תפריט סגור

הובלות משרדים בגבעתיים

MoversTLV נותנים לכם את הכלים לבחור בחברת ההובלות הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם מתוך מאגר של עד ארבע חברות הובלה מומלצות בגבעתיים והסביבה. הפורטל חינמי, נוח לשימוש וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. שימוש נכון בו יכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר. מחפשים חברת הובלות משרדים בגבעתיים? הכנסו כבר עכשיו ועוד היום יהיו בידיכם הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

להובלות משרדים בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בגבעתיים

מה כולל שירות הובלת משרדים בגבעתיים?

  • פירוק ואריזה של הציוד. מרהיטי משרד ועד לציוד מחשבים.
  • אריזה של הציוד. החל מאספקת קרטונים מיוחדים לציוד מחשבים ועד לאריזה של רהיטי משרד.
  • אחסון של הציוד במידת הצורך עד לתום התהליך.
  • הרמה של ציוד עדין לגובה ע"י שימוש במנוף הרמה.
  • הובלה של ציוד מהיום למחר

6 טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת הובלות משרדים בגבעתיים:

  1. קראו המלצות. אם אתם אנשי מקצוע, אתם יודעים יותר טוב מכל אחד אחר שלקוחות עבר הם האינדיקציה הטובה ביותר לקבלת תמונה מלאה ומהימנה של חברת הובלות זו או אחרת.
  2. אל תהססו לקבוע פגישה עם נציג. טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. פגישה עם נציג יכולה להיות הזדמנות טובה להיוועצות עם איש מקצוע על דרך ההעברה הטובה ביותר עבור בית העסק שלכם.
  3. כתבו חוזה. תיאום ציפיות מוקדם והעלאת ההסכמים על הכתב יכולים למנוע אי הבנות לאורך הדרך.
  4. עשו רשימה. זה נשמע קנטרני אבל האמת היא שרשימה מסודרת המונה את תכולת המשרד שלכם תוך שימת דגש על לוח זמנים מפורט של תהליך המעבר יכולים לסייע רבות לעמידה יעילה ביעדים.
  5. בקשו להיות הלקוחות הראשונים של היום. אחד הדברים שיכולים להשפיע על עמידה בלוח זמנים של הובלת משרד היא להיות הלקוחות הראשונים של היום מה שיבטיח כי לא ייגרמו עיכובים מיותרים עקב לקוחות קודמים ביום המעבר.
  6. עשו השוואת מחירים מדוקדקת. לחברות הובלה שונות דרכים אחרות לתמחור השירותים השונים. השוואת מחירים תהיה כזו שלא מסתכלת רק על החבילה המלאה אלא גם על הפירוט של השירותים המגיעים לכם.

מתי להתחיל לחפש חברה להובלת משרדים בגבעתיים?

לקוחות רבים שואלים מתי הזמן הנכון לחיפוש חברת הובלות משרדים בגבעתיים. התשובה היא לרוב: כמה שיותר מוקדם. חודשיים לפני המעבר כבר אפשר לשריין את חברת ההובלות בה בחרתם דבר שיבטיח בחירה מרצון ולא בשל אילוצים כאלו ואחרים. ההמלצה שלנו היא לקבוע את זמן המעבר לחודשי החורף בהם יש למובילים פחות עבודה, דבר היכול לסייע בהוזלת מחירי השירות.

אנחנו מאחלים לכם מעבר נעים ומוצלח ויישוב טוב במעונכם החדש. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו תוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד!

* מחיר הובלת משרד בגבעתיים מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בגבעתיים על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי גבעתיים:

דילוג לתוכן