה מעניק לכם מוביל ברמת השרון?

  1. אריזה: משלב אספקת הקרטונים ועד להכנסת הפריטים לקרטונים.
  2. פירוק והרכבה: יש לפרק רהיטי עץ גדולים אותם אי אפשר להעביר חלק במסדרון או בדלת. במרבית המקרים שימוש ביד מקצועית לביצוע העבודה תבטיח כי הרהיט יגיע אל מעונו החדש בבטחה.
  3. שימוש במנוף: יש מקרים בהם נעדיף להיעזר במנוף כדי לייעל את תהליך העבודה בגלל שהדירה החדשה ממוקמת בקומה גבוהה או בגלל שיש לבצע מעבר מהיום למחר. שימוש במנוף מצריך ידע רב ומיומנות. היו בטוחים כי אתם סומכים על המוביל בו בחרתם לביצוע העבודה הזו.
  4. הובלה של דירות מגורים, משרדים, בתי עסק ועוד: על פניו זה נשמע כמעט מצחיק להגיד זאת. הרי המאמר כולו עוסק בהובלות. אלא שיש להבין כי הובלה של דירה לא דומה להובלה של משרד. בכל אחד מהמקרים צריך ידע ומיומנות. מוביל מומלץ ברמת השרון יהיה זה שיודע להתאים את השירות שלו לצרכים שלכם.

מה הדרך הנכונה לבחירה של מוביל ברמת השרון?

העולם שלנו התקדם עד כדי כך שאנחנו זמינים למעשה לכל מידע מכל מקום. אלא ששפע המידע לא בהכרח עושה עמנו חסד. אנחנו מוצפים במידע ובאנשי מקצוע אופציונליים מה שעלול להקשות עלינו בבחירה. לכן הלכנו למומחים שלנו ושאלנו מה הטיפים שלהם לבחירה נכונה של מוביל ברמת השרון. אלו התשובות:

  • הגדירו מה אתם צריכים וחפשו את זה. כולנו מכירים את התחושה הזו, קצת כמו בסיבוב בקניון. אנחנו נכנסים בשביל משהו אחד ומוצאים עצמנו קונים דברים שלא היינו חולמים לקנות. היו ערניים והבינו קודם מה אתם מחפשים. אם אתם צריכים הובלה של פריט אחד אולי שירות של הובלות קטנות יתאים. אולי אתם משפחה צעירה עם ילדים ששירותי אריזה יכולים לעזור לה פלאים? ככל שתגיעו יותר ממוקדים לחיפוש כך תהיו בטוחים כי אתם מקבלים שירות שעונה על צרכיכם.
  • עשו השוואת מחירים לפי קטגוריות. בדרך כלל הובלות ברמת השרון יתנו לכם מחיר כולל עבור כל החבילה משלב האריזה ועד לפירוק. אבל יכול להיות שאם תקראו טוב את האותיות הקטנות תגלו שאולי יותר משתלם לכם לעבוד עם יותר מחברה אחת. בררו כמה כל חברה לוקחת בסך הכול וגם איך זו מתמחרת כל שירות בנפרד.

אנחנו מקווים שהמאמר הזה אפשר לכם להגיע חכמים יותר לתהליך המעבר. כמו שראיתם חיפוש אחר מוביל ברמת השרון יכול להיות פשוט יותר ממה שדמיינתם. אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי הפורטל ולקבל מאיתנו שירות אישי ומקצועי במהירות.

להובלות ברמת השרון על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי רמת השרון

דילוג לתוכן