תפריט סגור

הובלות משרדים בהרצליה

הפורטל של MoversTLV מעניק לכם את הכלים לבחירה של חברת הובלות משרדים בהרצליה שתהיה המושלמת עבור בית העסק שלכם. השימוש בשירות חינמי וזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה. השימוש בפורטל קל ונוח ויכול לחסוך לכם עד 40% מעלויות המעבר.

להובלות משרדים בהרצליה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

הובלות משרדים בהרצליה

הובלות משרדים בהרצליה – מאיפה מתחילים?

העברה של בית עסק כזה או אחר היא לא דבר של מה בכך. תהליך הובלת משרד הוא תהליך מורכב המושפע משיקולים שונים כמו לחצים כלכליים והמחויבות לעמידה בלוח זמנים מוקפד החיוני להמשך פעילותו השוטפת של העסק. לפיכך בחירה נכונה בחברת הובלות טובה ומיומנת לה שירותים של הובלת משרד בהרצליה היא בחירה חשובה מאין כמוה. אצלנו ב- MoversTLV יודעים זאת ולכן ריכזנו עבורכם מספר המלצות וקווי מחשבה בנוגע לבחירה נכונה של חברה להובלת משרדים בהרצליה.

4 דברים חשובים בבחירת חברת הובלות משרדים בהרצליה:

  1. וודאו כי החברה בה בחרתם מתמחה בהובלה של משרדים ובתי עסק. זה אמנם נשמע טריוויאלי אבל במבחן המציאות הדברים נראים אחרת. הובלה של דירה לא דומה להעברה של בית עסק ומשרד. הובלת משרד בהרצליה יכולה לכלול שימוש במנוף הרמה, העברה של ציוד רגיש כמו ציוד מחשבים ומצריכה מיומנות ואחריות.
  2. שאלו את החברה בה בחרתם האם היא מכירה את האזור אליו עובר המשרד. אחד האתגרים העומדים לפתחם של בעלי עסקים הוא הצורך לסיים את הליך המעבר במהירות כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת של המשרד. הניסיון מלמד כי היכרות מוקדמת עם השטח יכולה לקצר משמעותית את תהליך ההובלה. היכרות עם הרחובות הצפופים ונקודות הפריקה בעיר היא קריטית אם רוצים לעמוד בלוח זמנים צפוף.
  3. וודאו כי לחברה בה בחרתם יש ביטוח מתאים. אנחנו מאחלים לכם כי כל הציוד עליו שילמתם כסף רב יגיע אל יעדו החדש בשלום. אבל לכל מקרה כדאי להיות מכוסים ובטוחים. יתרה מזאת, פעמים רבות ביטוח יכול לשמש כסימן היכר לחברת הובלות מקצועית וותיקה המכבדת את עצמה.
  4. קראו המלצות. אתם אנשי מקצוע. אתם יודעים טוב מכולם כי לקוחות עבר יכולים לתת את התמונה המלאה והמהימנה ביותר עבור השירות אותו אתם עתידים לקבל.

בחרתם במוביל משרדים בהרצליה, מה השירות כולל?

  • פירוק ואריזה של הציוד. מרהיטי משרד ועד לציוד מחשבים.
  • אריזה של הציוד מאספקת ארגזים מיוחדים לציוד מחשבים ועד לאריזה של רהיטי משרד.
  • אחסון של הריהוט והציוד במידת הצורך עד לתום התהליך.
  • הרמה של ציוד עדין לגובה ע"י שימוש במנוף הרמה.

אנחנו ב-MoversTLV מאחלים לכם מעבר מוצלח ויישוב טוב במשרדי החברה החדשים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם למלא את הפרטים שלכם עוד היום ולקבל שיחה מנציג השירות שלנו תוך עשר עד חמש עשרה דקות בלבד.

* מחיר הובלת משרד בהרצליה מתחיל ב 800 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודלו, סוג התכולה וכמות הפריטים שיש להוביל.

להובלות משרדים בהרצליה על ידי המקצוענים שלנו התקשרו: 072-3728-449

שירותים נוספים לתושבי הרצליה:

דילוג לתוכן