תפריט סגור

הובלות משרדים בדרום

אחד הדברים החשובים ביותר כשמחפשים חברה להובלות משרדים בדרום, היא להקפיד על תנאי החוזה ולוודא שיש ביטוח תכולה. במאמר הבא תמצאו מספר טיפים לבחירה הנכונה בחברה הובלות ומידע נוסף על תחומי השירות שלהן. אצלנו בפורטל MoversTLV תוכלו למצוא מובילים מקצועיים ולקבל מהם עד 4 הצעות מחיר משתלמות במיוחד עוד היום! כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים ועוד היום יהיו בידיכם הצעות מחיר אטרקטיביות!

להובלות משרדים בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בדרום

הובלות משרדים בדרום: למה זה מומלץ ומה זה כולל?

הגיע הזמן לעבור למשרד גדול ומרווח כי חייבים להגדיל את הצוות? אם מצאתם כתובת חדשה למשרדים של העסק, ואתם מחפשים חברת הובלות משרדים בדרום שתסייע לכם בהובלת המשרד באופן יעיל ומהיר, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה השירות כולל, ובמיוחד האם הוא משתלם? ואכן, להובלות משרדים בדרום יש יתרונות רבים, המסייעים גם באספקט הכלכלי והעסקי של בית העסק, מכיוון שהוא חוסך זמן והתעסקות רבה, ומאפשר חזרה לשגרה במהירות האפשרית במשרד החדש. שירות הובלות משרדים בדרום כולל, בין השאר:

  • אריזת קרטונים, הכולל אריזה של חפצים וציוד שביר במיוחד (חברת ההובלות דואגת לקרטונים להובלה, ניילון בועות, פצפץ, וציוד הובלות נוסף) על ידי צוות מקצועי
  • העמסה והובלה של הציוד
  • פריקת הקרטונים והציוד במשרד החדש
  • פירוק של ציוד (ארונות, ספריות, שולחנות)

מה עושים כשהמשרד נמצא בבניין קומות גבוה?

מכיוון שמשרדים רבים נמצאים כיום בבניינים עם רבי קומות, הובלת משרד היא מורכבת יותר. אין ספק שהובלת משרד מהקומה ה-26 הוא בעייתית הרבה יותר, בהשוואה להובלת משרד הנמצא בקומה הראשונה או השנייה. ההובלה מסתבכת עוד יותר, כשמדובר על בניין בו המסדרונות צרים, והמעלית קטנה מדיי להובלת ציוד רב או גדול במיוחד כמו שולחנות או כסאות גדולים. בדיוק לסיטואציה הזו מספקות חברות הובלות המשרדים בדרום שירות של הובלה עם מנוף הרמה, אותו מחנים מחוץ לבניין. בהובלות עם מנוף, הציוד מועבר דרך החלון למשאית ההובלה. באופן זה ניתן לחסוך זמן וכוח אדם רב, ולהעביר את הציוד בקלות רבה.

הובלות משרדים בדרום: על מה צריך להקפיד כשמחפשים חברה להובלת המשרד?

יש חברות רבות בשוק כיום שמציעות הובלות משרדים מה שמהווה מצד אחד עניין חיובי, עקב התחרות הגדולה המאפשרת גם להשיג מחירים אטרקטיביים ביותר, אך מצד שני, השפע הגדול גורם לבלבול רב ומקשה על ההחלטה במי לבחור. להלן מספר טיפים, שיסייעו לבחירה בחברה איכותית:

  • מומלץ לבחור בחברה עם ניסיון מוכח בשוק, המעסיקה צוותים מקצועיים המתמחים הובלות משרדים בדרום, כולל כל הציוד הנדרש לכך.
  • יש לוודא שלחברת ההובלות יש את כל האישורים הנדרשים, כולל אישור הפעלת מנוף, ושהיא עומדת בתקנים שהוגדרו בחוק.
  • יש לברר איזה סוג ביטוח תכולה יש לחברת ההובלות, במקרה של נזק אתם רוצים לקבל את מלוא ההחזר האפשרי ולמנוע בעיות או אי הבנות כתוצאה מחוסר ידיעה.
  • יש לעבור על תנאי החוזה באופן מדוקדק.

מחפשים חברת הובלות בדרום? אל תתפשרו על החברה המומלצת ביותר! משווים עכשיו ונהנים ממחירים זולים, השאירו פרטים ותרוויחו!

* מחיר הובלת משרד בדרום מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בדרום על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הדרום:

דילוג לתוכן