תפריט סגור

הובלות באור עקיבא

אנחנו חיים בעולם אינטנסיבי מלא בלחצים מסוגים שונים. סדר היום שלנו עמוס עד כדי בלתי אפשרי תוך כדי התמודדות עם לחצים כלכליים לא פשוטים. אנחנו ב- MoversTLV לא יכולים לפתור לכם את כל הבעיות אבל בכל הקשור למעבר דירה, סמכו עלינו. בשביל להקל עליכם ולאפשר לכם למצוא בקלות שירות של הובלות באור עקיבא ייצרנו את הפורטל של MoversTLV שייתן לכם בחינם עד ארבע חברות הובלה מומלצות באור יהודה והסביבה מהן תוכלו לבחור את הטובה ביותר עבורכם.

להובלות באור עקיבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות באור עקביא

מחירון הובלות באור עקיבא

פריט להובלה

טווחי מחירים להובלה

הובלת מיטה זוגית

250-400 ₪

הובלת ארון הזזה 2 דלתות

300-500 ₪

הובלת שידת טלוויזיה

200-350 ₪

הובלת מקרר

250-400 ₪

הובלת סלון סט 1+2+3

300-400 ₪

הובלת פינת אוכל

250-400 ₪

הובלת דירה 2-4 חדרים

1000-4000 ₪

הובלת דירה 5-7 חדרים

4000-7000 ₪

הובלת משרדים

500-800 ₪ לחדר

מה היתרונות של שימוש בשירותי הובלות באור עקיבא?

כולנו מכירים אותם. אלו שרוצים לחסוך את הכסף ולהעביר את הדירה שלהם בכוחות עצמם בלבד. הם אוספים כמה חברים ובני משפחה ומתחילים בתהליך המעבר. אלא שככל שהתהליך מתקדם מתברר כי לעבור דירה זה לא פשוט כמו שזה נדמה. פתאום הם מגלים שהארון גדול מדי ולא עובר בקלות בדלת או במסדרון. פתאום מסתבר שהקרטונים שהביאו מהמכולת בשכונה לא עמידים מספיק ודברים נופלים מהם בקלות. כך הם מבזבזים זמן יקר ובעיקר נאלצים לספוג פגיעה בציוד. אחרי שנים של ניסיון בתחום אנחנו ב MoversTLV יכולים להעיד כי אין תחליף לשירות של חברת הובלות באור עקיבא מקצועית ומיומנת שתעזור לכם לעבור את תהליך המעבר בקלות ובמהירות.

איזה שירותים נותן מוביל באור עקיבא?

  1. אריזה – כאמור, כלי אחסון מתאימים לאריזה שומרים לכם על הציוד בשלב הראשון ומייעלים את תהליך המעבר בשלב השני. מוביל באור עקיבא יספק לכם קרטונים עמידים וציוד מתאים כמו כן יסייע באריזה מסודרת ומאורגנת באופן כזה אשר יגן על החפצים. ההמלצה שלנו היא לבקש שירשמו לכם על כל קרטון מה הוא מכיל. הטיפ הזה יסייע לכם מאוד בהמשך התהליך.
  2. הובלה – הובלה היא לא רק שינוע חפצים מנקודה לנקודה. מדובר בהעברה של פריטים שונים תוך התייחסות מקצועית לצרכים המיוחדים לכל אחד מהם. לעיתים נעדיף לבצע הובלה רגילה, לעיתים נשתמש במנוף עבור פריטים רגישים ועדינים אותם אנחנו לא רוצים לטלטל. יהיו מקרים בהם נרצה להיעזר ברכבים גדולים ולעיתים בגלל מבנה העיר נעדיף שימוש ברכבים קטנים. כדי שתוכלו לבחור בתבונה ספק הובלות באור עקיבא שימו לב לאופן בו מתכוון המוביל לבצע את תהליך ההעברה.
  3. פירוק והרכבה – כבר אמרנו את זה קודם ונגיד את זה שוב עכשיו. כאשר אנחנו רוצים להוביל חפצים גדולים כמו מיטות, דלתות, ארונות וכיוצא באלו יש לפרק אותם באופן מקצועי ולהרכיב שוב במעון החדש. בכל הקשור לפירוק חפצים יש להקפיד לעשות זאת ביד מקצועית כדי שלא יופיעו פגמים ברהיט עם הזמן.
  4. הובלות קטנות – שירות של הובלות קטנות נועד להובלה של פריטים בודדים בצורה מקצועית במחיר נמוך מזה של הובלה רגילה. מתאים לסטודנטים או זוגות צעירים להם בדרך כלל מעט חפצים.
  5. הובלות משרד ובתי עסק – הובלה של בתי עסק ומשרדים לא דומה להובלה של בית מגורים. בדרך כלל מדובר בהובלה של ציוד רגיש עבורו יש להיעזר בציוד מיוחד. לא רק זה אלא גם בשביל לא לפגוע בפעילות השוטפת של העסק יש להקפיד כי ההובלה תתבצע במהירות וביעילות.
  6. הובלות ברגע האחרון – ההמלצה שלנו תמיד היא לשריין את חברת ההובלות בה בחרתם מוקדם ככל האפשר. אבל כולנו יודעים שאי אפשר לתכנן הכל בחיים. אצלנו תוכלו לקבל גם שירות בדקה ה- 90.

שאלנו את המומחים של MoversTLV מה הטיפים שלהם למעבר מוצלח ויעיל

  • תנשמו: מעבר מכל סיבה שהיא עלול להיות תהליך ארוך, מתיש ומלחיץ. רגע לפני שהכל מתחיל קחו לעצמכם כמה דקות לנשום קצת אוויר.
  • שריינו מקום: אל תשאירו דברים לרגע האחרון. בחרו אצלנו בקלות שירות של הובלות באור עקיבא המתאים למידותכם והזמינו אותו אפילו חודשיים לפני יום המעבר. ככל שתזמינו שירותי הובלה מוקדם יותר כך תוכלו להתמקח על המחיר, להתאים את השירות לשעות הנוחות לכם לאורך היום ועוד.

אצלנו תוכלו למצוא בחינם עשרים וארבע שעות ביממה מוביל מומלץ באור עקיבא בלי לצאת מהמיטה. אנחנו מזמינים אתכם להזין את הפרטים שלכם בפורטל ולקבל שיחה מנציג שירות תוך כ- 10 דקות בלבד.

להובלות באור עקיבא על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי אור עקיבא

  • הובלת דירה באור עקיבא
  • הובלות מנוף באור עקיבא
  • קרטונים למעבר דירה באור עקיבא
  • הובלות קטנות באור עקיבא
  • הובלת משרדים באור עקיבא
  • הובלות לסטודנטים באור עקיבא
דילוג לתוכן